Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Филтър на картерните газове.


  • Please log in to reply
95 мнения по тази тема

#61 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 10 май 2017 - 18:57

Разгледай и снимката на капачката - там също има номер.
  • 0

#62 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 10 май 2017 - 19:00

Къде са тия с цена 200лв. Аз оригинален от мерцедес си взех за 63лв. Ама с тая дупка този вакуум не може да издърпа мембраната изцяло.

Напълно си прав с тази дупка вакуум не може да се получи! Ще трябва да го сменя!

Този пост е редактиран от n_niki: 10 май 2017 - 19:01

  • 0

#63 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2017 - 20:24

Ами с номера който даде излиза 211лв. Обаче явно при Е класата е различно от C класата и CLK. Виждам, че тялото на сепаратора е метален а не пластмасов. Затова явно и цената е такава. Може ли да премериш диаметъра на капачката и на мембраната. Може пък вътре да са същия размер и да си вземеш такова за C класа и да смениш само мембраната на твоя.


  • 1

#64 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 16 май 2017 - 01:14

Днес пристигна моя от Ивайжет (за същия мотор като на n_niki). Цената му в Силвър Стар беше около 260лв, аз го взех под 200 с отстъпка от Ивайжет. Ще бъда благодарен ако някой удари едно рамо за момента на затягане, намерих инфо на няколко места в нета, но е противоречиво и не знам колко да вярвам. Мисля също да сваля и да почистя ЕГР и колекторите, да сменя гарнитурата на масления охладител, та ако някой има възможност и за тях да ми даде инфо за затягането ще бъда благодарен.

Този пост е редактиран от Bokouser: 16 май 2017 - 01:26

  • 1

#65 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2017 - 10:16

ето информацията от WIS-а

 

Прикачен файл  WDB2110161A399382-1.pdf   271,23K   82 Брой сваляния

 

Прикачен файл  WDB2110161A399382-2.pdf   310,76K   48 Брой сваляния

 

 


  • 3

#66 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2017 - 10:41

явно всичко по затягането там се върти около 9 Nm :)

 

Прикачен файл  WDB2110161A399382-3.pdf   316,92K   34 Брой сваляния

Прикачен файл  WDB2110161A399382-4.pdf   306,68K   25 Брой сваляния

Прикачен файл  WDB2110161A399382-5.pdf   373,41K   23 Брой сваляния


Този пост е редактиран от cyberpig1: 16 май 2017 - 12:44

  • 3

#67 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 16 май 2017 - 13:42

Благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#68 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 17 май 2017 - 22:21

Смених сепаратора и малкия маркуч към турбината, разглобих стария и не намерих проблеми по мембраната. Забравих да спомена, че и моя дойде в комплект с уплътненията, макар, че в схемата не е указано - уплътненията са дадени само като отделна част.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#69 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 18 май 2017 - 22:11

И аз го поръчах -200лв + уплатненията , казаха че едното е семеринг 30лв за двете. колега Bokouser аз моя като го вадих излезе само един опръстен нанизан на него - друго уплатнение не видях, този семеринг отвътре ли стои ти сменя ли го?


  • 0

#70 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 18 май 2017 - 23:13

Едното е опръстен, другото си е чист семеринг и двете стоят закрепени на сепаратора. Новият сепаратор пристигна със същите две. Ако си поръчал оригинална част би трябвало самият сепаратор да пристигне с двете уплътнения, ако си поръчал уплътнения допълнително ще ти бъдат излишни. Ако не е оригинална част, нещата може да стоят по всякакъв начин.
  • 0

#71 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 19 май 2017 - 06:46

Оригинална част е- казаха че е заместител няма с доставка 7 раб. дни но неможаха да потвърдят за уплатненията. Аз наистина не видях семеринг на моя когато го вадих- той най отпред ли се слага , може да е останал вътре в дупката и да не е излязъл !
  • 0

#72 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 19 май 2017 - 08:19

Ако е останал вътре, после при вкарване на сепаратора няма как да си влезе на място, но едва ли е останал вътре, сигурно не си го забелязал. Ето ти снимка от нета, да не слизам до мазето да снимам моя, има много тънък опръстен отвън и вътре кафявото е семеринг:

038024258.jpg?r=0

Този пост е редактиран от Bokouser: 19 май 2017 - 08:21

  • 0

#73 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 20 май 2017 - 21:48

Сигурно не съм го забелязал !
  • 0

#74 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 29 май 2017 - 21:29

Готово, новият си беше с уплътнението и семеринга! 225лв. - малко солено но пък ще пазим турбото!


Sent from my iPad using Tapatalk

Този пост е редактиран от n_niki: 29 май 2017 - 21:31

  • 0

#75 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 18 октомври 2017 - 17:02

Дойде време да се погрижа и за тази част :) При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни