Накратко това е проблемът. Имам го от години и все не му обръщах внимание, защото и без това не карам често колата, но вече се очертава да я карам по-редовно и затова трябва
този проблем да го реша.
Смрадта се усеща само, когато колата е напълно загряла и при по-бързо движение - примерно над 60км/ч почва да влиза в купето.
Има ли някакъв по-специален начин за локализиране на такива дупки в изпускателната система, освен типичния визуален оглед, или си има някакви други начини - със специални лампи примерно или нещо подобно?
Все си мисля, че е издухала някоя гарнитура при изпускателните колектори, но пък така щеше да мирише и при студена кола.
Оня ден попаднах на едно клипче в YouTube на един пич, който се занимава с ремонти само на мерцедеси, и там попаднах на друг потенциален източник на такава миризма - т.нар. breather pipe, която минава под всмукателния колектор и отвежда отработени газове обратно при дроселите. Та тази тръба била едно от поредните недомислени неща при 140ката /освен изолацията на кабелите/, която е от пластмаса и се пука,т.е. оттам също би могло да вкарва миризма, но преди да разтуря всичко исках тук да попитам по темата с изпусктелната система и начините за откриване на пробойни.
Също така се споменава, че при повредена breather pipe понякога при студен старт колата гасне - аз също имам такъв проблем от години, но го отдавах на дългото застояване.
Ето клипчето на човека:
Останалите му клипчета също биха били интересни на доста от хората тук.
Този пост е редактиран от shotgun600: 08 март 2016 - 11:12