Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Филтър на картерните газове.


  • Please log in to reply
95 мнения по тази тема

#76 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 18 октомври 2017 - 21:26

Дойде време да се погрижа и за тази част :) При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?

Сменя се на всеки 80-100 хил препоръчително


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#77 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 16 декември 2017 - 16:13

Смених го и аз. Днес отворих стария - мембраната беше в перфектно състояние, което е доста странно, защото другият му край беше доста омаслен, имаше включително и по края на "лястовицата" откъм турбото.
  • 0

#78 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 28 януари 2018 - 15:11

Добре де, смених масления сепаратор, но пак има омасляване преди турбината  и по-точно около уплътнението на Y-въздуховода (някъде го срещнах като лястовица). Уплътнението преди турбото го сменях като взех колата. Нормално ли е това? 


Този пост е редактиран от bronc: 28 януари 2018 - 15:15

  • 0

#79 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 28 януари 2018 - 19:13

Да, нормално е... ако искаш от там да не тече се купува така наречения Кеч Кан.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#80 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2018 - 21:38

Ами не е нормално според мен. След като смени картерната вентилация изчисти ли хубаво всички тръби с обезмаслител. При правилно работеща система газовете от картерната вентилация би трябвало да влезнат за повторно изгаряне в цилиндрите а не да избива отнякъде и да омаслява.


  • 0

#81 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 28 януари 2018 - 23:40

Ами изчистих ги.. като чета чуждите форуми, този двигател май наистина си е така. Лош дизайн от страна на Даймлер. Както каза и Красимир, някои хора си слагат catch cans да им събират маслото. Един сепаратор не смогва или дизайнът му не е подходящ - не знам, но има адски много хора, които се оплакват от това.
  • 0

#82 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 28 януари 2018 - 23:43

Не знам колко е сгрешен дизайна, но определено е забавен двигател. Особено с масления кулер който тече като скъсан градински маркуч. Смяната да уплътненията е забавен като парти на столетници...
  • 0

#83 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 29 януари 2018 - 08:51

Двигателя си е супер, сменяш вериги и водна помпа на 200-250к и заедно с тях всички гарнитурки и опръстени.... всичките части са на стойност под 1000лв. В момента правя операцията на R class на жена ми.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#84 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 29 януари 2018 - 14:02

Аз също ще потвърдя че си омаслява леко, не е болка за умиране или драма, при мен по съвет на приятел малко преправих лястовицата, от тогава насам не омазва мотора и е доста по-чисто. Мислех адски много за Oil catch can, но се отказах да го правя, според мен в дългосрочен план може да има повече негативи от позитиви.

 

Относно масления охладител, много го хиперболизирахте, един ден работа е цялата смяна, частите са 200 лева оригинални за всички гарнитури, нови болтове и гумички, като го направиш веднъж повече няма да ти се наложи. Нормално е някоя част да се ревизира, все пак този мотор се слага от 2005 година и може би още се ползва за някои модели. Освен това се сменят две гумички... при ВАГ като излезе нов мотор първите няколко кода на мотора си опитно зайче и само има някакви драми, хората пищят от какво ли не, тук се оплакваш че на мотор на 200к му е протекла гарнитурата на маслен охладител.


  • 0


#85 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 януари 2018 - 14:04

Мен не ме притеснява, че цапа, а че отива масло към турбото, а това не знам колко е полезно. Тези турбини май нямат нужда от допълнително смазване. Както и да е де, щом при всички е така, няма повод за притеснение :)


Този пост е редактиран от bronc: 29 януари 2018 - 14:04

  • 0

#86 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 29 януари 2018 - 15:29

Ако маслото е много се получава от повишена картерна, тоест запуши ли синьо почва проблемъъ


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#87 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 януари 2018 - 16:05

Да, четох, че става и от замърсени въздушни филтри. Моите не ги смених при тази смяна на маслото, но бяха на 10 хил км и то основно извънградско. Маслото е около средата на загрял двигател, така че явно просто е от нормалното омасляване.


  • 0

#88 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 08 юли 2018 - 07:32

колеги имам 280 cdi V6 ,190 к.с. 2006 година. 

как да намеря кои номер е моя филтьр

WDB2110201A956097


  • 0

#89 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1645 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2018 - 08:28

колеги имам 280 cdi V6 ,190 к.с. 2006 година. 

как да намеря кои номер е моя филтьр

WDB2110201A956097

 

Прикачен файл  E 280 CDI - схема за ОМ 642.920.pdf   156,07K   63 Брой сваляния

Прикачен файл  E 280 CDI - порт номера за ОМ 642.920.pdf   112,26K   42 Брой сваляния


  • 1

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#90 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 10 септември 2018 - 06:52

Някьде четох че ако се порьча за Краислер излиза много по евтино и били еднакви.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни