А ако някой може да помогне с поне една капачка за тези AMG прагове, ще съм му много благодарен
W124 300CE-24V Turbo!
Започната от siriospepi, 03 ное 2015 - 01:07:35
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 май 2016 - 17:03
Почти сме на финала
А ако някой може да помогне с поне една капачка за тези AMG прагове, ще съм му много благодарен
А ако някой може да помогне с поне една капачка за тези AMG прагове, ще съм му много благодарен
#17
Публикувано 02 май 2016 - 21:36
Росене, от 202 или 210 фейслифт моделите, няма ли как да се препаснат капачките? изглеждат подобни на форма и размер.
#18
Публикувано 30 юни 2016 - 23:14
И след кратко затишие мога да отбележа малко развитие по темата:
колата дойде при мен пак за около 2 месеца в които направих няколко доработки през свободното ми време. Плана беше да монтираме фаровете за мъгла на колата, както и АСД диференциал на 210мм. Особеното беше че Росен искаше да сложа стоковата тандем помпа, със казаче, клапаните и прочие. Тоест целта беше да се направи АСД системата сякаш е стокова но да се активира с копче а не чрез АБС-а. След известни огледи и подготовка обаче разбрахме че 2 от тампоните на моста са скъсани... След допълително ровичкане разбрахме че самия мост е изгнил както и повечето неща по него (така са понякога 25 годишните коли от Германия). И решихме направо да купя нов мост, на който да се сложи всичко ново, и след това да се занимавам с АСД системата и останалите дреболии. Ето снимка на части от моста във вида в който ги свалих:
13555589_10201689609999187_2058488426_o.jpg 140,08K 6 Брой сваляния
13549189_10201689610199192_799378248_o.jpg 111,07K 5 Брой сваляния
13579781_10201689611879234_606449652_o.jpg 119,94K 5 Брой сваляния
Както се вижда работата си беше зле. И както казах взех нов мост който закарах на пясъкоструй и прахово боядисване:
13555589_10201689609999187_2058488426_o.jpg 140,08K 6 Брой сваляния
Набих нови тампони навсякъде (решихме да са стокови а не полиуретанови т.к. колата няма да се кара по писти и прочие). За щастие от време на време работя с клиенти които държат нещата да са както трябва и решихме направо като е паднал моста всичко да е ново. Затова купихме нови щанги, тампони и унибали за носачите, тампони за дифа а самите носачи пратих на пясък и боя:
13548961_10201689611919235_671859335_o.jpg 136,81K 5 Брой сваляния
На дифа сипахме от "сията кръв" на Мотул (75-140 с естерната добавка .... просто прекалено много WRC пилоти карат с такова в дифовете и кутиите си)
13569803_10201689608879159_962923067_o.jpg 206,94K 5 Брой сваляния
13588713_10201689608999162_571698488_o.jpg 169,5K 5 Брой сваляния
След като събрах и качих моста последва това за което дойде колата. А именно да довърша края на генерацията т.к. задната АМГ броня беше монтирана след като издадох колата с турбо-сетъпа. Отново оригинали АМГ накрайници и естествено им отдадох нужното внимание за да станат по възможно най-добрия начин за мен (разбира се след като приключих разбрах че е имало 1-2 детаила които да направя по-добре, но за жалост в повечето неща става така че колкото и да обмисляш нещо, трябва да го направиш за да разбереш че има още косури... ):
13548789_10201689607479124_1212461543_o.jpg 113,65K 5 Брой сваляния
13548901_10201689607519125_624605275_o.jpg 124,45K 5 Брой сваляния
13549248_10201689607199117_1156594510_o.jpg 99,39K 5 Брой сваляния
13575664_10201689607439123_730992104_o.jpg 123,58K 5 Брой сваляния
И накрая АСД системата... снимките от нея не са много интересни но ги качвам за да имам бекъп ако случайно затрия снимките с груби дължини и видове накрайници . Държа да отбележа че монтирах клапана за АСД-то на мястото на стоковия комутатор. Направих го защото там е лесно място за ревизия, а все пак това е хидрвалична система която досега не съм правил и би било добре ако има някъде теч да се разбере навреме. За остроумните : да факт е че клапана трябва да е максимално близо до дифа за да сработи блокажа максимално бързо, но все пак това което направихме е система с ръчно актириване а не система против боксуване, тоест това че времето за блокиране на дифа е станало от 0,2 секунди на 1 за мен е без значение
13556050_10201689606879109_1669309288_o.jpg 96,16K 5 Брой сваляния
13579838_10201689606759106_1602156139_o.jpg 152,85K 5 Брой сваляния
13582484_10201689606719105_930397137_o.jpg 86,42K 5 Брой сваляния
13588749_10201689607119115_83522984_o.jpg 164,11K 5 Брой сваляния
И глупава снимка на гурба схема на АСД системата, но много важна за мен т.к. малко тегаво се докопах до информация коя от 6-те дупки на клапана за какво е :
13524074_10201690779548425_1831433957_o.jpg 67,38K 5 Брой сваляния
Прикачени файлове
#19
Публикувано 01 юли 2016 - 13:34
Адмирации отново!
Мисля че не е писано в темата и ще бъде интересно за всички да попитам дали документално нещо се промения по така тунингованите коли или всичко остава по старому.
Как минава преглед такава кола във втория случай? Трябва ли "наш" човек?
Мисля че не е писано в темата и ще бъде интересно за всички да попитам дали документално нещо се промения по така тунингованите коли или всичко остава по старому.
Как минава преглед такава кола във втория случай? Трябва ли "наш" човек?
#20
Публикувано 19 август 2016 - 13:46
боята почти е изсъхнала .......
Прикачени файлове
#21
Публикувано 19 август 2016 - 16:39
Чакаме снимки...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни