Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов Subsonic заглушителкрайно гърне w124 260E - Subsonic 001


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2016 - 13:56

95 V-Power или Nitro както му казват вече наистина е много хубаво гориво.

Имам сигурно 20-30х.км. с него само и съм възхитен. Преди моята редовно палеше грешка за проблем с катализаторите. Нали е "мУдерна" електронна играчка... Откакто карам с въпросния, никакви грижи.

 

100 не съм пробвал. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 февруари 2016 - 22:48

Като сте рекли Шел, днес сипах 11л. Шел, Fuel Save 95, като в резервоара имах още поне толкова смес 75:25 Еко и Петрол. Значи стана 50% Шел, 38% Еко и 12% Петрол.

 

Не знам от микса ли или от какво, но кривата на въртящия момент съвсем се изправи :). Like

Прикачени файлове


  • 0

#33 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 февруари 2016 - 17:11

И понеже темата е за гърнета :) днес беше епизод пореден от модификации по положението на "накрайника".

 

След предишнат амодификация, като погледнеш странично отляво беше добре, отзад беше добре, но странични от дясно имаше една чупка на силуета на търбата където е заварката между алумизираната тръба и неръждавейката.

 

Сега е нещо средно между сток и не сток :) но от всички страни изглежда горе-долу еднакво, без чупки, които да навушат видимата симфония на кривите :).

 

Като намеря неръждаема тръба фи 70, ще направя декоративен кожух около 60-ката, че 60-ката се губи малко на силуета на колата, а ако направя изходът направо 70 неминуемо ще стане доста по-шумна, което не искам

 

Колкото по-голям е ефективния отвор на генерацията към атмосферата, толкова повече шум навън.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMAG3135.jpg   125,83K   19 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMAG3134.jpg   122,29K   18 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMAG3133.jpg   99,92K   19 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMAG3136.jpg   116,83K   22 Брой сваляния

  • 0

#34 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 май 2016 - 16:04

По празниците бяхме на гости на приятели, единият от които е пилот. От дума на дума заговорихме за PerfExpert-a.

 

Той ме светна, че налягането в прогнозите за времето го дават най-често като налягане към морското равнище (QNH), a за да се обърне към налягане в дадена точка (QFE) се рекалкулира. Простото правило е да се вади по 1mbar на всеки 30 фута. Тъй като София е поне 1800 фута над морското равнище, налягането в София е около 60mbar по-ниско от това в прогнозата. Гледах и METAR TAF прогнозата за времето, където със сигурност е в QNH и наистина wunderground дава налягане към морското равнище, нищо че прогнозата е за София.

 

METAR: LBSF 091330Z 34007KT 310V020 9999 FEW040TCU SCT050 21/09 Q1018 TEMPO TS FEW040CB

 

Q1018 е налягането в милибари за София за днес, 9 май, само че QNH.

 

Тъй като в PerfExpert въвеждам ръчно налягане и температура от базата данни на wunderground.com (уж за по-голяма точност) се оказа, че трябва да си коригирам изходните данни за налягане с около 60 мбар на всички измервания.

 

Добрата новина е, че мощността се вдигна над 170 к.с.

 

Другото, което направих е да си претегля колата на кантар както си е, с всички обичайни джунджурии вътре - излезе 1440 кг.


  • 1

#35 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 16:27

Стани, не съм сигурен за това което си изписал. Имам барометър на часовника и като му задам височина 630м надморско равнище на която се намирам в момента и ми показва налягане 1019 mbar. В сайта wunderground налягането в София го дава че е 1018 hPa. Прилагам и снимка от две устройства с вграден барометър.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC_0014.JPG   105,31K   10 Брой сваляния

Този пост е редактиран от madwifi: 09 май 2016 - 17:13

  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 май 2016 - 11:08

Ето METAR от летище София и летище Бургас:

 

METAR LBSF 100900Z VRB02KT 9999 FEW015 16/12 Q1019 NOSIG

 

METAR LBBG 100900Z 15008KT 120V200 9999 FEW030 18/11 Q1019 NOSIG


  • 1

#37 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 май 2016 - 16:30

И на мен ми беше много странно, но явно е някаква "перверзна" конвенция на метеоролозите да приравняват атмосферното налягане за всяка точка с морското равнище - MSLP. Mean Sea Level Pressure.

 

Едно от обясненията е, че го правят за да може графиките на изобарите да не следват директно контурите на релефа и надморската височина. Графиките на изобарите се ползват за предсказване на времето - гледат къде има циклони( отбелязани с L), и анти-циклони (отбелязани с H).

 

http://www.metoffice...ductId/34236715


  • 0

#38 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2016 - 16:36

Продължаваме с четенето и измерването и ето резултати.

 

При премахната височинна корекция на часовника показва 943mbar.

Друга програма на LG Nexus 5 показва 943hPa.  (Програмата е Barometer. Предната програма беше Accurate Barrometer която явно коригира данните по QHN използвайки информацията от GPS'a за надморска височина)

Данни от сайта meteo-bg.com показва 943 hPa.

 

Извода е че повечето данни които ползваме са явно QNH. Затова най-добре си смени телефона за да имаш най-точните данни от вградения барометър :D

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC_0015.JPG   88,13K   12 Брой сваляния

Този пост е редактиран от madwifi: 10 май 2016 - 16:41

  • 1

#39 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 май 2016 - 08:56

Телефонът е ясен :). Ще си кача и аз един Барометър от Market-a, но не съм сигурен че имам вграден хардуерен такъв :).

 

Благодаря за линка към meteo-bg.com - имат интересни услуги и информация.


  • 0

#40 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 23 май 2016 - 20:17

 

Здрасти това е досто любопитно и изпипано особено в отношението размер шум и размер мощност. Добре се справят момчетата.


  • 3

#41 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 май 2016 - 13:29

Щеше да бъде интересно да измерят резултатите с прави тръби. Даже сигурно са го направили, но са решили да не ги публикуват защото вероятно са близки до тези със заглушителите :).

 

Също така, е интересно да покажат как добавянето на H-пайп или X-пайп променя мощността. Мисля, че 2.5 инчовите с H-пайп щяха да се доближи до 3-инчовите без.

 

Единственият извод е, че ако генерацията няма други заглушители и изравнителни обеми или байпаси, 2.5-инча тръба(Ф63мм) и проходно гърне могат да поемат до 250 коня, а за повече - 3 инча. :)

 

Между другото има един момент във филмчето, в който дават гърнето отвътре - прилича малко на моето. Първата част е с перфорации, после разширителен обем, и после не съм сигурен (тъмен е кадъра).   :)При мен са пак перфорации. Но имам и два "резонатора" по пътя, което допълнително притъпява амплитудата на пулсациите, които достигат до заглушителя.


  • 0

#42 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 25 май 2016 - 20:24

В началото на клипа казват колко КС и НМ е самия мотор само с хедърите :)
  • 0

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 май 2016 - 09:08

С хедърите да, ама е опън-хедър, т.е. без тръби.

 

Трябваше да го мернат на прави тръби, щото дължината на тръбата си е също фактор :). А сега ни оставят да се чудим по-малко ли е или същото като на опън-хедър


  • 0

#44 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 май 2016 - 10:27

Ето една интересна симулация на H-пайп, Х-пайп и нещо друго.

 

Поведението им във високите обороти е различно, но в ниските H и Х-пайпа дават почти равномерно натоварване и на двете тръби с газове.

 


  • 0

#45 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 юни 2016 - 11:09

За да не кажете, че съм пристрастен, и на Шел понякога продават не особено качествено гориво.

 

Преди и по време на трип-а съм зареждал предимно на Шел, като при прибирането в София сипах още 20литра в резервоара преди да е светнала лампата за да взема Ферари Ф40 за детето. Последните 20л, от общо 35 са от Шел " Окръжна Болница" на Цариградско.

Прикачени файлове


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни