Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ML 280 изгуби мощностмах 2000 оборота и влезе в сервизен режим

мл 280 w164

  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 26 януари 2016 - 09:01

Приятели помагайте както си карах светна лампата за чек. на мотора

закачиха е изписа 4-5 грешки интересното е че не ги изтрива !- ще ги прикача.

Прикачени файлове


  • 0

#2 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 26 януари 2016 - 19:30

Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.

Като го смениш пак ще изгори!


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 януари 2016 - 19:37

Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.
Като го смениш пак ще изгори!

Е добре де,защо трябва с недомлъвки!?
Не можеш ли да се обосновеш защо ще изгори пак?
  • 1

#4 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 26 януари 2016 - 19:46

Ми аз не разбирам много.

f104, син , 15А


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 януари 2016 - 19:53

Ми аз не разбирам много.
f104, син , 15А

А не разбираш!:)
  • 0

#6 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 27 януари 2016 - 11:49

Имаш изгорял бушон в кутията сбушоните отпред в дясно.

Като го смениш пак ще изгори!

 

Прав си излезе бушон 15 А дава на късо от букса на датчик !


  • 0

#7 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 27 януари 2016 - 11:55

Губи мощност при потегляне на ниски обороти влиза в авариен режим

ако го изрежа яко няма грижи - това били КЛАПИ НА КОЛЕКТОРНИТЕ ТРЪБИ 

някой имал ли е такъв проблем ?


  • 0

#8 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 27 януари 2016 - 18:04

Виж дали дава грешка в моторчето управляващо клапите в смукателния колектор.Аз бих използвал стар диагноза,а не друга апаратура за диагностика.Ако проблема е в него просто го подмени,не е кой знае колко пари.Случва се да изгарят.....


  • 0

#9 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 27 януари 2016 - 19:21

Чочо, няма как да види дали има грешка без бушон.


  • 1

#10 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 28 януари 2016 - 07:30

Ами тогава първо да изключи моторчето,после да възстанови бушона и да види какво става.Има сума ти варианти за действие.....


  • 0

#11 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 28 януари 2016 - 10:34

Колеги ако е моторчето за което може да сте прави ,се замислям защо

един път ме пуска да вдигна 4000-5000 хил.оборота а пък друг път не ,и ме вкарва в

авариен режим !


  • 0

#12 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 28 януари 2016 - 19:27

Добре де сега аз не мога да разбера гори ли бушона или не?Ако не гори качвана ли е колата на стар диагноза след това или не?


  • 0

#13 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 29 януари 2016 - 08:39

Така обеснявам - бушона го гореше и даваше тези грешки дебитомер ,егр, идр .

същевременно колата нямаше мощност ,откриха тази повреда откачиха буксата

и изтриха грешките /който преди това не можеше да се трият/ -но мощноста не се оправи

поразтъпкаха е когато тръгне с над 2000 оборота си вдига мощност и си ги нарежда ,но тръгне

ли бавно да ги нарежда стига до 3 скорост  2000 оборота и заглъхва /сервизен режим/ - закачиха е на СТАРА

показва клапи на всмукателен колектор! - незнам дали ще е моторчето?


  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 януари 2016 - 09:30

Това моторче движи клапите,а клапите или ги има или са изгорели.Моторчето много лесно се хваща дали работо или не.След като очевидно ходиш по сервизи със стар диагноза там не заявяват ли мнение,че се чудиш сам?Защо не я правят?
  • 0

#15 gena

gena

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes ML 280

Публикувано 29 януари 2016 - 09:58

След две седмици ще вляза за ремонт казаха-клапи на всмукателен колектор за

моторче не чух да споменават !- това моторче предполагам трябва да се свалят

доста работи за да се стигне до него или не съм прав!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни