Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Не работят 1-ви и 4-ти цилиндърНяма искра на свещите


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#46 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 04 ноември 2017 - 21:52

Хайде някой да даде описание на куплунга на дросела, стойности и между кои пинове да бъдат измерени.

На дросел с номер 000 141 91 25 и 000 141 71 25, между пин:
1 и 7 трябва да бъде м/у 2,3-3Кома на затворено положение;

1 и 7 = 1,5 - 2,2Кома на напълно отворено положение

2 и 7 = 1,2 - 1,6 Кома

5 и 6 = 620 ома на напълно затворена клапа

4 и 8 = 8-10 ома


  • 1

#47 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 06 ноември 2017 - 09:30

С втора употреба дросели голяма проба ще падне.
Да разбирам че държиш сам да си оправиш колата и не ти се дават пари за реномиран сервиз,така ли?


Знам колега, че дросел втора употреба няма да е цвете, но се надявам ако сегашния ми проблем изчезне дори за дни да се убедя, че всичко идва от там. След това вече да търся нов или да търся майстор да ремонтира моя. Нали така?
И да. Предпочитам да си направя колцата сам. Доставя ми удоволствие и научавам много. А за сервизи не искам и да чуя. Хем пари не ми се дават, а и в сервизите голям ремонт правят - сменят всичко наред докато се оправи и ... Големи специалисти. И те не знаят от къде е била причината. То и аз мога така. А тук има достатъчно разбиращи хора, които да ми дадат съвет и да успея. Само дето ще стане по бавно.
  • 0

#48 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 06 ноември 2017 - 09:34

На дросел с номер 000 141 91 25 и 000 141 71 25, между пин:
1 и 7 трябва да бъде м/у 2,3-3Кома на затворено положение;
1 и 7 = 1,5 - 2,2Кома на напълно отворено положение
2 и 7 = 1,2 - 1,6 Кома
5 и 6 = 620 ома на напълно затворена клапа
4 и 8 = 8-10 ома


Благодаря колега!!!
Чероенето от мене.
  • 0

#49 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 ноември 2017 - 03:14

Относно ABS-a презапой релето за пренапрежение дълго и сиво и лъскаво и бушона му ако не се лъжа беше 10А Ако пак светка виж датчиците на колелата.
Ти каза че си сменял бобините ама смения 1-вата.Това да ти изчезват и да ти се появяват 1 и 4 цилиндър няма да е от комутатора.Аз мисля че е бобина.
  • 0

#50 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 ноември 2017 - 09:34

Ако не е релето за пренапрежение, преди да стигнеш до датчиците за ABS на колелата първо погледни буксите им за лош контакт- намират се горе до калниците кръгли- при мен там беше проблема преди години. И на последно място оставащи светещи лампи след запалване на ABS и SRS е  също признак за тръгнал акумулатор (въпреки че пали лесно) . Те основно светят поради слабо напрежение- дали е заради релето или акумулатора там вече трябва ти да си установиш. Проблем в ABS системата лесно се установява и с прекъсвач при 4000 оборота в движение (а по принцип е само на място толкова,а в движение към 6000) поради това, че като не работи системата колата не разбира че е в движение и си мисли че е на място.


  • 0

#51 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 10 ноември 2017 - 08:14

Относно ABS-a презапой релето за пренапрежение дълго и сиво и лъскаво и бушона му ако не се лъжа беше 10А Ако пак светка виж датчиците на колелата.
Ти каза че си сменял бобините ама смения 1-вата.Това да ти изчезват и да ти се появяват 1 и 4 цилиндър няма да е от комутатора.Аз мисля че е бобина.


ОК.
Ще го презапоя. Но къде се намира това реле за пренапрежение?
Датчиците на колелата някъде по главините ли са поставени? На четирите колела ли има? Момчето от диагнистиката ми каза, че отзад на диференциала имало някакъв датчик също за ABS-a.
Сменил съм първа бобина с нова. 130 лева Бош. Същата работа.
  • 0

#52 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 10 ноември 2017 - 08:24

Ако не е релето за пренапрежение, преди да стигнеш до датчиците за ABS на колелата първо погледни буксите им за лош контакт- намират се горе до калниците кръгли- при мен там беше проблема преди години. И на последно място оставащи светещи лампи след запалване на ABS и SRS е  също признак за тръгнал акумулатор (въпреки че пали лесно) . Те основно светят поради слабо напрежение- дали е заради релето или акумулатора там вече трябва ти да си установиш. Проблем в ABS системата лесно се установява и с прекъсвач при 4000 оборота в движение (а по принцип е само на място толкова,а в движение към 6000) поради това, че като не работи системата колата не разбира че е в движение и си мисли че е на място.


Интересно! Ще огледам тези неща. От вашите обяснения трябва ли да си правя извод, че грешни сигнали от ABS системата може да ми гаси цилиндри или не? Или ми казвате само защо остава да свети лампата й?
Не знам къде се намира релето за пренапрежение.
  • 0

#53 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2017 - 08:28

Зад акумулатора- http://www.pelicanpa...Replacement.htm. На 2-те предните и на диференциала, ама намери първо буксите и ги щракни 2-3 пъти ако не се оправи после отивай на главините. Трябва да има записана грешка ако има проблем-може да те насочи ама карай едно по едно- оправи първо релето. Не може да гаси цилиндри грешка в ABS- може да смъкне ограничителя на обороти от 6000 на 4000 - поради това,че от ABS отчита движението на автомобила. А по принцип когато не е в движение прекъсвача е на 4000.


Този пост е редактиран от Chavalinov: 10 ноември 2017 - 08:32

  • 0

#54 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2017 - 08:40

http://www.peachpart...es/image009.jpgЦилиндричното над дуовентилите на парното -дето се вижда в долния десен ъгъл на снимката е буксата към колелото на АБС. От шофьорската страна  пак някъде там го търси на отсрещната страна до преграда на моторния отсек .


  • 0

#55 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 11 ноември 2017 - 08:21

Зад акумулатора- http://www.pelicanpa...Replacement.htm. На 2-те предните и на диференциала, ама намери първо буксите и ги щракни 2-3 пъти ако не се оправи после отивай на главините. Трябва да има записана грешка ако има проблем-може да те насочи ама карай едно по едно- оправи първо релето. Не може да гаси цилиндри грешка в ABS- може да смъкне ограничителя на обороти от 6000 на 4000 - поради това,че от ABS отчита движението на автомобила. А по принцип когато не е в движение прекъсвача е на 4000.


На моя мерц акумулатора е в багажника колега, но на същото място за което говорите има едно реле кубообразно с метален корпус (алуминиев) на горната му страна вграден предпазител под капаче. Отварях го преди месец и му презапойх спойките макар че не забелязах проблемни спукани или студени спойки. В релето вътре има и някакъв полупроводников елемент. Приличаше ми на мощен диод.
Благодаря ви за съветите. Ще огледам куплунзите на ABS-a и датчиците на колелата и диференциала.
  • 0

#56 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 11 ноември 2017 - 08:29

Това за светещите лампи на ABS и SRS системите го вмъкнах, защото един колега тук сподели, че се борил със същия проблем като моя за гасенето на цилиндри, но при него се оказал проблем в компа на газта, който предизвиквал и светване на тези две лампи- на ABS и SRS.
  • 0

#57 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 15 декември 2017 - 10:49

Здравейте отново колеги!

Тези дни се върнах от командировка и сагата ми с моя мерц продължава. Диагностики, чудесии, живи данни и нищо не излиза като грешки. Но проблема остава. След перфектен старт на студен мотор сутрин и перфектна работа до достигане на работна температура, щом загрее мотора ми гаси дюзи на горивото и мотора остава да работи на два цилиндъра. Проверено със сигурност - ток на бобините отива, тока на двете дюзи спира и то само при загрят мотор. Вчера един майстор ми каза, че може да се окаже изгорял изспускателен клапан. Мерцовете с газова уредба често го правели. Някой ако знае дали има логика изгорял клапан да е причина да се забрани работата на две дюзи да пише, моля! Сега отивам да меря компресия да видя какво ще покаже. Като излезе резултата пак ще пиша да го коментираме тук.


  • 0

#58 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2017 - 14:25

 
The PMS control unit (N3/6) constantly
monitors the primary voltage and
primary current pattern of the
ignition coils (T1/1, T1/2)
when the engine is running
and can
recogni
z
e from this monitoring whether faults exist
over 50 ignitions in respect of:
- ignition coil (primary current monitoring)
- secondary ignition circuit (primary voltage
monitoring)
If a fault is
recogni
z
ed, the corresponding fuel injection
valves
(
Y
62) are no longer actuated as a group in order to
protect the catalytic converter from excessive
thermal stresses.
If the fault no longer occurs over a number of about
255 ignitions, the fuel
injection valves
(
Y
62) are re-activated provided:
- engine speed was >2500 rpm
- car in deceleration mode (deceleration fuel
shutoff
 
Комутатора не му харесват данните от бобините и с цел предпазване спира дюзите. Някои мотори от това поколение бях чел ,че имат "knock" сензори и отчитат влошената работа и компа съответно предприема действия. Сега дали мерят вибрация или нещо друго тези сензори не знам. Може да погледнеш в аутодата по схемите дали присъстват тези сензори- при m111.940 ги нямаше, но при някои други мотори имам спомен че ги имаше. 

  • 0

#59 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 15 декември 2017 - 21:26

Нали като не и даваш да пада под 2000 оборота (с навито до край жило за газта) не гасеше цилиндри - сега пък какво стана ... :unsure


  • 0

#60 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 16 декември 2017 - 10:19

Нали като не и даваш да пада под 2000 оборота (с навито до край жило за газта) не гасеше цилиндри - сега пък какво стана ... :unsure


Ами не гасеше, но вече гаси дюзи на бензина винаги и то само на горещ мотор колега bat_lambo. Запалването е нормално и веднага изключва двете дюзи. Иначе при първи старт за деня на суден мотор пали нормално, леко, върви перфектно докато загрее до работна температура и до там. Виждам се в чудо вече.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни