Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Не работят 1-ви и 4-ти цилиндърНяма искра на свещите


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#31 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 01 ноември 2017 - 10:37

Нямаш ли някой познат с подобен мотор там по Русе ... Да размените пак комутаторите за едната проба - ще го почерпиш после за услугата ако трябва ... Да видиш на загряла кола с другия PMS комутатор пак ли така прави :beer

 

Аз лично имам друг PMS комутатор и съм го сменял няколко пъти. Проблема не се оправя. Същото поведение и с двата комутатора - абсолютно идентично. Вече съм склонен да вярвам на колегата mitkofitnes , че е нещо механично, което пропускам, но не съм толкова навътре в нещата и не се сещам къде да го търся и къде да пипам.   :happy  :wacko 


  • 0

#32 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 01 ноември 2017 - 11:15

Провери си много добре кабелите на свещите на първи и четвърти цилиндър, а и свещите. Според мен там има нещо нередно, бърка цялата бубина и от там двата цилиндъра. Ако можеш някъде много на тъмно, с махнат капак да се виждат кабелите на запалена и загряла кола виж дали не прескача искра някъде? Аз имам 6-цилиндрова 124-ка и имах проблем на два цилиндъра от некачествени кабели. Проблемен ми беше само един кабел, но бъркаше бубината и от там два цилиндъра, а кабелите бяха наскоро сменени. Правеше го само на загрял мотор.


  • 0

#33 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 01 ноември 2017 - 15:34

Провери си много добре кабелите на свещите на първи и четвърти цилиндър, а и свещите. Според мен там има нещо нередно, бърка цялата бубина и от там двата цилиндъра. Ако можеш някъде много на тъмно, с махнат капак да се виждат кабелите на запалена и загряла кола виж дали не прескача искра някъде? Аз имам 6-цилиндрова 124-ка и имах проблем на два цилиндъра от некачествени кабели. Проблемен ми беше само един кабел, но бъркаше бубината и от там два цилиндъра, а кабелите бяха наскоро сменени. Правеше го само на загрял мотор.

ОК. И това ще направя. Макар, че кабелите ми са нови на 2 месеца, но ще го направя. Вслушвам се във всякакви съвети. Друго обаче ми направи впечатление преди малко докато се занимавах с колата в гаража. Пак от студен двигател запалих от раз и изчаках да загрее и изчаках да започне да прекъсва. Така - направи го както до сега. Загря си нормално докато мъркаше на място на ниски обороти, вдигна си около 80 градуса и изключи двата цилиндъра. След като запрекъсва изгасих. Запалих отново без проблеми и подадох бавно газ с педала, така че да поддържам едни постоянни средни обороти - около и малко над 2000. Така поддържах мотора да работи около 15 минути - изпуших две цигари. Проблема не се появи. Дори и нямаше никакви минимални прекъсвания. Така! Отпуснах рязко педала на газта, оборотите плавно паднаха до към 500 и веднага започна да прекъсва и да работи на два цилиндъра. Това вече почти със сигурност ме кара да мисля, че проблема е в дросела. Т.е. когато върна рязко газта, драсела се затваря рязко и вътре в него става нещо, което дава грешна информация на блока за упралвение на мотора, който от своя страна гаси цилиндри. Някъде тук във форума четох, че вътре имало някакви графитни пистички, който с времето се износвали. Някакъв вид потенциометър ли ще да е? Който знае да каже. Няма да е проблема в ключето, което се натиска от лостовата система на дросела при отнемане на газта - мерил съм го като съм прецъквал многократно.  Сега ще направя следното: Ще изляза да покарам, но преди това ще навия жилото на педала на газта, така че като върна газта оборатите на мотора да не падат до празен ход, а да остават до около 2000. Да не влиза в режим на празен ход двигателя. Да видя как ще се държи в този случай и дали ще гаси цилиндри отново. След пробата пак ще пиша.

Междувременно някой ако знае какви стойности трябва да се мерят на куплунга на дросела и между кои пинове, за да разбера дали има проблем с тия графитни пистички ще съм много благодарен.


Този пост е редактиран от siso70: 01 ноември 2017 - 15:40

  • 0

#34 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 01 ноември 2017 - 16:18

А как се държи като дръпнеш буксата на дросела - да няма връзка с останалата част от моторната инсталация и комутатора ... Изгася ли или държи някакъв авариен празен ход ... Пробвай и по твоя и по този начин и виж дали остава на 2 или на 4 цилиндъра при загряла кола ... :beer


  • 0

#35 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 01 ноември 2017 - 16:49

Ако на дросела не са му добре пистите ще бърка гориво-въздушната семс, не да изключва два цилиндъра според мен.


  • 0

#36 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 01 ноември 2017 - 21:13

Ако на дросела не са му добре пистите ще бърка гориво-въздушната семс, не да изключва два цилиндъра според мен.

 

Добрее. Благодаря за мнението колега!!! С голямото ми уважение сега ще Ви провокирам добронамерено да поразсъждаваме. Няма да се обиждате обаче, защото не се драча с Вас. Уважавам Ви всички, който се опитвате да ми помогнете и като първолак изпълнявам всеки съвети, защото аз съм по-долу от пярволак с тая марка. Та на въпроса: Ако дросела омаже тотално гориво-въздушната смес на ниски обороти(на празен ход) дали посредством някой датчик, блока за управление на мотора няма да го отчете като крайно проблематично състояние на процесите в двигателя и от своя страна същия този блок за управление на мотора няма да вземе мерки да предотврати това състояние? Нали за това е сложен там? За това е конструиран. Да ръководи, наблюдава и контролира процесите в мотора. Как може да предотврати гадните състояния в запалителната система? Като изгаси примерно изскрата на два от цилиндрите или изгаси дюзите на два от цилиндрите. Не ги гаси по една, защото всичко работи по две, и бобините дават изскра на два цилиндъра и дюзите работят две по две. Защо да го прави? Ами да не се набутвам с разхода на гориво, да не се повреди катализатора, да не стане по-голяма беля, и т.н.


  • 0

#37 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 01 ноември 2017 - 21:15

А как се държи като дръпнеш буксата на дросела - да няма връзка с останалата част от моторната инсталация и комутатора ... Изгася ли или държи някакъв авариен празен ход ... Пробвай и по твоя и по този начин и виж дали остава на 2 или на 4 цилиндъра при загряла кола ... :beer

За това пък не съм се сещал дали е възможно и дали не би довело до по-големи проблеми. и това ще опитам, няма проблеми.


  • 0

#38 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 01 ноември 2017 - 21:28

Мдааа!!!

Сега резултатите от днешните проби.

Колеги, невероятно но факт. Днес реших да изляза да покарам, както писах по-рано. Преди това запалих на място без проблеми. Вдигнах капака и натегнах жилото на педала на газта, така че най-ниските обороти без да давам газ да не падат под 2000. Тръгнах да връткам с мерца малко извънградско - 20-тина километра, после градско в трафика - половин час и какво?

...

...

...

Няма проблемиии. Нито веднъж не ми започна да прекъсва. Нито веднъж не ми изгаси бобини, или дюзи или еба ли му майката там какво гаси!!! Мечока върви като хала.  Ееее, какви изводи да си правя сега? Прав ще излезе колегата mitkofitnes, че проблема ще да е механичен. Ще се сменя дросел май!? Единственото нещо дето не съм разглобил на съставни части, защото има заварки е дросела и точно той ще се окаже май проблемния възел.


Този пост е редактиран от siso70: 01 ноември 2017 - 21:31

  • 0

#39 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 01 ноември 2017 - 22:19

Упорит си - браво :) Пробвай и както ти казах - върни жилото както си беше - като пуснеш педала чак да "цъква" микретата за празния ход. Но откачи буксата - да няма връзка TPS-а с комутатора ... и пробвай и така - да видиш дали гаси цилиндри като загреее... Ще пуши, ще кашля - няма да и харесва с откачена букса на дросела но няма как - всичко в името на теста ... :beer


  • 0

#40 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 02 ноември 2017 - 11:49

Упорит си - браво :) Пробвай и както ти казах - върни жилото както си беше - като пуснеш педала чак да "цъква" микретата за празния ход. Но откачи буксата - да няма връзка TPS-а с комутатора ... и пробвай и така - да видиш дали гаси цилиндри като загреее... Ще пуши, ще кашля - няма да и харесва с откачена букса на дросела но няма как - всичко в името на теста ... :beer


Добрее. И това ще опитам, но няма да е сега. За сега спирам с пробите, защото отивам командировка. Така че като приключа със служебната работа ще възобновя работата по автомобила. Само че искам да измеря и данните по пиновете на дросела, за да проверя дали има разлики от стандартните. Но не знам къде какво да меря и да очаквам.
  • 0

#41 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 02 ноември 2017 - 13:42

Колега здравей.

Изчетох темата ти, доста си упорит.

Да ти споделя моите проблеми с С180.

След монтаж на газовата не държеше ниски обороти и гаснеше. Ония се бяха видели в чудо. От незнание.

Оказа се, че след откачане на акумулатора дросела губи настройки. Опела се оправяше за 10 км. каране.

Но при С180 и С200 (цетките) дросела се настройва по друг начин.

Откачаш акумулатора, пушиш една цигара. Закачаш акумулатора, гасиш всички консуматори. Даваш на контакт, втора цигара. През това време дросела си обхожда и се настройва. Връщаш ключа и палиш. И оборотите заспиват.

Помагал съм на доста хора. С изключение на един, с подобен проблем на твоя. Но не се запознахме и после не знам как и дали се е оправил.


  • 0

#42 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 02 ноември 2017 - 14:39

Колега здравей.
Изчетох темата ти, доста си упорит.
Да ти споделя моите проблеми с С180.
След монтаж на газовата не държеше ниски обороти и гаснеше. Ония се бяха видели в чудо. От незнание.
Оказа се, че след откачане на акумулатора дросела губи настройки. Опела се оправяше за 10 км. каране.
Но при С180 и С200 (цетките) дросела се настройва по друг начин.
Откачаш акумулатора, пушиш една цигара. Закачаш акумулатора, гасиш всички консуматори. Даваш на контакт, втора цигара. През това време дросела си обхожда и се настройва. Връщаш ключа и палиш. И оборотите заспиват.
Помагал съм на доста хора. С изключение на един, с подобен проблем на твоя. Но не се запознахме и после не знам как и дали се е оправил.


Благодаря ти приятелю! Правя го това обучение всеки ден, но няма файда. Скапал ми се е дросела отвътре почти съм сигурен. Тъкмо гледам в ебей нови са между 400 и 700 долара. Главата ме заболя. Ще търся по моргите първоначално на ниска цена за проба, пък после ще му мисля.
  • 1

#43 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 02 ноември 2017 - 14:44

Хайде някой да даде описание на куплунга на дросела, стойности и между кои пинове да бъдат измерени. Или линк на тема от форума за дросел с подобно съдържание. Моля!!!
  • 0

#44 nostradamus

nostradamus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 02 ноември 2017 - 16:15

Колега,задължително си оправи кабела на дросела,проблема може и да не е в кабела,трябва да се проверят и графитните писти в дросела.Свържи се с колегата 200Е-16V,той знае какво се прави.

Свържи се с човека да ти даде напътствия.


  • 0

#45 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 ноември 2017 - 16:29

Благодаря ти приятелю! Правя го това обучение всеки ден, но няма файда. Скапал ми се е дросела отвътре почти съм сигурен. Тъкмо гледам в ебей нови са между 400 и 700 долара. Главата ме заболя. Ще търся по моргите първоначално на ниска цена за проба, пък после ще му мисля.

С втора употреба дросели голяма проба ще падне.
Да разбирам че държиш сам да си оправиш колата и не ти се дават пари за реномиран сервиз,така ли?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни