Здравейте !
Насочил съм се към този модел на марката. Колата се предлага от Балкан стар ремаркетинг. http://www.mobile.bg/11404371656353878 Когато отидох, първо бях посрещнат с половин уста, служителят беше позадрямал. Разбирам, не всеки втори в държавата ходи ежедневно да си купува нов мерцедес...сигурно е скучно, ама все пак ! Колата била в сервиза, обслужвали я за потенциален клиент (не съм аз ), ок - ще ида и до там. Речено-сторено, вече влизам сред приемчиците. Насочвам се към един и питайки го колко е обслужването по техни цени, човекът отсича: "1000 лв.!" Все едно съм го питал за кило картофи или домати на пазара. Питах и за историята, досега какво е правено - не знае, не я е виждал (?!?!?). Ядосах се и си тръгнах, но по пътя не пропуснах да се поскарам по телефона на тоя пич, дето ме изпрати там. Споделих, че щом питам за кола от тоя клас и съм им отишъл на крака - значи съм сериозен. Дадоха ми номера на шефа на сервиза - г-н Виячки. Супер разбран човек, обясни по телефона къде какво е било по колата. Само дреболии като цяло - сменен воден радиатор, боядисвана врата (без тенекиджия), боядисвана броня, сменен акумулатор и от сорта. Дошла 2011 на 73 000 км, сега е на 99750 или нещо такова. Цялата информация е ок за мен до тук, като техническа.
Въпросите ми към вас са следните :
Какви са уязвимите места конкретно на S63 (с АBC , както знаете), имам ли потенциални грижи по двигателя. С ремък или с верига е ? Виячки твърди, че бил с ремък, възможно е да е сбъркал. Имам ли някакви грижи по въпросното окачване и по електрониката. Всяко странично мнение с кола като тази (дори да не е същата) ми е от огромна полза. В момента карам Ауди А6 4F 3.0 дизел и поддръжката му излиза едва ли не по-скъпа от на мерцедеса (между 600 и 700 лв са по думи на Виячки маслата и филтрите на S63ката, при мен в Ауди са 770 с отстъпка !!! )
Благодаря предварително !