Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със запалването на Мерцедес 190Е


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 николов

николов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:гр. Балчик
  • Автомобил:
    мерцедес 190 2.0 122hp 1993г.

Публикувано 19 декември 2015 - 19:46

Здравейте колеги, 

нов съм във форума и се извинявам ако някъде е писано по моят проблем, но аз не намерих тема от рода на моята.

Та... Проблема е следния:

Колата започна да пали трудно когато паднаха температурите. Става въпрос за Мерцедес 190Е/ 2.0, 122 кс, механичен инжекцион. Това, което съм направил до сега е: смених свещите, смених палеца и дистрибуторната капачка, смених релето за пренапрежение, което е зад акумулатора и температурния датчик, кръглия с четирите пина. Колата е карана само на бензин, никога не е имала газ и т.н. 

Имам чувството, че не стига ток до  петата дюза (за студения старт). Проверих дюзата-работи.

Ако някой може да ми каже от къде идва тока до петата дюза?

Дайте моля ви мнения и съвети, къде и какво още да проверя или сменя.

Благодаря предварително.


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 декември 2015 - 23:32

Ток до петата дюза идва от релето на помпата. То всъщност не е само реле - има и микроконтролер - следи оборотите, Т, дава ток за подгряването на ламбда сондата (ако има такава) и пуска петата дюза когато и колкото е нужно. Ето как изглежда. Твоето сигурно е с друг номер, защото снимката е на реле за шестак.

 

4127_2.jpg


  • 1

#3 николов

николов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:гр. Балчик
  • Автомобил:
    мерцедес 190 2.0 122hp 1993г.

Публикувано 09 януари 2016 - 11:50

Благодаря,наистина проблема се оказа в релето.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни