Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Запотява стъклатаЗапотява стъклата


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 31 януари 2016 - 19:59

Здравейте имам следния проблем колата е W 202  C 220 CDI  година 99 и имам следния проблем тази зима  незнайно от какво ми се запотяваха стъклата страшно много и така и не разбрах какъв е проблема смених всички филтри по няколко пъти и не става и не става  сега ще ви разкажа и другото интересно нали знаете че има бутон  EC който  след като го изключа  в смисъл да работи на климатик не поти а когато свети лампичката започва потенето ако някой знае и може да помогне от какво е това безумно потене нека пише 


  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 31 януари 2016 - 20:07

Провери клапата за рециркулация на въздуха. Най вероятно ти е заседнала в затворено положение. А когато пуснеш климатика е нормално да се изсушават стъклата.


  • 0

#3 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 31 януари 2016 - 20:09

Все едно върти вътрешния нали  и аз си го помислих  къде се намира тази клапа и в смисъл как да я оправя?


  • 0

#4 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2016 - 21:39

Все едно върти вътрешния нали  и аз си го помислих  къде се намира тази клапа и в смисъл как да я оправя?

Като разглобиш половината пластмаси покрай челното стъкло ще я видиш. Моята съм я застопорил в отворено положение, НО пак се поти при влажно време и 3-4 човека вътре... 
Аз разглобих покрай чистачката щуротиите и я видях. Другия начин е сваляне на таблото. 


  • 0

#5 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 01 февруари 2016 - 22:10

Благодаря колеги някой ако знае и има снимки как изглежда да качва


  • 0

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 февруари 2016 - 22:22

При изгасена кола тази клапа седи затворена,щом запали и дойде вакум се отваря.Запотяването идва или от напълно затеорена клапа или отворена.Да правилно разбрахте отеорена,когато и хвръкне пружинката не може да затвори на изгасена кола и при много силен дъжд прониква малко вода.Ако приемем че машинката за вакум сте я проверили и работи мога да ви кажа намин без да разглобявате цялото табло.Трябва ви един широк ластик черен и с самонарезен винт отвън в клапата и завивате на отводнителната кутия.Не се вижда и спестявате мн труд при сваляне и качване на цялото табло.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2016 - 13:51

При изгасена кола тази клапа седи затворена,щом запали и дойде вакум се отваря.Запотяването идва или от напълно затеорена клапа или отворена.Да правилно разбрахте отеорена,когато и хвръкне пружинката не може да затвори на изгасена кола и при много силен дъжд прониква малко вода.Ако приемем че машинката за вакум сте я проверили и работи мога да ви кажа намин без да разглобявате цялото табло.Трябва ви един широк ластик черен и с самонарезен винт отвън в клапата и завивате на отводнителната кутия.Не се вижда и спестявате мн труд при сваляне и качване на цялото табло.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Я да видим дали съм разбрал. 
Демек слагаме ластик от самата клапа към винт, който е завит в "корпуса" на цялата щуротия, и държи клапата затворена. И при подаване на вакуум ще си се отваря сама? 


  • 0

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 февруари 2016 - 16:11

Точно


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#9 RINGO

RINGO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 2500 турбо дизел година 95 и C 220 CDI 1999 г

Публикувано 12 април 2016 - 22:12

Готово справих се с клапата разглобих пластмасите от вън и я видях че е затворена беше болкирала поразмърдах я на ръце и се оправи  сега вече си карам спокойно  на дъжд и си виждам чесно казано беше ми адски трудно преди  и повече това копче в средата което е за тази клапа няма да го пипам.Благодаря ви за отговорите.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни