Здравейте имам следния проблем колата е W 202 C 220 CDI година 99 и имам следния проблем тази зима незнайно от какво ми се запотяваха стъклата страшно много и така и не разбрах какъв е проблема смених всички филтри по няколко пъти и не става и не става сега ще ви разкажа и другото интересно нали знаете че има бутон EC който след като го изключа в смисъл да работи на климатик не поти а когато свети лампичката започва потенето ако някой знае и може да помогне от какво е това безумно потене нека пише
Запотява стъклатаЗапотява стъклата
Започната от RINGO, 31 яну 2016 - 19:59:28
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 януари 2016 - 19:59
#2
Публикувано 31 януари 2016 - 20:07
Провери клапата за рециркулация на въздуха. Най вероятно ти е заседнала в затворено положение. А когато пуснеш климатика е нормално да се изсушават стъклата.
#3
Публикувано 31 януари 2016 - 20:09
Все едно върти вътрешния нали и аз си го помислих къде се намира тази клапа и в смисъл как да я оправя?
#4
Публикувано 31 януари 2016 - 21:39
Все едно върти вътрешния нали и аз си го помислих къде се намира тази клапа и в смисъл как да я оправя?
Като разглобиш половината пластмаси покрай челното стъкло ще я видиш. Моята съм я застопорил в отворено положение, НО пак се поти при влажно време и 3-4 човека вътре...
Аз разглобих покрай чистачката щуротиите и я видях. Другия начин е сваляне на таблото.
#5
Публикувано 01 февруари 2016 - 22:10
Благодаря колеги някой ако знае и има снимки как изглежда да качва
#6
Публикувано 01 февруари 2016 - 22:22
При изгасена кола тази клапа седи затворена,щом запали и дойде вакум се отваря.Запотяването идва или от напълно затеорена клапа или отворена.Да правилно разбрахте отеорена,когато и хвръкне пружинката не може да затвори на изгасена кола и при много силен дъжд прониква малко вода.Ако приемем че машинката за вакум сте я проверили и работи мога да ви кажа намин без да разглобявате цялото табло.Трябва ви един широк ластик черен и с самонарезен винт отвън в клапата и завивате на отводнителната кутия.Не се вижда и спестявате мн труд при сваляне и качване на цялото табло.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 02 февруари 2016 - 13:51
При изгасена кола тази клапа седи затворена,щом запали и дойде вакум се отваря.Запотяването идва или от напълно затеорена клапа или отворена.Да правилно разбрахте отеорена,когато и хвръкне пружинката не може да затвори на изгасена кола и при много силен дъжд прониква малко вода.Ако приемем че машинката за вакум сте я проверили и работи мога да ви кажа намин без да разглобявате цялото табло.Трябва ви един широк ластик черен и с самонарезен винт отвън в клапата и завивате на отводнителната кутия.Не се вижда и спестявате мн труд при сваляне и качване на цялото табло.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Я да видим дали съм разбрал.
Демек слагаме ластик от самата клапа към винт, който е завит в "корпуса" на цялата щуротия, и държи клапата затворена. И при подаване на вакуум ще си се отваря сама?
#8
Публикувано 02 февруари 2016 - 16:11
Точно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 12 април 2016 - 22:12
Готово справих се с клапата разглобих пластмасите от вън и я видях че е затворена беше болкирала поразмърдах я на ръце и се оправи сега вече си карам спокойно на дъжд и си виждам чесно казано беше ми адски трудно преди и повече това копче в средата което е за тази клапа няма да го пипам.Благодаря ви за отговорите.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни