Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#31 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 13 май 2017 - 13:13

И аз имам същия проблем, при мен не е от свещи и бобини а от друго: не качествен монтаж, не добри компоненти, настройки....не знам. ГИ е Ланди Ренцо, монтирано в София на Маргела. Лошото е че "специалистите" и те не знаят. Ходил съм над 10 пъти, никакъв ефект. Карам така вече 5 години и над 100хил км.
  • 0

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 май 2017 - 18:17

Като се умориш ела да ти сложа истенски ГИ да видиш разлика ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#33 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 13 май 2017 - 18:45

Да,планирам посещение и ще ти звънна, но да видим кога ще е
  • 0

#34 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 07 юни 2017 - 12:33

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).

таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам :D :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборота

ще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )


Този пост е редактиран от goussev: 07 юни 2017 - 12:34

  • 0

#35 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 07 юни 2017 - 15:07

Колега, за съжаление често срещан проблем при Мерцедес. Сега ще се почне със свещи, бобини, дросели,дебитомери..а най-вероятно газаджията си е оставил ръцете.
Поне при мен е така.

Пиши все пак ако разрешиш проблема.
Успех
  • 0

#36 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 юни 2017 - 08:34

За Мишо има добри отзиви,само дето е Опелджия и сигурно няма Стардас,затова винаги съм казвал да се слага газ при човек запознат с Мерцедес да няма после въртене в кръг от газаджия та на диагностик та па на газаджия.Най вероятно проблема наистина е по тоците,лесно се хваща.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#37 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 08 юни 2017 - 13:32

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).

 

таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам :D :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборота

ще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )

въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си :D
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)
 


Този пост е редактиран от goussev: 08 юни 2017 - 13:32

  • 0

#38 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 08 юни 2017 - 13:35

И аз имам същия проблем, при мен не е от свещи и бобини а от друго: не качествен монтаж, не добри компоненти, настройки....не знам. ГИ е Ланди Ренцо, монтирано в София на Маргела. Лошото е че "специалистите" и те не знаят. Ходил съм над 10 пъти, никакъв ефект. Карам така вече 5 години и над 100хил км.

да разбирам че 5г. си караш компресора 200коня до 3000 оборота така ли :D
при положение че проблема го има при каране на бензин също какво общо има газаджията не схванах нещо ?


  • 0

#39 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 08 юни 2017 - 17:56

Не, нямам проблем на бензин, и редовно влиза до 6000 оборота.
Но му схванах цаката, на 3000 оборота има леко претрисане ( ако продължавам да давам газ минава на три цилиндъра ), и отпускам газта, поема въздух и оттам до прекъсвач.
  • 0

#40 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 08 юни 2017 - 17:58

Поради тези мизерии с газта на Е-класата, карам CLK-то на бензин.

Този пост е редактиран от barty: 08 юни 2017 - 17:59

  • 0

#41 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 юни 2017 - 21:10

Няма мистерии с газта...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#42 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 08 юни 2017 - 22:05

Мизерии, не мистерии
  • 0

#43 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2017 - 15:52

И мизерии няма, като го направи някой, който знае какво, как и най-вече като се вкара необходимата кешовица. А не ами ще сменя това и това, ама няма да изчистя дросела....


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#44 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 09 юни 2017 - 16:50

Щом казваш....


  • 0

#45 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2017 - 23:05

Аз сложих на моето CLK W208 230 газова уредба при майсторите в с.Бисер до Харманли и съм повече от доволен.С ръка на сърцето мога да ги препоръчам.

 

Колко пари ти излезе  колега?


  • 0

855712_2.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни