Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов Subsonic заглушителкрайно гърне w124 260E - Subsonic 001


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#16 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2015 - 18:54

Нямам снимка но тя е както казах две тръби от начало до край, два резонатора на мястото на катализатора, по един на всяка тръба, и отзад крайно гърне с два входа и два изхода :) за неделя звънни нямаш грижи :) имаш ми телефона нали?


  • 0

M112.940 inside

 

 


#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 октомври 2015 - 20:12

Малко развитие по темата - планирам да направя събирането на двойната част на генерацията още по-напред.

 

Сметките, предвид газоразпределението, показват, че двуцевката трябва е не повече от 70см. Дано скоро имам възможност да тествам теорията на практика :).

 

Вчера мернах показателите с Perf Expert. Резултатите не са толкова забележителни, но ми направи впечатление, че записаната стойност за макс. ускорение е 2.59м/с2 което е най-високото, измерено на тази кола - обикновено стойностите са около 2.40-2.52, но има и по-ниски, 2.17-2.19, правени с газоразпределението на 20 градуса закъснение.

Прикачени файлове


  • 2

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 октомври 2015 - 09:43

Вчера поръчах на един познат, който се занимава със заварки на тръби и ремонт на изпускателни системи, да направи нов тройник ("гащи") за двуцевката.

 

Влизат две тръби Ф50мм и излиза една Ф60мм. По-късно ще сложа снимки на готовия продукт.

 

След като финализизирам генерацията, може да преместя газоразпределението пак на закъснение. 

 

Разбира се, след това ще дам допълнително предварение на запалването от октан-коректора и за да съм сигурен че няма да има проблем, ще мина на свещи с едно топлинно число по-студени от предписаните от производителя. От 14K8-DU на 14K7-DU.


  • 0

#19 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 23 октомври 2015 - 11:08

един въпрос - моят катализатор е махнат, има гърне, средното си седи също.. ако махна задното и сложа тръба - да очаквам ли малко по-силен звук?


  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 октомври 2015 - 14:14

Не те съветвам да махаш крайното гърне. 

 

Можеш да пробваш да махнеш средното и да го замениш с тръба, но го напави така, че да бъде обратимо ако резултата не ти хареса.

 

 

Днес в крайна сметка довърших генерацията на шестака.

 

Един проект, който започна в началото на лятото и продължи 4-5 месеца, поетапно, основно заради ограничени финанси.

 

Двуцевката беше събрана непосредствено след слизането на изпускателните тръби от моторния отсек. До настоящия момент там имаше байпас, пак по моя идея, временно, докато не бъде завършен проекта.

 

Специални благодарности на Радой, който отскоро работи в София, но ми е правил колектора за м102 проекта. Той постави финалния "щрих".

 

Специални балгодарности и на момчетата от "Ем Комплект 33", "Аспо" и "Крафт", защото всеки етап от проекта е правен на различно място. :)

Прикачени файлове


  • 0

#21 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 23 октомври 2015 - 15:17

не знам, слушах разни клипчета и ми хареса звука

 

- вярно, че тази е с турбо и дори така с изцяло прави тръби не е прекалено шумна, но на други марки коли с цел по-добър и плътен звук разкарват задното гърне, а съм чел, че уж то се явява и най-голямата "тапа" на една генерация - та при положение, че мен не ме притеснява по-силния звук от махането му (даже и го целя), не би ли следвало да е една идея по-добре и за перформънса?

 

иначе проектът ти ме кефи, наживо сигурно ще е приличен звука, но аз бих сложил един дискретен широк и сплескан накрайник :)


  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 октомври 2015 - 16:29

Много зависи с какво е правено клипчето и от какво разстояние. Важно е също какво се чува вътре в колата, а не само извън нея, защото ти ще прекарваш вътре повече време, шофирайки, отколкото всеки друг отвън. :)

 

Недай си Боже да ти се наложи да шофираш от Варна до София примерно, ще ти бръмне главата.

 

Най-лесният начин е да пробваш да махнеш крайното гърне и да покараш известно време без него. Ако ти хареса резултата - значи е това, което търсиш.

 

Това на клипчето не звучи зле под товар, но не знам вътре в колата какво се чува :).

 

Друг вариант е да имаш крайно гърне, но то да бъде само разширителна камера.


  • 1

#23 petio_78

petio_78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w201 mega 2 extra

Публикувано 23 октомври 2015 - 18:19

Какво значи разширителна камера?Правопоточно гърне ли?


  • 0

#24 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 24 октомври 2015 - 09:24

или пък да се изтърбуши нацяло, или само ватата? щото изглежда здраво иначе.


  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 ноември 2015 - 16:58

Понеже никой не те взима насериозно без голям, лъскав кюнец отзад, вече и аз съм блинг-блинг. :)

 

Страничен изход на 45 градуса, Ф63мм, неръждавейка, Брабус....:) ааа, такова...Subsonic стайл...

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMAG2668.jpg   99,37K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMAG2664.jpg   153,77K   13 Брой сваляния

  • 1

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 ноември 2015 - 13:56

Да ви потормозя с малко клипчета, с кюнеца :) :

 

 


  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 февруари 2016 - 15:51

Малко да пораздвижа темата, ще споделя, че наскоро се оплаках на един приятел, че на последните ми измервания нещо мощността понамаля и все към 145-150 коня излиза.

 

На всичкото отогоре има една гънка в кривата на въртящия момент около 3500 оборота, а м103 няма нито "ванос", нито "диса" нито v-tec. Нито смукталения, нито изпускателния колектора са настроени на тази честота или хармониците й.

 

И той чистосърдечно ми предложи "Смени горивото". Това не се бях замислял - обикновено сипвам в Еко, по-рядко в ОМВ и спорадично в Круиз.

 

Направих си експеримент и сипах гориво на друга верига. Обикновен 95.

 

На другия ден мухата в главата ме накара да си направя едно измерване, че нещо ми се сториха посъбудени от зимния сън кончетата. :).

 

И ето ти почти 165 коня.

 

Меря с един и същи телефон, на една и съща предавка, на едих и същи път, в една и съща посока, като за максимална точност коригирам ръчно атмосферните данни - налягане, Т и влажност на въздуха, по архива на www.wundergorund.com за конкретното място, дата и час на измерването. Колата ползва една и съща крива на аванса на запалването, която се избира чрез октан-коректора, и няма т. нар. пълзящ аванс, т.е. да търси максимално допустимия за горивто аванс преди да се активира детонационния датчик.

 

Едното измерване е със 100% гориво Еко. - на 7 февруари

Второто е със 55% Петрол и 45% Еко - 11л. Петрол и 9л. Еко (резерва) - 16-ти февруари

 

Накрая за да съм справедлив, направих отново измерване с преобладаващо гориво Еко - 11л. Еко и 9 литра смес, от които около 5л. Петрол и 4л. Еко. Съотношението е около 25% Петрол и 75% Еко.

 

Мението ми няма за цел да прави реклама на Петрол - тази верига я бях отписал отдавна поради неяснотите около собствеността и прехвърлянето на дружествени дялове и задължения на компанията. Знам и че зареждането на веригите е конюнктурно - купуват от където и от когото намерят най-изгодно, така че няма гаранции за устойчиви качествени параметри на горивото.

 

Интересното е, че с Економи 95 на Еко, въртящият момент отмира по-рано във високите обороти и кривата му е по-крива в ниските.

Мощността е просто произведение на въртящия момент и оборотите, умножени по коефициент.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Feb 7.png   64,51K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Feb 16.png   68,03K   13 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Feb 7.png   64,51K   15 Брой сваляния

  • 0

#28 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 18 февруари 2016 - 20:51

Това е интересно наблюдение, и евала за експеримента който си направил. Говори много за нивото на горивото в различните фирми.
Аз искам да допълня нещо за горивата което може да бъде от полза на всички. Понаправих няколко коли и се срещнах и запознах с много хора. Извода до който са стигнали всички собственици на дино стендове е че няма аналог на 100 октановия бензин на Шел. Правят се периодични тестове и е факт че има защо 100-така на Шел да е най-скъп на пазара. Аз също неискам да правя реклама на Шел защото като цяло техния най-масов 95 бензин ме дразни... Просто апаратурата не лъже (а и само това гориво има сертификат за международно качество и еднаквост на състава : което е много важно за турбо колите настроени на ръба... Турбо колите са нещо като наркоманите... Получат ли голяма доза от химикал който са свикнали да взимат, но с различен състав и айде чао ) :D Отнесох се малко но се надявам да сте ме разбрали :)

Този пост е редактиран от siriospepi: 18 февруари 2016 - 20:53

  • 0

#29 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 19 февруари 2016 - 10:28

Извинявам се за офтопика

 

95 нитрото на Шел  даже трябва да го харесваш Пепи

Едно 500че с него или с 100 ми дава един и същ разход на моето каране

Разликата идва при карането докато двиг е студен студено

С 100 все 1 не го барва , а 95цата си я пие като сокче за закуска


Този пост е редактиран от Наско: 19 февруари 2016 - 13:27

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#30 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 февруари 2016 - 12:45

Ще пробвам и на други вериги 95 октана.

 

Сега остава само да измеря отново с Петрол-ското гориво, за да завърша АБАБ теста.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни