Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов Subsonic заглушителкрайно гърне w124 260E - Subsonic 001


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#46 dimitrovivdi

dimitrovivdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 231 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Морето
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2016 - 12:56

Шел, продават супер не качествено гориво !
  • 0
OMFG

#47 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 юни 2016 - 14:45

Подготвил съм още два проекта за нови заглушители. 

 

Единият не можах да го чуя как звучи, защото замина за Плевен, но там филтрите бяха заимствани от АМГ, така че не се съмнявам. Хелмхолц резонатор да обира определена честота и широколентови абсорбери, тип проходно гърне.

 

Другият е с по-просто вътрешно устройство, защото нещата трябва винаги да се опростяват максимално, доколкото е възможно. Въпросът е, че симулирането на резултата е доста трудно с наличния ми инструментариум и съпоставката на графиката на затихването с характера на звучене. Сега чакам оферта от производител и ако стане, ще пиша допълнително.

Прикачени файлове


  • 2

#48 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 юни 2016 - 18:25

Шел, продават супер не качествено гориво !

Некачествено се пише заедно.
Скъпите им горива са много качествени и се препоръчват от много тунери.
  • 1

#49 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 29 юни 2016 - 19:45

Некачествено се пише заедно.
Скъпите им горива са много качествени и се препоръчват от много тунери.


+1
  • 0

#50 dimitrovivdi

dimitrovivdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 231 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Морето
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2016 - 21:13

Благодаря за забележката,но не споделям мнението ти за качеството ;)

Този пост е редактиран от dimitrovivdi: 29 юни 2016 - 21:14

  • 1
OMFG

#51 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 септември 2016 - 19:32

Малко да пораздвижа темата - вече стигнах до 3-та итерация на крайното гърне. Прототипът отне няколко месеца за да бъде изработен, но не защото е сложен, а защото хванах производителите в лятна ваканция.

 

Новият корпус е с опростена конструкция и без никакъв демпващ материал. Разделен е на две части, които са абсолютни симетрични.

 

На първо слушане звучи малко по-натрапчиво в ниските, но при спокойно движение и по магистрала е доро по-тих от предшественика си.

 

 


  • 2

#52 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 03 октомври 2016 - 12:23

Харесва ми ,най-после стана, от вътре особено се получавамного хубаво, добре заработва.


  • 0

#53 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 октомври 2016 - 21:39

Стани, сложи му още един накрайник. че така малко ми прилича на вартбург.

С 2 такива накрайника ще стане убиец.


  • 0

#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 октомври 2016 - 15:59

За Вартбург асоциацията не се бях сещал :). със сигурност не звучи така, още повече на живо.

 

Пътувах този уикенд до с. Крушуна. По магистралата колата не е шумна. На връщане след Лукойла на Ботевград минах по стария път Ботевград, Врачеш, Витиня, който е с доста изкачвания и завои. Има лек приятен рев колата като се натовари мотора.

 

Предния ми заглишител беше малко по-шумен във високите обороти, а този е по-шумен в средните. На ниски е сраенително тих, няма типичното рацерско звучене.

 

Трябва като имам свободно време да сваля и да боядисам в черно корпуса, за да не се вижда под колата.


  • 0

#55 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 16 октомври 2016 - 13:57

аз взех една омега 2.5 V6 и се чудя как да променя малко генерацията, че да звучи по-плътно, иначе за ве-образен мотор има приятен звук... генерацията и заводски върви двойно допреди задния мост (под двойно да се разбира в ляво и в дясно

 

http://www.mrexhaust...estate_4004.htm


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни