Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

B180 газова уредбаЗа газта и всичко останало


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Zlati

Zlati

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 29 декември 2015 - 23:18

Здравейте, Преди месец се сдобих с b180 blueefficiency бензин 2009година.
Доволен съм от покупката и от задоволство реших да монтирам газова уредба. За да не се впускам в подробности, но след 10 дни колата върви както ми се иска, не че е имало проблеми, просто съм мързелив перфекционист. Газовата уредба е с компютър lpgtech 324 odb, инжектори lpgtech dragon и изпарител shark 1200. Основните проблеми бяха както слрдва:
- при монтаж на зареждачката, или както се казва, се удря грубо с дървен прът през задния стоп (стопа е хубаво да е свален) за да се изкриви ламарината около тръбата ба бензиновия резервоар и да може да влезне както трябва зареждачката.
- газопроводите задължително да бъдат от термопластична тръба.
- при монтажа на газовите щуцери към всмукателните колектори да се обърне специално внимание на масления филтър (демонтаж на колектори-задължителен).
- газовите инжектори монтирахме на специални стойки над бензиновите инжектори (вътре в извивката на колектора), като по този начин разстоянието от газовите инжектори до щуцерите стана 25см.
- монтирах реле за спиране на бензиновата помпа, което задължително се спира при калибриране и настройка на газовия компютър.
- монтирах реле за спиране на еко функцията (старт-стоп системата), състои се от две релета , едното от които е времереле.
- намерих ел. схемите на бензиновите връзки, като всички необходими връзки направих в куплунзите на бензиновия компютър.
- прехода между двигателния отсек и интериора стана най - лесно с дупки до кабелния щуцер до разширителния съд.
- дюзи на инжекторите разпробих на 2,2 мм, като се оказаха малки отворите, но компенсирах с повишаване на налягането от изпарителя.
- смених и о пръстените на всмукателнитя колектор.
- изпрителя монтирах от дясната страна, а компютъра на дистанционни втулки над бензиновия ( трябва да има разстояние поне 30мм за да се охлаждат).
- ако нямате връзка с газовия компютър си проверете кабела, на мен се оказа, че са ми продали кабел с едно прекъснато жило в него ☺
И много други за които не се сещам ☺

Горното се оказа работещо перфектно, което при вас не зная дали би се получило, но усилията си заслужаваха.

Ще се радвам ако има други страдащи от газ да споделят интересните моменти с техните автомобили. Въобще ще е хубаво да има всякаква полезна информация за автомобила, ако ще да е и за боята на антената на радиото.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 декември 2015 - 18:16

Добре написано. Не познавам Б-класата, но 2 неща ми направиха впечатление.

1. не спирай бензиновата помпа. Според мен е грешка и е напълно ненужно. Първата ми кола се кара от 15 години на газ и бензиновата не е спирана. Никакви грижи.

2. Еко-функцията трябва да има как да се спре софтуерно. При VAG групата освен опция за насилствено спиране, може да се посочва минимална външна температура. Слагаш я на 60гр. и никога не се активира. При МБ вероятно има сходни начини, но не съм си играл със Стар, при кола която има такава функция.

 

Конкретно тези компоненти не ми говорят нищо, но щом си ги подбрал специфично, явно има защо.

 

Сложи малко снимки де :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 31 декември 2015 - 18:29

Според мен е нож с две остриета монтирането на LPG на А или В класа.... но това си е мое мнение.

Това със спирането на бензиновата помпа също не ми харесва....


  • 0

logo-600-1002.png


#4 Zlati

Zlati

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 04 януари 2016 - 09:32

Добре написано. Не познавам Б-класата, но 2 неща ми направиха впечатление.

1. не спирай бензиновата помпа. Според мен е грешка и е напълно ненужно. Първата ми кола се кара от 15 години на газ и бензиновата не е спирана. Никакви грижи.

2. Еко-функцията трябва да има как да се спре софтуерно. При VAG групата освен опция за насилствено спиране, може да се посочва минимална външна температура. Слагаш я на 60гр. и никога не се активира. При МБ вероятно има сходни начини, но не съм си играл със Стар, при кола която има такава функция.

 

Конкретно тези компоненти не ми говорят нищо, но щом си ги подбрал специфично, явно има защо.

 

Сложи малко снимки де :)

 

По отношение на бензиновата помпа, мисля че не е необходимо да се мъчи, без да върши каквато и да е работа. На старата ми кола минах 300 хил. с изключване на бензиновата помпа при преминаване на газ. Тази да вземе да изкара толкова и за награда може да и включа помпата :)

 

За еко функцията не съм толкова навътре, че да мога да задам при каква температура да се включва. С толкова знания, толкова. Работи както ми харесва.

 

До този момент минах вече около 1000 километра, все така да работи и няма да имам оплаквания :)


  • 0

#5 Zlati

Zlati

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник

Публикувано 04 януари 2016 - 20:17

Здравейте,

 

Ето малко снимки за да станат цветни писанията:

 

Прикачен файл  Image00001.jpg   286,5K   5 Брой сваляния

 

На горната снимка се вижда изваден всмукателен колектор и кутията на въздушния филтър от двигателния отсек. Не забравяйте да покриете отворите, за да не събирате боклуци от цилиндрите по трудния начин.

 

Прикачен файл  Image00002.jpg   275,23K   5 Брой сваляния

 

Тук се вижда мястото от където преминават необходимите кабелни връзки към купето.

 

Прикачен файл  Image00003.jpg   281,16K   4 Брой сваляния

 

Тук всяко набито око (и някое друго) ще види къде е направено отклонение на охладителната система към изпарителя. Използвани са тройници 19 мм, като след тях са сложени преходници 19 -> 16 мм към изпарителя. 

 

Прикачен файл  Image00004.jpg   340,71K   5 Брой сваляния

 

А тук се вижда резултат от бързане, щуцера на един от газовите инжектори е много близо до масления филтър. Това коригирах с нов отвор, а в стария навих отрязан болт М6 с прорез за права отвертка.

 

Прикачен файл  Image00005.jpg   313,67K   4 Брой сваляния

 

На тази снимка се вижда монтиран газовия компютър над бензиновия, като куплунзите за бензиновия компютър са разглобени, за да могат да се направят необходимите връзки към газовия компютър.

 

Прикачен файл  Image00006.jpg   262,8K   4 Брой сваляния

 

Тук вече са направени всички връзки, а клемната кутия я сложих за мое удобство, за да мога да проверявам всички връзки между газовия и бензиновия компютър с осцилоскоп при очакваните от мен проблеми, които засега остават за неопределено светло бъдеще.

 

Прикачен файл  Image00007.jpg   239,26K   4 Брой сваляния

 

Това е ключа за превключване газ бензин. Идеята за мястото взех от една варненска фирма, видях на сайта им снимки. 

 

Прикачен файл  Image00008.jpg   142,77K   4 Брой сваляния

 

А това е изпарителя (сребристото нещо).

 

Всички прилики с действителни автомобили и оборудване са нарочни, с илюстративна цел.

 

 

Преди месец се сдобих с b180 blueefficiency бензин 2009година. 
Доволен съм от покупката и от задоволство реших да монтирам газова уредба. За да не се впускам в подробности, но след 10 дни колата върви както ми се иска, не че е имало проблеми, просто съм мързелив перфекционист. Газовата уредба е с компютър lpgtech 324 odb, инжектори lpgtech dragon и изпарител shark 1200. Основните проблеми бяха както слрдва:
- при монтаж на зареждачката, или както се казва, се удря грубо с дървен прът през задния стоп (стопа е хубаво да е свален) за да се изкриви ламарината около тръбата ба бензиновия резервоар и да може да влезне както трябва зареждачката. 
- газопроводите задължително да бъдат от термопластична тръба. 
- при монтажа на газовите щуцери към всмукателните колектори да се обърне специално внимание на масления филтър (демонтаж на колектори-задължителен). 
- газовите инжектори монтирахме на специални стойки над бензиновите инжектори (вътре в извивката на колектора), като по този начин разстоянието от газовите инжектори до щуцерите стана 25см.
- монтирах реле за спиране на бензиновата помпа, което задължително се спира при калибриране и настройка на газовия компютър. 
- монтирах реле за спиране на еко функцията (старт-стоп системата), състои се от две релета , едното от които е времереле. 
- намерих ел. схемите на бензиновите връзки, като всички необходими връзки направих в куплунзите на бензиновия компютър. 
- прехода между двигателния отсек и интериора стана най - лесно с дупки до кабелния щуцер до разширителния съд. 
- дюзи на инжекторите разпробих на 2,2 мм, като се оказаха малки отворите, но компенсирах с повишаване на налягането от изпарителя. 
- смених и о пръстените на всмукателнитя колектор. 
- изпрителя монтирах от дясната страна, а компютъра на дистанционни втулки над бензиновия ( трябва да има разстояние поне 30мм за да се охлаждат). 
- ако нямате връзка с газовия компютър си проверете кабела, на мен се оказа, че са ми продали кабел с едно прекъснато жило в него ☺
И много други за които не се сещам ☺

Горното се оказа работещо перфектно, което при вас не зная дали би се получило, но усилията си заслужаваха. 

Ще се радвам ако има други страдащи от газ да споделят интересните моменти с техните автомобили. Въобще ще е хубаво да има всякаква полезна информация за автомобила, ако ще да е и за боята на антената на радиото. 


  • 5

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2016 - 22:47

Евала! :yoda


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни