Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#1 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 01 февруари 2016 - 19:26

Здравейте колеги, трябва ми спешно помощ!!! 
Имам CLK 200 kompressor 192hp 1999 год. Реших да отида и да му поставя газов инжекцион ,но ми казаха , че не е препоръчително на компресорите ,защото дава проблем от време на време!

Казаха ми, че няма проблем с поставянето, но този модел автомобил е бил проблемен със запалителната система  и след поставянето на газов инжекцион има вероятност при натоварване на автомобила един от цилиндрите да спира да работи и като се загаси колата и пак се запали да се оправя!!! Въпросът ми е така ли е това нещо, защото ме притеснява ужасно много и има ли вероятност да се отстрани това нещо !!!

Моля за помощ!!


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 февруари 2016 - 21:55

Без проблем се газифицира от човек знаещ какво прави.Трябва всичко да е изрядно при работа на бензин и тогава се поставя газ.Ако гаси цилиндри при изрядна бензинова работа е от лош монтаж с неподходящи компоненти или настройка на газта.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2016 - 22:05

Ако системата е правилната, няма да имаш проблеми. Проблемитв,които спомена идват от дюзите. Когато са захабени и започва да прекъсват, докато не изгорят в един момент. Аз така сме их цялата ел.ситема и хубаво,че ми изгоря,че да разбера от какво е :)


Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 февруари 2016 - 22:31

Не разбрах кои дюзи визира колегата Цанков,газови ли,бензинови ли.Ако говориш за окабеляването по бензиновата система,за първи път чувам за проблем с модел 208 мислех че е само за 124 и 202 до 96-97г.Бензиновите дюзи горът от неправилно почистване,на мен са ми горили в квалифициран уж сервиз 2бр.Газовите е много общо да ги слагаме под общ знаменател,има дюзи и дюзи.За пример ще дам най издръжливите дюзи на Ланди Ренцо които карат по 300 000км,БРЦ над 150 000км а евтините валтекоподобни държат 50 000км.Ако са на некое БМВ или Хауди е възможно от това че са на 1,5 ома да се скапят за 15-20 000км.Но това сега си гадаем тук без да се гледа с комп не става.Поне аз не мога,може би някой колега да може.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 01 февруари 2016 - 22:56

Автомобила си работи перфектно на бензин. Никъкви проблеми не ми е правил до сега, а спрямо газовата оредба искам да слагам Ланди Ренцо, и днес като отидох при човека в сервиза ми каза тези неща. Сервиза в който искам да го слагам е доста добър има го в доста градове в цялата страна "ДИАНА" Се казва !!!
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2016 - 23:39

Градски, Ланди не са в Диана-та, или поне последно не бяха... по пътя към гарата са.

Диана са гумаджии.

 

Няма да сбъркаш със системата, но перфектната работа на бензин е нещо субективно. Ако наистина е така, няма грижи.

Но приготви се за леки драми, Бенцовете от това поколение са малко претенциозни към газ. Не че не може да се направи, напротив... просто едно на ум. 

 

Ако си решил, слагай смело, после най-много да смениш няколко дреболии по системите за горивната смес, една допълнителна настройка и ще стане.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 02 февруари 2016 - 00:21

Да точно по пътя за гарата мисля, че сервиза се казва Диана , но не съм сигурен. Там слагат ланди ренцо!

Спрямо мотора пак казвам няма никъкви проблеми, но като ми го казаха това нещо се притесних да не започне да ми прави проблеми. Затова искам да попитам дали някой е слагал до сега и дали има ядове.
  • 0

#8 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2016 - 00:26

Не разбрах кои дюзи визира колегата Цанков,газови ли,бензинови ли.Ако говориш за окабеляването по бензиновата система,за първи път чувам за проблем с модел 208 мислех че е само за 124 и 202 до 96-97г.Бензиновите дюзи горът от неправилно почистване,на мен са ми горили в квалифициран уж сервиз 2бр.Газовите е много общо да ги слагаме под общ знаменател,има дюзи и дюзи.За пример ще дам най издръжливите дюзи на Ланди Ренцо които карат по 300 000км,БРЦ над 150 000км а евтините валтекоподобни държат 50 000км.Ако са на некое БМВ или Хауди е възможно от това че са на 1,5 ома да се скапят за 15-20 000км.Но това сега си гадаем тук без да се гледа с комп не става.Поне аз не мога,може би някой колега да може.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Визирам газовите дюзи, които при мен са Ланди - черните. Иначе смених бобини, свещи и кабели. Много интересно,че при всеки нов компонент, проблема изчезваше за 100/200км. и после пак се появяваше докато не ми изгоря едната дюза. Явно са били на 300к, което няма да ме учуди :)

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

Този пост е редактиран от И. Цанков: 02 февруари 2016 - 01:31

  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#9 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 02 февруари 2016 - 00:36

Е при монтирането на чисто нов газов инжекцион с всичко чисто ново и нови дюзи, мисля че няма да има проблем по тая логика. А спрямо дюзите ланди-те най добри ли са ?
  • 0

#10 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 02 февруари 2016 - 01:19

Не!

Цанков, голяма реклама, на процент ли си?
  • 0

#11 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2016 - 01:43

Не!

Цанков, голяма реклама, на процент ли си?

Така ли прозвуча???
Направих нужната корекция в поста, но се опитах да помогна на колегата.


  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 февруари 2016 - 08:13

Не са най-добри а най-голям пробег имат,най-издръжливи са.Защо е нужно монтирането на нов инжекцион,всичко ли е развалено?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 февруари 2016 - 08:18

Е при монтирането на чисто нов газов инжекцион с всичко чисто ново и нови дюзи, мисля че няма да има проблем по тая логика. А спрямо дюзите ланди-те най добри ли са ?

 

Колега, не се връзвай на първото мнение от сервиз. Пообиколи още няколко. Освен това има и специализиран сервиз на Ланди в София.

Моята кола е с ГИ от 80000 км и в момента работи много добре. Но за да стигна до тук ми трябваха 2 години киснене в сервиза на газаджиите.

 

Най-добрите газови дюзи, които знам са Кейхин, но те не са за нашата газ. Запушиха ми се след около 10 000 км. Сега съм в обикновени от 60 лева и чак след около 70 000 км едната дава леки признаци на запушване.


  • 1

#14 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 02 февруари 2016 - 10:08

Не са най-добри а най-голям пробег имат,най-издръжливи са.Защо е нужно монтирането на нов инжекцион,всичко ли е развалено?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Не аз до сега не съм имал газ на този автомобил и като се монтира имам предвид всичко да е качествено и хубаво !
  • 0

#15 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 02 февруари 2016 - 10:11

Колега, не се връзвай на първото мнение от сервиз. Пообиколи още няколко. Освен това има и специализиран сервиз на Ланди в София.
Моята кола е с ГИ от 80000 км и в момента работи много добре. Но за да стигна до тук ми трябваха 2 години киснене в сервиза на газаджиите.

Най-добрите газови дюзи, които знам са Кейхин, но те не са за нашата газ. Запушиха ми се след около 10 000 км. Сега съм в обикновени от 60 лева и чак след около 70 000 км едната дава леки признаци на запушване.


Мерси за съвета колега. Ще мина през някой друг сервиз още да видя какво ще кажат и другите майстори и ще реша какво да правя!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни