Здравейте колеги,проблема ми е следния при пускане и спиране на парното,приблизително 20-тина паления на колата докато реши 1 път да започне да духа леееко топличко и то само на 3-4 степен (надуя ли вентилатора до край духа "бучки лед") на диагностика ми казаха някакви електромагнитни клапи били 4-ри на брой и за смяна трябвало да ми смъкват таблото :О което страшно ме изплаши.Питанията са ми следните какво представляват точно тези клапи ако може някой да покаже снимка и къде точно се намират нужно ли е да се сваля наистина таблото защото съм сигурен че свалят ли ми го един път ще го начупят и все някъде ще скърца в последствие.Другото което е че искам да намеря тези клапи и да ги видя с какви цени са понеже диагностика който гледа колата ми каза че са по 100 лв. бройката.Общо взето искам да ги видя как изглеждат и къде се намират и да преценя дали мога да ги сменя сам, а в най-лошия случай да си ги купя аз и да ги дам на майстора вместо да си прави по 20-30 лв горница от мен на парче Благодарско!
Проблем с липсата на парно при w211
Започната от Dreamschy, 03 ное 2015 - 00:26:08
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 ноември 2015 - 00:26
#2
Публикувано 03 ноември 2015 - 12:19
Здрасти, какви точно грешки записва на диагностиката(Стар диагноза). Нещо е 4-те клапи да не работят ми се струва, че се опитват да те пързалят. Ако грешката е М2/22 то виновника е един клапан наречен дуовинтил. Мини първо на друга диагностика, ако не е била стар диагноза, дай и ВИН номер на колата да видим номерата на клапите.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#3
Публикувано 03 ноември 2015 - 12:57
За код на грешката не ми каза какъв е каза ми само че не работили и 4-те. Дуовинтила го знам къде е в интерес на истината първо си това си помислих че ще е той но УЖ на диганостика дава клапи вина е WDB2110261A644675. Ако ми остане време днес ще мина през друга диагноза и ще питам за номера на грешката.
#4
Публикувано 03 ноември 2015 - 13:58
Не съм сигурен дали това са клапите A2118300403.
Виж и на схемата какво представлява, също и на Гугъл изображения.
Стар диагнозата има тест на климатичната система като почва да отваря и затваря клапите, и се слушат в купето.
Прикачени файлове
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#5
Публикувано 03 ноември 2015 - 14:29
Благодаря ще отида да я погледнат но най-вероятно ще е утре :/ ако наистина се окаже това май май нямам избор ще трябва да се разглабя табло :/
#6
Публикувано 03 ноември 2015 - 20:43
Задължително тест на клапите със Стар диагностика и после се решава какво ще се прави.
Факт е, че без топличко е много гадно.
Дано излезне малка белята.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#7
Публикувано 04 ноември 2015 - 14:13
Mnogo se izvinqvam za latinicata kato za nachalo.Zakachiha kolata dnes i edinstvenata greshka v klimatichnata sistema e R22/3 koeto kato cqlo nqma obshto s moq problem momcheto mi obqsni za tazi greshka el podgrev obshto vzeto pri studen motor.Klapite si rabotqt dori dnes na max q usilih i duhashe tolo no i vremeto e dosta toplichko dnes shte q probvam vecherta pak dali shte e dobre no kato cqlo problema si go ima poradi prichinata che nishto ne e praveno.Vazmojno li e duoventila da se e pozatlachil ot mrasotiiki v antifriza primerno !?
#8
Публикувано 04 ноември 2015 - 22:04
Направи една промивка и виж какво ще стане, че разглабянето на таблото ми изглежда сложна работа https://youtu.be/jD7HLkCCoPY
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#9
Публикувано 13 ноември 2015 - 07:38
Колега, започни от дуо винтила, намира се под чистачките от страната на шофьора... другия проблем при 211ките е че особено в ранните модели са слагали пликчета с някаква гранули (анти-корозионни) вътре в радиатора за парното в колата... При мен дори с нов винтил нямаше парно преди 3 години в студената зима... Наложи се да правя промивка, вкарваш маркуч с вода с налягане в единия край на радиатора (изводите отново под чистачките) от другата страна само парче маркуч за да се оттича водата на разстояние. След това слгабяш, оставяш колата да се обезвъздуши и имаш парно
#10
Публикувано 13 ноември 2015 - 13:44
Само да ми остане време тези дни ще го пробвам и това.Но като цяло не знам защо не дава грешка в клапите а започвам много сериозно да си мисля че е от тях,не знам дали има общо с времето но последните дни е 20 градуса + и си имам парно....НО съм убеден на 100 % че падне ли малко температурата и това ще ми е с парното а то в момента имам но не ми трябва :/ ще се опитам да намеря дуовинтил да ми го дадат за проба но на 1-во място мисля да прочистя системата.След като видях клипа от колегата Krasimo още повече се изплаши, в Бургас никой няма да отдели достатъчното внимание за да не начупи разни елементи от таблото при свалянето и качването му.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни