Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

W124 300CE-24V Turbo!


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 02 май 2016 - 17:03

Почти сме на финала
А ако някой може да помогне с поне една капачка за тези AMG прагове, ще съм му много благодарен

Прикачени файлове


  • 1

#17 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 02 май 2016 - 21:36

Росене, от 202 или 210 фейслифт моделите, няма ли как да се препаснат капачките? изглеждат подобни на форма и размер.


  • 0

#18 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 юни 2016 - 23:14

И след кратко затишие мога да отбележа малко развитие по темата:
колата дойде при мен пак за около 2 месеца в които направих няколко доработки през свободното ми време. Плана беше да монтираме фаровете за мъгла на колата, както и АСД диференциал на 210мм. Особеното беше че Росен искаше да сложа стоковата тандем помпа, със казаче, клапаните и прочие. Тоест целта беше да се направи АСД системата сякаш е стокова но да се активира с копче а не чрез АБС-а. След известни огледи и подготовка обаче разбрахме че 2 от тампоните на моста са скъсани... След допълително ровичкане разбрахме че самия мост е изгнил както и повечето неща по него (така са понякога 25 годишните коли от Германия). И решихме направо да купя нов мост, на който да се сложи всичко ново, и след това да се занимавам с АСД системата и останалите дреболии. Ето снимка на части от моста във вида в който ги свалих:

Прикачен файл  13555589_10201689609999187_2058488426_o.jpg   140,08K   6 Брой сваляния

Прикачен файл  13549189_10201689610199192_799378248_o.jpg   111,07K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13579781_10201689611879234_606449652_o.jpg   119,94K   5 Брой сваляния

 

Както се вижда работата си беше зле. И както казах взех нов мост който закарах на пясъкоструй и прахово боядисване:

Прикачен файл  13555589_10201689609999187_2058488426_o.jpg   140,08K   6 Брой сваляния

 

Набих нови тампони навсякъде (решихме да са стокови а не полиуретанови т.к. колата няма да се кара по писти и прочие). За щастие от време на време работя с клиенти които държат нещата да са както трябва и решихме направо като е паднал моста всичко да е ново. Затова купихме нови щанги, тампони и унибали за носачите, тампони за дифа а самите носачи пратих на пясък и боя:

 

Прикачен файл  13548961_10201689611919235_671859335_o.jpg   136,81K   5 Брой сваляния

 

На дифа сипахме от "сията кръв" на Мотул (75-140 с естерната добавка .... просто прекалено много WRC пилоти карат с такова в дифовете и кутиите си)

Прикачен файл  13569803_10201689608879159_962923067_o.jpg   206,94K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13588713_10201689608999162_571698488_o.jpg   169,5K   5 Брой сваляния

 

След като събрах и качих моста последва това за което дойде колата. А именно да довърша края на генерацията т.к. задната АМГ броня беше монтирана след като издадох колата с турбо-сетъпа. Отново оригинали АМГ накрайници и естествено им отдадох нужното внимание за да станат по възможно най-добрия начин за мен (разбира се след като приключих разбрах че е имало 1-2 детаила които да направя по-добре, но за жалост в повечето неща става така че колкото и да обмисляш нещо, трябва да го направиш за да разбереш че има още косури... ):

Прикачен файл  13548789_10201689607479124_1212461543_o.jpg   113,65K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13548901_10201689607519125_624605275_o.jpg   124,45K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13549248_10201689607199117_1156594510_o.jpg   99,39K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13575664_10201689607439123_730992104_o.jpg   123,58K   5 Брой сваляния

 

И накрая АСД системата... снимките от нея не са много интересни но ги качвам за да имам бекъп ако случайно затрия снимките с груби дължини и видове накрайници . Държа да отбележа че монтирах клапана за АСД-то на мястото на стоковия комутатор. Направих го защото там е лесно място за ревизия, а все пак това е хидрвалична система която досега не съм правил и би било добре ако има някъде теч да се разбере навреме. За остроумните : да факт е че клапана трябва да е максимално близо до дифа за да сработи блокажа максимално бързо, но все пак това което направихме е система с ръчно актириване а не система против боксуване, тоест това че времето за блокиране на дифа е станало от 0,2 секунди на 1 за мен е без значение 545.gif

 

Прикачен файл  13556050_10201689606879109_1669309288_o.jpg   96,16K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13579838_10201689606759106_1602156139_o.jpg   152,85K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13582484_10201689606719105_930397137_o.jpg   86,42K   5 Брой сваляния

Прикачен файл  13588749_10201689607119115_83522984_o.jpg   164,11K   5 Брой сваляния

 

И глупава снимка на гурба схема на АСД системата, но много важна за мен т.к. малко тегаво се докопах до информация коя от 6-те дупки на клапана за какво е 545.gif :

 

Прикачен файл  13524074_10201690779548425_1831433957_o.jpg   67,38K   5 Брой сваляния

 

 

Прикачени файлове


  • 7

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 юли 2016 - 13:34

Адмирации отново!
Мисля че не е писано в темата и ще бъде интересно за всички да попитам дали документално нещо се промения по така тунингованите коли или всичко остава по старому.
Как минава преглед такава кола във втория случай? Трябва ли "наш" човек?
  • 0

#20 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 19 август 2016 - 13:46

боята почти е изсъхнала .......

Прикачени файлове


  • 0

#21 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 19 август 2016 - 16:39

Чакаме снимки...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни