Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на акумулатор


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Vencak

Vencak

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    E220 W212 2009

Публикувано 27 април 2016 - 20:39

 Здравейте на всички!

 Не успях да намеря никаква информация за смяната на акумулатора на w212, затова реших да направя една тема с молба към всеки, който се е сблъсквал с този проблем или знае нещо повече за това и има желание да сподели.

 Сега към въпросите, модела е Е220 W212 2009. Решил съм да сменя акумулатора защото усещам, че все по трудно пали, а в същото време не я карам много често и най-много някой ден да се окаже, че не мога да я запаля. Но ме притеснява факта, че колата ще остане без електричество (при смяната) (а чета че не било добра идея да остава без ток) и може нещо да стане с паметта на компютъра. Дали този модел има по-малък акумулатор който да поддържа бордовия компютър. (само да вметна че на таблото няма никакви аларми за проблем с акумулатора, ако въобще съществуват такива)

 Благодаря предварително! :)  

 


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2016 - 10:16

Таблото няма аларми за проблеми с акумулатор. Този модел няма малък акумулатор както W211 преди фейслифта. Като и там ролята на малкия акумулатор е само за SBC модула а не да подържа компютъра. Не вярвам при смяна на акумулатор да стане нещо с който и да е компютър по колата. Стига да не объркаш поляритета.


  • 0

#3 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2016 - 10:44

Малък акумулатор имат тези със старт стоп система.
  • 1

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 април 2016 - 11:24

Здравей vencak!Има една малка възможност трудното палене да не е причинено от акумулатора.
Аз бих посетил сервиз с диагностика за марката и модела.По-простото е да ти замерят акумулатора и зареждането за да знаеш какво да правиш.
  • 1

#5 Vencak

Vencak

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    E220 W212 2009

Публикувано 28 април 2016 - 18:47

Мерси за бързите отговори и мнения. :)

madwifi --- да не объркам поляритета имаш в предвид да не закача минуса за плюса и обратното ли?

 

daimler1 --- акумулатора го замерих в един тукашен сервиз и ми казаха ... а бе има още хляб ама трябва да се кара по често... сега мисля да отида и до някой друг сервиз да го замерят да видим какво ще покаже... ама все пак си мисля, че от него ще да е проблема ... все пак това си е оригиналния акумулатор, което означава, че вече е на 7 г. 
  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2016 - 20:06

Да. Точно да не объркаш кое къде да закачиш. Че така един приятел големи ядове бра по невнимание на неговата W211.


  • 0

#7 Vencak

Vencak

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    E220 W212 2009

Публикувано 28 април 2016 - 20:20

Да. Точно да не объркаш кое къде да закачиш. Че така един приятел големи ядове бра по невнимание на неговата W211.

  :thumbup :)


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 април 2016 - 20:57

Повтарям-не само акумулатора,а и зареждането.Колкото до клемите,трябва голяма фантазия да имаш че да ги объркаш:).
  • 1

#9 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2016 - 08:45

Акумулатора може да си ок, но трябва да се зарежда. Това става с често каране или на дълго разстояние - не по-малко от 400-500км или със зарядно устройство. На око/ухо не се правят замервания, защото няма как да са точни. 


  • 0

#10 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2016 - 11:10

Колега аз по здравословни причини също не си карам колите достатъчно често за добрата подръжка на акумулатора.За това ги подържам с зарядно, което е включено постоянно. То има фукция да разрежда от време на време акумулатора за да го подържа.сега зависи от финасовите възможности и от това какви са желанието на собственика има различни варианти,Аз съм се спрял на зарядно СТЕК и съм много доволен.Да скъпо е но си има предимства,например, когато тока спре и после като тръгне ,то си запазва настройките.Има и по евтини варианти ,например в лидл.А колкото до СТЕКа питай гугъл.  
  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2016 - 09:00

Повтарям-не само акумулатора,а и зареждането.Колкото до клемите,трябва голяма фантазия да имаш че да ги объркаш :).

Абе фантазия не ама да ползваш акумулатор от стара руска машина и така става. Резултат, изгоряло аудио и заден сам модул.


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 април 2016 - 22:14

Абе фантазия не ама да ползваш акумулатор от стара руска машина и така става. Резултат, изгоряло аудио и заден сам модул.


Варианти има много.Мисълта ми беше,че кабелите са точно толкова дълги и с такова разположение че ако обърнеш акумулатора поне единия да не стигне до грешната клема.
  • 2

#13 АКОНДА

АКОНДА

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес E 350 4 Matic w212

Публикувано 16 март 2020 - 18:54

Колеги, само да вметна,че Има W212 без старт/стоп система с малък акумулатор
  • 0

#14 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 02 ноември 2023 - 15:43

Колега аз по здравословни причини също не си карам колите достатъчно често за добрата подръжка на акумулатора.За това ги подържам с зарядно, което е включено постоянно. То има фукция да разрежда от време на време акумулатора за да го подържа.сега зависи от финасовите възможности и от това какви са желанието на собственика има различни варианти,Аз съм се спрял на зарядно СТЕК и съм много доволен.Да скъпо е но си има предимства,например, когато тока спре и после като тръгне ,то си запазва настройките.Има и по евтини варианти ,например в лидл.А колкото до СТЕКа питай гугъл.  

 

Здравейте! Предполагам, че няма проблем с подобно смарт зарядно като СТЕКа да се зарежда от изводите, с които се дава стартов ток?


  • 0

#15 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 03 ноември 2023 - 10:56

Здравейте! Предполагам, че няма проблем с подобно смарт зарядно като СТЕКа да се зарежда от изводите, с които се дава стартов ток?

 

Да, няма проблем от там да зареждате акумулатора. СТЕК-а е добро устройство и ако в укумулатора има още живот, ще свърши работа. Препоръчвам да се измери вътрешното съпротивление на батерията за оценка на състоянието и. А първия предвестник на "отиваща" си батерия е все по-рядко работеща старт/стоп система...


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни