Провери си много добре кабелите на свещите на първи и четвърти цилиндър, а и свещите. Според мен там има нещо нередно, бърка цялата бубина и от там двата цилиндъра. Ако можеш някъде много на тъмно, с махнат капак да се виждат кабелите на запалена и загряла кола виж дали не прескача искра някъде? Аз имам 6-цилиндрова 124-ка и имах проблем на два цилиндъра от некачествени кабели. Проблемен ми беше само един кабел, но бъркаше бубината и от там два цилиндъра, а кабелите бяха наскоро сменени. Правеше го само на загрял мотор.
ОК. И това ще направя. Макар, че кабелите ми са нови на 2 месеца, но ще го направя. Вслушвам се във всякакви съвети. Друго обаче ми направи впечатление преди малко докато се занимавах с колата в гаража. Пак от студен двигател запалих от раз и изчаках да загрее и изчаках да започне да прекъсва. Така - направи го както до сега. Загря си нормално докато мъркаше на място на ниски обороти, вдигна си около 80 градуса и изключи двата цилиндъра. След като запрекъсва изгасих. Запалих отново без проблеми и подадох бавно газ с педала, така че да поддържам едни постоянни средни обороти - около и малко над 2000. Така поддържах мотора да работи около 15 минути - изпуших две цигари. Проблема не се появи. Дори и нямаше никакви минимални прекъсвания. Така! Отпуснах рязко педала на газта, оборотите плавно паднаха до към 500 и веднага започна да прекъсва и да работи на два цилиндъра. Това вече почти със сигурност ме кара да мисля, че проблема е в дросела. Т.е. когато върна рязко газта, драсела се затваря рязко и вътре в него става нещо, което дава грешна информация на блока за упралвение на мотора, който от своя страна гаси цилиндри. Някъде тук във форума четох, че вътре имало някакви графитни пистички, който с времето се износвали. Някакъв вид потенциометър ли ще да е? Който знае да каже. Няма да е проблема в ключето, което се натиска от лостовата система на дросела при отнемане на газта - мерил съм го като съм прецъквал многократно. Сега ще направя следното: Ще изляза да покарам, но преди това ще навия жилото на педала на газта, така че като върна газта оборатите на мотора да не падат до празен ход, а да остават до около 2000. Да не влиза в режим на празен ход двигателя. Да видя как ще се държи в този случай и дали ще гаси цилиндри отново. След пробата пак ще пиша.
Междувременно някой ако знае какви стойности трябва да се мерят на куплунга на дросела и между кои пинове, за да разбера дали има проблем с тия графитни пистички ще съм много благодарен.
Този пост е редактиран от siso70: 01 ноември 2017 - 15:40