Здравейте колеги,след промивка на с-та ми се проми джоба/кофти майстор/.Преди това колата имаше перфектно парно.Наложи се смяна на водна помпа/протече/термостат,мембрани на газовата/водни/ и като я взех духаше само от дясно топло и то не много.Промивката се наложи ,тъй като смених големия радиатор/счупи се горната гърловина/.Сега духа само студено.Значи колата загрява нормолно,няма балончета в казанчета,дуо-вентилите работят за помпата не съм убеден,защото маркуча преди нея е студен,атози за газовата врял.Те идват директно от помпата и са направени с тройник.Възможно ли е да се е запушила помпата защото до винтилите не отива топло или е изгоряла.Може ли да извадя входния и маркуч и да го съединя с изходния и.Незнам защо входния е студен при положение че и този за газовата и за помпата идват от водната помпа и са 20мм.Някой знае ли от къде идва тръбичката за подгрева на течноста на чистачките,защото той си е запушен от години,но това не пречеше да има парно.
У124 200Е парното духа студено
Започната от bossalino, 20 яну 2016 - 22:24:43
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 януари 2016 - 22:24
#2
Публикувано 21 януари 2016 - 13:09
Не ти е обезвъздушена правилно системата.
Запали колата, пусни парното на максимум топло, долей течност в казанчето, пусни вентилатора на някоя степен примерно 2 и чакай.
Като отвори термостата ще ти дойде топлото вътре.
Не вярвам да е станала по-голяма беля.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#3
Публикувано 21 януари 2016 - 20:47
Може, на как да я обезвъдуша напълно.Изолихар помпата с щуцер,долях антифриз и сега като се прибира накрая взе леко да духа топло от двете страни.Нека някой ако знае да каже как най добре да я обезвъдуша.
#4
Публикувано 21 януари 2016 - 22:05
Дуо-винтилите са на изхода, не на входа на радиаторчето на парното.
Входът е от задната страна на блока на двигателя. Маркучът влиза директно към радиаторчето на парното от шофьорската страна.
Там трябва да е вханат другия тройник за изпарителя.
На предната 124-ка ми беше изгоряла циркулационната ел. помпа и нямаше проблем нито с изпарителя, нито с парното.
#5
Публикувано 24 януари 2016 - 21:12
Е и каква да правя,изкарах. големия студ.има съвсем слабо парно но като вдигне над 85 гр.Като го пусна на последна степен и изтива напълно.
#6
Публикувано 25 януари 2016 - 19:30
Кое изстива?
Парното вътре, а температурата на мотора си остава нормална или пада температурата на двигателя?
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#7
Публикувано 25 януари 2016 - 23:21
За съжаление радиаторчето се оказа запушено.И това всичкото от това гадно промиване.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни