Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

S63 W221Мнения за конкретна кола


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 26 ноември 2015 - 09:51

Здравейте !

Насочил съм се към този модел на марката. Колата се предлага от Балкан стар ремаркетинг. http://www.mobile.bg/11404371656353878 Когато отидох, първо бях посрещнат с половин уста, служителят беше позадрямал. Разбирам, не всеки втори в държавата ходи ежедневно да си купува нов мерцедес...сигурно е скучно, ама все пак ! Колата била в сервиза, обслужвали я за потенциален клиент (не съм аз :)), ок - ще ида и до там. Речено-сторено, вече влизам сред приемчиците. Насочвам се към един и питайки го колко е обслужването по техни цени, човекът отсича: "1000 лв.!" Все едно съм го питал за кило картофи или домати на пазара. Питах и за историята, досега какво е правено - не знае, не я е виждал (?!?!?). Ядосах се и си тръгнах, но по пътя не пропуснах да се поскарам по телефона на тоя пич, дето ме изпрати там. Споделих, че щом питам за кола от тоя клас и съм им отишъл на крака - значи съм сериозен. Дадоха ми номера на шефа на сервиза - г-н Виячки. Супер разбран човек, обясни по телефона къде какво е било по колата. Само дреболии като цяло - сменен воден радиатор, боядисвана врата (без тенекиджия), боядисвана броня, сменен акумулатор и от сорта. Дошла 2011 на 73 000 км, сега е на 99750 или нещо такова. Цялата информация е ок за мен до тук, като техническа.

Въпросите ми към вас са следните :

Какви са уязвимите места конкретно на S63 (с АBC , както знаете), имам ли потенциални грижи по двигателя. С ремък или с верига е ? Виячки твърди, че бил с ремък, възможно е да е сбъркал. Имам ли някакви грижи по въпросното окачване и по електрониката. Всяко странично мнение с кола като тази (дори да не е същата) ми е от огромна полза. В момента карам Ауди А6 4F 3.0 дизел и поддръжката му излиза едва ли не по-скъпа от на мерцедеса (между 600 и 700 лв са по думи на Виячки маслата и филтрите на S63ката, при мен в Ауди са 770 с отстъпка !!! )

Благодаря предварително ! 


  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 ноември 2015 - 00:59

Естествено че е с верига.

 

Имах 2 ма клиенти с тракащи 6,3 мотори.

проблема се оказа в разбити цилиндърчета в които стоят повдигачите.

демек се сменят главите.

 

преди това естествено им бяха сменили "ванусите" и  всиките 32 повдигача без подобрение.


  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 ноември 2015 - 11:11

Това което Боян ти го каза горе е напълно вярно.

Щом в момента  е на 100 000км. трябва задължително да смениш свещите.

Горе-долу толкова километри кара и ремъка, сменя се както предполагам знаеш с всички ролки, не е изключено и водната помпа да е просълзила.

Отделно горивен филтър задължително, щом е на 100 000км. вероятно и дисковете ще са за смяна.

Няма да те плаша, но на 63AMG има два модела, единия е евтиния, другия брутално скъп. (трябва да се види)

Колата е с хидравлично окачване (АВС), препорачително е да се смени маслото и филтъра на окачването, прави се с два филтъра и 12-13л. масло.


  • 0

logo-600-1002.png


#4 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2015 - 19:13

Закъснях и колата е продадена, да е честита на новия собственик. 

Според мен е била от евтиния модел, честно казано днес пак го гледах и нещо не ми вдъхваше доверие. Малко след това ми се обадиха, че е продаден. 

Майсторе, последно този модел последно с верига или ремък е. Или говориш за някакъв друг ремък ? 

Дисковете му са по 1800 лв бройката, очаквах повече. Вероятно извън БС са още по-евтини. Другите консумативи как са ?

Предполагам брутално скъпия е новия битурбо 5.5. Парадоксалното е, че във Виена обслужване на S65 е 900-1200 евро. А там разликата е от земята до небето с нас..... Плюс почасов труд на солени цени. 

Ако не намеря нещо около тези пари (22 000 евро) - ще се ориентирам към S500 4M, или ако е супер обслужен и поддържан - V12 :) 


  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 ноември 2015 - 20:13

Закъснях и колата е продадена, да е честита на новия собственик. 

Според мен е била от евтиния модел, честно казано днес пак го гледах и нещо не ми вдъхваше доверие. Малко след това ми се обадиха, че е продаден. 

Майсторе, последно този модел последно с верига или ремък е. Или говориш за някакъв друг ремък ? 

Дисковете му са по 1800 лв бройката, очаквах повече. Вероятно извън БС са още по-евтини. Другите консумативи как са ?

Предполагам брутално скъпия е новия битурбо 5.5. Парадоксалното е, че във Виена обслужване на S65 е 900-1200 евро. А там разликата е от земята до небето с нас..... Плюс почасов труд на солени цени. 

Ако не намеря нещо около тези пари (22 000 евро) - ще се ориентирам към S500 4M, или ако е супер обслужен и поддържан - V12 :)

 

Естествено че мотора е с верига, пистовия ремък върти спомагателните агрегати.

За дисковете има и по-скъпи, извън БС разликата няма да е кой знае колко голяма.

Хубаво си се насочил към S500  но защо 4-matic?

Това не е добре....


Този пост е редактиран от grosmaster: 27 ноември 2015 - 21:39

  • 0

logo-600-1002.png


#6 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2015 - 20:25

ами свикнах с куатрото и 4х4 ме кара да съм сигурен в почти всяка ситуация. Не знам как да реагирам при МБ, дали задно или 4х4. За 600 чета много тежки слова, от осанна до разпни го. Не ми се рискува там. Свикнал съм колата да ми служи, не аз на нея. А и все пак - МБ е :) 


  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2015 - 20:37

Взимай 4-ка за да нямаш ядове, така и така си свикнал на 4х4 ,не прави глупости.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 ноември 2015 - 21:42

ами свикнах с куатрото и 4х4 ме кара да съм сигурен в почти всяка ситуация. Не знам как да реагирам при МБ, дали задно или 4х4. За 600 чета много тежки слова, от осанна до разпни го. Не ми се рискува там. Свикнал съм колата да ми служи, не аз на нея. А и все пак - МБ е :)

 

Щом си карал и поддържал 4х4 вземай ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#9 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2015 - 21:46

Понеже не съм навътре с МБ...разлики преди и след фейса има ли съществени на s500 и какви са проблемните звена при 4матика и изобщо при конкретната модификация ?

Да напомня : поддържам много запазен и изключително гледан автомобил. Не знам що е дори дреболия по него. Та казвайте ако има някакви досадни дребни мизерии че да съм подготвен. И малко ориентир за цифрите по евентуални ремонти и смени, ако може.
Майсторе, при куатрото на а6 поддръжка няма. При а8 има смяна на масла на раздатката.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Maxx: 27 ноември 2015 - 21:50

  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 ноември 2015 - 10:44

При мерцедес, не е така и на всеки казвам, че лично аз не бих си 4-matic за лека кола.

Вече за ML, GL, G там работата е съвсем различна.

Конкретно при W221 проблем с раздатката (най-често от теч на масло от семеринга към предния кардан)

Предния кардан също се разбива при по-голям пробег, виждал съм разпаднат и пораженията не са никак малки.

Лагери на предните колела, упорен лагер на предна лява полуоска (лагера е малък) набит в картера. Много колеги го пренебрегват, няма как да го чуеш, превърта в картера и стават чудеса, панаира после е голям. И още много други.....

Всичко това може да не ти се случи и колата която ще е вземеш да е читава, но аз поне читава освен нова не съм виждал ;)

Всичко е скъпо, трудоемко и повечето клиенти, като им говориш си мислят, че искаш парите да им вземеш.

Та така....


  • 0

logo-600-1002.png


#11 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 28 ноември 2015 - 10:47

Чудесен отговор. Това само при 4матик ли е или изобщо при W221 ?


  • 0

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 ноември 2015 - 10:53

Чудесен отговор. Това само при 4матик ли е или изобщо при W221 ?

 

Само 4-matic (W204 (GLK), W212, W218, W221) ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#13 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 28 ноември 2015 - 10:55

Значи само задно тогава. А какви типични кахъри има 221 500 ?


  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 ноември 2015 - 11:00

Значи само задно тогава. А какви типични кахъри има 221 500 ?

 

Ходовата част обичайното, ако е ABC или AIR Matic.

По мотора, наближи ли 200 000км. смени профилактично всмукателния колектор.

Това е.


  • 0

logo-600-1002.png


#15 Maxx

Maxx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 28 ноември 2015 - 11:34

бре....и никакви грижи по електрониката и другата механика ???


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни