Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос диференциал


  • Please log in to reply
47 мнения по тази тема

#1 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 16 ноември 2015 - 14:59

Мога ли по ВИН да разбера предашателното число на дифа? Търся си втора ръка, моя се разсвири сериозно.


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2015 - 16:54

Трябва да го свалиш, няма друг начин, защото освен предавателното число се гледат и други фактори: датчици за ABS, захват към моста, размери на самия диф (малък, среден, голям) , кръстачката за кардана и предавателно число. Най-вероятно ще се наложи да търсиш същия донор , от сходна година със същия мотор и със същата скоростна кутия.
п.п. Незнам дали си пробвал с добавки, но смисал няма , не си давай парите излишно, търси друг диф.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 16 ноември 2015 - 21:44

Благодаря за отговора. Явно ще трябва да го свалям това нещо  :wacko  :wacko  :wacko


  • 0

#4 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 ноември 2015 - 22:36

С ВИН номера, можеш да видиш предавателното число и оригиналния номер на диференциала, което е напълно достатъчна информация, за да си търсиш, друг такъв, без да го сваляш.
  • 1

#5 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 16 ноември 2015 - 22:59

За жалост с ВИН-а да откриеш парт. номера наистина става обаче ако отидеш да си купиш диф. от Балканстар (което предполагам не би направил :) ) а иначе както казва Хари (бил съм свидетел не един път) си е голяма разкарвация ако не го свалиш да го сравниш на място. Не за друго, но мръсниците от Мерцедес са слагали например 5 вида диференциали на едни и същи коли, мотори и скорости та дори и от една и съща година пак има няколко варианта абе красота, :) и варианта да откриеш точно твоя по парт. номер клони към 0. 


  • 0

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:01

Да така е! А можеш ли да кажеш до кое число от номера трябва да съвпадат цифрите за да стане? Аз лично съм монтирал няколко пъти дифове с различни предавателни числа и не е имало проблем, стига да знаеш какво искаш!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:03

Предавателното число го пише на самия диференциал долу в дясно е набит като гледаш колата отзад. Нищо не се сваля или разглобява.

Между другото за каква точно кола става на въпрос?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#8 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:19

Колата е ц180, ръчка, 1998, няма нито АСР нито ЕСП нито нищо само АБС. Попитах защото баща ми е намерил в морга диф, като продавача твърди че колата е същата като мойта и единствено му трябва предавателното число.

 

П.П И аз четох че може да стане и с число от до, разликата е дали искам по голямо ускорение или по висока макс скорост,а общо взето сега си ми харесва мойта.


Този пост е редактиран от trifonl: 16 ноември 2015 - 23:23

  • 0

#9 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:22

Влезни на канал зад колата и си вземи едно парцалче.

Предавателното число е набито на една малка плоска част в най-ниската дясна част на диференциала до гредата като гледаш отзад.

В много случаи се разчита трудно.

Ако напишеш VIN на колата мога да ти кажа с какво предавателно число е излезнала от завода тази кола.


Този пост е редактиран от sv_trener: 16 ноември 2015 - 23:36

  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#10 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:36

Ще отида да го видя сега вина, предполагам си е с диф както е излезнала защото я купихме почти нова на 4 години едва ли е сменян.

 

П.П Ето го Вина WDB2020181A622981


  • 0

#11 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 16 ноември 2015 - 23:58

По този номер ми излиза предавателно отношение 3,91 като корпуса може да бъде два вида с номера A2023504603 или A1243504598.

При всеки случай обаче, предавателното отношение е едно и също 3,91.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#12 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 17 ноември 2015 - 00:10

Така и така съм дал вина, имам муха в главата да слагам круис контрол купил съм лостчето, има ток до него пасва си с буксата, дали ако ида на стар могат да ми го активират, мисля че съм с електронна газ и нямам комутатор. Иначе благодаря за информацията, утре ще звънна в моргата, и ще пиша дали имам късмет.

 

 

П.П Къде и аз мога така да прочета за мойта кола по вин, сайт ли е програма ли е?


  • 0

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 17 ноември 2015 - 00:15

Може да се активира със Стар диагностика според мен.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 17 ноември 2015 - 00:24

А дано, че здраво ме е зарибило  :hailandkill  :hailandkill  :hailandkill

 

 

П.П Някой с информация за човек с Стар в Монтана? Благодаря!


Този пост е редактиран от trifonl: 17 ноември 2015 - 00:25

  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:00

Колата е ц180, ръчка, 1998, няма нито АСР нито ЕСП нито нищо само АБС. Попитах защото баща ми е намерил в морга диф, като продавача твърди че колата е същата като мойта и единствено му трябва предавателното число.

 

П.П И аз четох че може да стане и с число от до, разликата е дали искам по голямо ускорение или по висока макс скорост,а общо взето сега си ми харесва мойта.

 

Забрави това с по-високата максимална скорост - работи само до един момент, после става обратното и получаваш хем мудна кола, хем ниска максимална скорост като прекалиш. Не се увличай с промяната на предавателното число - от 5 до 10% нагоре или надолу е достатъчно хем да го усетиш, хем да не удариш някоя крайност. За максимална скорост трябва определена мощност и обикновено колкото са по-високи оборотите, толкова по-висока е мощността на мотора. Ако дифът е прекалено дълъг, моторът не стига обороти за максимална мощност, за да развие автомобилът максимална скорост.

 

Както каза тренера, предавателното число е набито на корпуса на дифа, обикновено странично на задния капак, ако не ме лъже паметта. Но може да се ноложи да почистиш добре корпуса от омасляване и прах за да видиш конкретното число.

 

Както пък казаха Хари и Тони, има различни комбинации на предавателни числа, корпуси и фланци на полуоските. Измери диаметъра на фланците за захващане на полуоските. Измери си и разстоянието от опашката на дифа до края на задния капак, за да си спокоен, че ще стане и няма да се наложи да прехвърляш фланци на полуоските от един диф на друг или да търсиш друг кардан.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни