Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем в кутията или торка (хидрото) ??


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Dreamschy

Dreamschy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 320 CDI

Публикувано 25 януари 2016 - 14:38

Колеги според вас къде е проблема прилагам едно семпло клипче да добиете горе/долу представа за проблема ми:

Преди тази игра в оборотите я имаше също но беше значително по-неосезаемо и след подаването рязко на газ колата се оправяше за известно време.Друг признак което и мен ме навява на торка е че сутрин при студено време (винаги чакам колата да си поработи преди тръгване) при потегляне има едно "изритване" не знам как да го опиша но точно това прави.При превключване на скоростите нямам проблем освен това ритане на студен мотор и студено време...


  • 0

#2 ecko_becko

ecko_becko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 320 c208 2000

Публикувано 25 януари 2016 - 15:34

Не знам дали ще съм полезен, но имах такъв проблем на БМВ 730д автоматик и там се оказа проблем с торка. Проблема е, че не може да "заключи" хидрото, след известно каране така се появи и тресене при равна газ или на темпомат с 80 90км/ч. Провери нивото на маслото в кутията.

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
  • 0

#3 Dreamschy

Dreamschy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 320 CDI

Публикувано 25 януари 2016 - 18:07

маслото би трябвало да е ОК при положение че го сменях преди 3 месеца някъде а не е толкова много карана колата...маслото изглеждаше добре нямаше стружки и няма течове на масло от кутията :/


  • 0

#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1427 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Е, мирясах!....Хм, като помисля отново...май не съм.
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 25 януари 2016 - 19:27

преди смяната на маслото проблемът имаше ли го (дори в зачатък)?

какво масло сложи и откъде го купи?

какво е поведението на колата при S и W режими на кутията?


  • 0

#5 Dreamschy

Dreamschy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 320 CDI

Публикувано 25 януари 2016 - 19:56

Имаше го проблема да но едва доловим и то при доста студено време маслото го купих от БС. Не съм сигурен дали не си въобразявам но ми се струва че на S работи по-добре смисъл на S и нормално каране сякаш сменя по-лесно и на кик даун също няма зачудване при смяна на предавките и т.н.


  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 25 януари 2016 - 20:41

Има ли разлика при загряла и студена кола? Този проблем често се решава с един соленоид или е от прекомерно износване в т.нар. "Мозък" на скоростите.


  • 0

2nk6jr7.gif


#7 Dreamschy

Dreamschy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 320 CDI

Публикувано 25 януари 2016 - 22:02

Дори и загряла ако поддържам ~1700-1800 об/мин. е най-осезаемо ритам я до долу да мине 4000 об/мин. и се оправя за известно време това е за в града иначе извън града като я изрежа и си я карам на темпомат не се появява до следващото изстиване на мотора.

Колега gelevp за този соленоид ли става въпрос Y3/6y6 :

Snap8p2PO3na.jpg


Този пост е редактиран от Dreamschy: 25 януари 2016 - 22:06

  • 0

#8 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 26 януари 2016 - 09:22

Здрасти, а да те попитам опитвал ли си ресетирането на компютъра на скоростите (много хора в международния форум казват, че имало промяна в работата) та процедурата е:


1. Поставяме ключа и завъртаме на контакт.

2. Натискаме педала на газта до долу (тук не ми е ясно сигурно с кикдаун) за повече от 5сек.

3. Завъртаме ключа на позиция изключен (без да го вадим), тогава отпускаме педала на газта.

4. Чакаме 2-3 мин. да се рестартира системата.
  • 0

#9 Dreamschy

Dreamschy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 320 CDI

Публикувано 26 януари 2016 - 11:18

Не съм опитвал колега днес ще го опитам и това но мисля че проблема ми е механичен


  • 0

#10 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 27 януари 2016 - 09:08

Дори и загряла ако поддържам ~1700-1800 об/мин. е най-осезаемо ритам я до долу да мине 4000 об/мин. и се оправя за известно време това е за в града иначе извън града като я изрежа и си я карам на темпомат не се появява до следващото изстиване на мотора.

Колега gelevp за този соленоид ли става въпрос Y3/6y6 :

Snap8p2PO3na.jpg

Здравей колега, имах подобен проблем, но това проиграване го имаше при студена кола, също и ( изритването) оказа се соленоид, но не само защото като свалихме картера на кутията имаше и бронзови стружки, а при теб щом не е имало при смяната на маслото най-вероятно е само клапана, който е от порядъка на 100-150 лв. + работа която няма да е много защото заради него не се сваля кутията, така, че предполагам ще се вместиш в около 250-300лв. Но според мен е желателно да реагираш по-бързичко за да не стане по-лошо и по-скъпо. Ремонта го правих на 100-на км от теб.Ако е само клапана като време отнема около 3-4 часа.


  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 04 февруари 2016 - 22:03

Дори и загряла ако поддържам ~1700-1800 об/мин. е най-осезаемо ритам я до долу да мине 4000 об/мин. и се оправя за известно време това е за в града иначе извън града като я изрежа и си я карам на темпомат не се появява до следващото изстиване на мотора.

Колега gelevp за този соленоид ли става въпрос Y3/6y6 :

Snap8p2PO3na.jpg

Здравей колега,

да за този соленоид става дума около 130 лева е в ивайджет частта без отстъпки, за смяна вече каквото се договориш с майсторите но според мен им стой на главите да ги гледаш какво правят и дали го сменят освен ако не са ти много доверени.
Не гарантирам това да ти реши проблема но определено тази част е извстна с това че дефектира и в годините е подменена... старата част е А140 277 04 35, новата е (А240 277 17 00 или пък 01 00 на края...) не е при мен EPC за да погледна и да ти кажа.

Според мен определено си залужава за 100 лева пробата пред това да търсиш да поръчваш торкове или да даваш на псевдо майсторите рециклиращи торкове да пипат...

Не че нещо ама това което съм виждал е: Не ги балансират след това, което води до вибрации и шумове.

 

Иначе ако ти се наложи да търсиш торк ще те ти дам координатите на един завод в чужбина който само с това се занимава, аз лично останах много доволен от това което ми доставиха, а именно заводски Рециклиран Торк с гаранция, нямаше гадни заварки (даже напротив беше балансиран вероятно на машина наподобяваща струг), не беше ръждив и нямаше вибрации след това.

Успех и пиши какво е станало когато стигнеш да го смениш


Този пост е редактиран от gelevp: 04 февруари 2016 - 22:07

  • 0

2nk6jr7.gif


#12 CopKiller

CopKiller

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 2.2 cdi

Публикувано 09 октомври 2018 - 17:42

Здравей колега,
да за този соленоид става дума около 130 лева е в ивайджет частта без отстъпки, за смяна вече каквото се договориш с майсторите но според мен им стой на главите да ги гледаш какво правят и дали го сменят освен ако не са ти много доверени.
Не гарантирам това да ти реши проблема но определено тази част е извстна с това че дефектира и в годините е подменена... старата част е А140 277 04 35, новата е (А240 277 17 00 или пък 01 00 на края...) не е при мен EPC за да погледна и да ти кажа.

Според мен определено си залужава за 100 лева пробата пред това да търсиш да поръчваш торкове или да даваш на псевдо майсторите рециклиращи торкове да пипат...
Не че нещо ама това което съм виждал е: Не ги балансират след това, което води до вибрации и шумове.

Иначе ако ти се наложи да търсиш торк ще те ти дам координатите на един завод в чужбина който само с това се занимава, аз лично останах много доволен от това което ми доставиха, а именно заводски Рециклиран Торк с гаранция, нямаше гадни заварки (даже напротив беше балансиран вероятно на машина наподобяваща струг), не беше ръждив и нямаше вибрации след това.

Успех и пиши какво е станало когато стигнеш да го смениш


Здравей колега. Имам преблем с автомата и се чудя дали може да се оправи с въпросния соленоид или съеди ителите в торка са заминали и ще се наложи рециклаж. Та проблема се изразява в следното. Колата има леки колебания в оборотите, но много незначителни и само от 1ва на втора. По-сериозния проблем е във вибрация която се получава най-вече на 4та и 5та предавка в обороти м/у 1600 и 1800 с много леко подаване на газ и особено когато има леко нагорнище, както и понякога когато преминава от 2ра на трета и се кара с много малко газ се получава като пропадане, и вибриране точно в смяната. Как мислите? Какво може да е
  • 0

#13 CopKiller

CopKiller

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W211 2.2 cdi

Публикувано 09 октомври 2018 - 18:43

Здравей колега,
да за този соленоид става дума около 130 лева е в ивайджет частта без отстъпки, за смяна вече каквото се договориш с майсторите но според мен им стой на главите да ги гледаш какво правят и дали го сменят освен ако не са ти много доверени.
Не гарантирам това да ти реши проблема но определено тази част е извстна с това че дефектира и в годините е подменена... старата част е А140 277 04 35, новата е (А240 277 17 00 или пък 01 00 на края...) не е при мен EPC за да погледна и да ти кажа.

Според мен определено си залужава за 100 лева пробата пред това да търсиш да поръчваш торкове или да даваш на псевдо майсторите рециклиращи торкове да пипат...
Не че нещо ама това което съм виждал е: Не ги балансират след това, което води до вибрации и шумове.

Иначе ако ти се наложи да търсиш торк ще те ти дам координатите на един завод в чужбина който само с това се занимава, аз лично останах много доволен от това което ми доставиха, а именно заводски Рециклиран Торк с гаранция, нямаше гадни заварки (даже напротив беше балансиран вероятно на машина наподобяваща струг), не беше ръждив и нямаше вибрации след това.

Успех и пиши какво е станало когато стигнеш да го смениш


Здравей колега. Имам преблем с автомата и се чудя дали може да се оправи с въпросния соленоид или съеди ителите в торка са заминали и ще се наложи рециклаж. Та проблема се изразява в следното. Колата има леки колебания в оборотите, но много незначителни и само от 1ва на втора. По-сериозния проблем е във вибрация която се получава най-вече на 4та и 5та предавка в обороти м/у 1600 и 1800 с много леко подаване на газ и особено когато има леко нагорнище, както и понякога когато преминава от 2ра на трета и се кара с много малко газ се получава като пропадане, и вибриране точно в смяната. Как мислите? Какво може да е
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 октомври 2018 - 19:06

Здравей колега. Имам преблем с автомата и се чудя дали може да се оправи с въпросния соленоид или съеди ителите в торка са заминали и ще се наложи рециклаж. Та проблема се изразява в следното. Колата има леки колебания в оборотите, но много незначителни и само от 1ва на втора. По-сериозния проблем е във вибрация която се получава най-вече на 4та и 5та предавка в обороти м/у 1600 и 1800 с много леко подаване на газ и особено когато има леко нагорнище, както и понякога когато преминава от 2ра на трета и се кара с много малко газ се получава като пропадане, и вибриране точно в смяната. Как мислите? Какво може да е


Адски много има писано,има резон да се каже че трябва колата да се прочете с нужната диагностика и от нужния специалист,но за съжаление според мен торка/хидроусилвателя ти е тръгнал.Твой е избора дали те дразни толкова че да предприемеш ремонт.А при ремонте вече се сменя всичкомнеобходимо,вкл.тия соленоиди така или иначе.
  • 1

#15 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 11 октомври 2018 - 09:08

Колегата "даймлер1" правилно те е насочил, и според мен симптомите ти са на Хидроусилвател/Торк/Турбина на скорости или който както иска да го нарича.

Когато се решиш да го правиш, не бързай да търсиш най-добрата цена, най-важното при рециклирането е добрия баланс, всеки може да го разреже, да смени износените части и да го завари, проблема е че не навсякъде го балансират добре. След това задължително хубава промивка на кутията, замерване на соленоидите и при нужда подмяна на тези които не са в правилните стойности.


  • 0

2nk6jr7.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни