Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хлопане/скърцане в окачванетоОтзад - при неравности, отпред - при завъртане на волана или в завой (наляво)


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 shadenfroh

shadenfroh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:.

Публикувано 23 април 2016 - 11:37

Здравейте,

 

имам следните проблеми и искам да потърся мнение, преди да тръгна по диагностики:

 

При завъртане на волана наляво и в движение при завой наляво, се чува препукване от предната пасажерска страна. В TUV от 2015 (на 70 хил. километра, в момента е на 84 хил.) пише, че е започнал да се разиграва лагер на следните части (не зная как се наричат на български):

 

https://www.google.b...strebe&tbm=isch

https://www.google.b...strebe&tbm=isch

 

Относно проблема отзад - при шофиране по неравен път, се чува едно изпукване от шофьорската страна, като може да изпука отново след няколко секунди, а може и да не изпука втори път - не е постоянен шум. Не усешам проблеми в поведението на автомобила, но какво ли разбирам аз...  :wacko

 

Може ли да ме ориентирате, евентуално, какво да очаквам да чуя в сервиза? Ясно ми е, че този лагер със сигурност е заминал за 14 хил. километра, но нито зная как му е нашенското име, нито ще се учудя родните симпатяги да ми кажат, че трябва да сменя цялата предница.

 

Благодаря  :yeah


  • 0

#2 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 23 април 2016 - 18:05

 

При завъртане на волана наляво и в движение при завой наляво, се чува препукване от предната пасажерска страна.

Силно ми напомня на разбито каре.

Колкото до частите от линковете, това са рамената - износват се гумените тампони вътре и започват да скърцат (може рем. комплект-втулки или цели нови).

Препукването може да е от разбит шарнирен болт който е на носача, но ти казваш, че шумът идва от задната част на автомобила.

Лагера ако ти е за смяна би трябвало да вие, ако препуква вече е станал на сол. Вдигни на крик и провери за луфтове.

 От мен толкова, успех!


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 април 2016 - 11:08

Каре?Това да не е Хонда?
  • 0

#4 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2016 - 20:56

Най-вероятно е шарнир, сервиз, майстор, подемник, щанга и ти с него. Да ти покаже дали шарнира мърда нагоре-надолу и да провери накрайниците ляво-дясно. Тук няма как да те излъжат, като го видиш. Може и някой тампон да е, но това пак ще се рабере на подемника. Искай да ти покажат всичко, което е за смяна според майстора.


  • 0

#5 shadenfroh

shadenfroh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:.

Публикувано 29 април 2016 - 16:58

Благодаря за съветите! Проблема беше шарнир + кормилна щанга. След като свалиха гумите, ми показаха и накладките, които бяха почти заминали, та с един куршум - два заека :)

Бях в Авто Грозданов в Пловдив, много добро впечатление ми направиха като цяло.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни