Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скърцане и клатенепак скърцане и клатене


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#31 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2015 - 22:07

Уоу.. това беше отговора на вечерта...

 

Ами според мен не си струва смяната само на тампоните

1. Тези които махнах не бяха оригинални

2. Щяха да ми вземат повече пари за рециклаж

3. 40 им беше цената... след отстъпките които клуба ползва и бяха най-скъпите във въпросния магазин от който пазарувам от много години (стандартната им цена беше 58 лв/бр)

4. Купувал съм уж.. оригинален горен носач за 140.. който сдаде багажа след 50 км... и там вече правих рециклаж.. просто защото задните тампони бяха наред.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#32 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 09 октомври 2015 - 00:12

Ех колега, Карл Бенц ще се преобърне три пъти в гроба.

Това е смешно даже абсурдно, оригинална част да изкара 50км. Сам го каза ,,уж оригинална".

Аз лично вяра в нашите дилъри, нямам. Купувам ги директно от ¨Nürnberg, а те ги получават от производствената им база в Germersheim.

Притежавам MB (W201) на който му предстои частична реставрация, на който по окачването се забелязват напукани с. втулки и точно тези тампони

на въпросните щанги.

Та в този ред на мисли, попитах дали е възможно да се заменят самите тампони а не целите щанги.

 

 

 

 


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#33 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 10 октомври 2015 - 21:51

Случайно "оригиналния носач" за 140 да съм го виждал? Един, дето уж беше мокрен ли някаква друга глупост, само с етикет и лазерна щампа?
Да знаем, да се пазим...
  • 0

#34 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2015 - 22:40

Ами нямам спомен дали си го виждал, а и предвид факта, че го сменявах преди няколко месеца... не помня дали щампата беше лазерна :)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#35 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2015 - 05:20

Марти,този който свали от колата на баща ти беше с парт№ гравиран с боя нещо като лазерно гравиране.

А този който сложи си беше с парт№ отливка на самия корпус.Аз бях с теб и събирах тапи от 140-ки да ги слагам на 210-ка,че са по-надеждни и здрави.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#36 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2015 - 19:33

Вярно бате Ники :)
Бях изключил, че е така... но знам че взимайки го.. се водеше от складове от немско.. за оригинални и тн :)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#37 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 14 октомври 2015 - 15:15

Колеги може би се разминах само със смяна на кормилни накрайници и реглаж на двата моста. След като взех колата от реглажа не съм имал много време да я пробвам, но успях все пак на сравнително неравен път до към 90 вдигнах и нямаше сеене. При първа възможност се качвам на магистрала Хемус да я пробвам. Може би идеално стабилна ще стане и като и сменя гумите, тъй като сега съм с тези с който я купих, а от това, че мостовете не са били регулирани са се изяли гумите от вътрешната страна до степен че почти са се отлепили от борда. Та сега съм намислил да си намеря оригиналните джанти 16-ки за такова CLK и да слагам нови зимни гуми, като обмислям да са новия модел на NOKIAN.


  • 1

#38 lachata

lachata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 14 ноември 2017 - 22:00

Здравейте,

 

Да се включа и аз по темата...

Откакто купих колата - W209, 200 компресор, отзад има едно клопане, тропане и всякакви отвратителни звуци... След смяна на 1000 неща, клопането остана и то при ниска скорост. Говоря за глухо КЛОПАНЕ,, а не за тропане на желязо или чукане. Също така клопа когато колелото се движи в посока надолу - т.е. при дупка или каквато и да било вдлъбнатина. Ходих при 14 различни майстори /при някои от тях по няколко пъти/ и всеки казва "колата е тотално здрава", "аз проблем не виждам, сега вече е сменено всичко което трябва и което не трябва"... Най-фрапиращото е че ми казват "никакъв звук няма по окачването отзад, ти май не си чувал скоро тропаща кола..." и т.н. Отделно от това имам усещането че има някакъв луфт и движение в задния мост. Всичко това страшно много ме дразни. Двама от майсторите обаче ми казаха - разбити малки /предни/ тампони на задния мост.

Според вас това възможно ли е, може да се хване проблем с тампоните или някой просто си говори нещо?

Буквално съм отчаян от тази кола!

Ако някой знае добър майстор, който наистина разбира от Мерцедес, моля да ми препоръча! Оставам с усещането че карам някаква извънземна техника и никой не може да я диагностицира.

 

Още нещо - колата отвратително замяташе задницата настрани при преминаване през канали или напречни фуги. Имаше предположения, че е от реглаж... 5-ма майстори й правиха   реглаж и замятането си оставаше. Най-накрая се оказа наистина реглаж проблемът - била много затворена задницата. Просто се чудя как може никой да не успее да я направи както трябва за толкова време и след толкова загуба на време и пари... Човекът, който я регулира както трябва е Оги от Мотоексперт срещу входа на зоологическата на Симеоновско шосе.

Пиша това, защото писах за този проблем, но не мога да намеря темата, а считам, че е полезно да се знае какво е развитието...

 

Моля помагайте за тази задница! Благодаря предварително!

 

Поздрави, Лъчо


  • 0

#39 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 14 ноември 2017 - 22:41

По интернат е малко трудно да се даде диагноза, но я изкарай ВСИЧКО от багажника и покарай така.


  • 0

#40 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 15 ноември 2017 - 16:24

Здравей, и моята 209 замята стабилно задницата, при преминаване през шахти и разни фуги, но го отдавах на ниските гуми. Явно не е това, ще я закарам и аз на реглаж. Мерси за инфото :)

Относно клопането, мога да ти дам кординати на моя майстор, намира се в Овча Купел. Не знам дали може да помогне със сигурност, но може да го пробваш.


Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от PeevG: 15 ноември 2017 - 16:27

  • 0

#41 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 ноември 2017 - 19:09

Като я гледаха колата клатиха ли я здраво наоре-надолу?
Амортисьори?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни