Нямам снимка но тя е както казах две тръби от начало до край, два резонатора на мястото на катализатора, по един на всяка тръба, и отзад крайно гърне с два входа и два изхода за неделя звънни нямаш грижи имаш ми телефона нали?
Нов Subsonic заглушителкрайно гърне w124 260E - Subsonic 001
Започната от Subsonic, 05 сеп 2015 - 22:34:10
54 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 октомври 2015 - 18:54
M112.940 inside
#17
Публикувано 20 октомври 2015 - 20:12
Малко развитие по темата - планирам да направя събирането на двойната част на генерацията още по-напред.
Сметките, предвид газоразпределението, показват, че двуцевката трябва е не повече от 70см. Дано скоро имам възможност да тествам теорията на практика .
Вчера мернах показателите с Perf Expert. Резултатите не са толкова забележителни, но ми направи впечатление, че записаната стойност за макс. ускорение е 2.59м/с2 което е най-високото, измерено на тази кола - обикновено стойностите са около 2.40-2.52, но има и по-ниски, 2.17-2.19, правени с газоразпределението на 20 градуса закъснение.
Прикачени файлове
#18
Публикувано 23 октомври 2015 - 09:43
Вчера поръчах на един познат, който се занимава със заварки на тръби и ремонт на изпускателни системи, да направи нов тройник ("гащи") за двуцевката.
Влизат две тръби Ф50мм и излиза една Ф60мм. По-късно ще сложа снимки на готовия продукт.
След като финализизирам генерацията, може да преместя газоразпределението пак на закъснение.
Разбира се, след това ще дам допълнително предварение на запалването от октан-коректора и за да съм сигурен че няма да има проблем, ще мина на свещи с едно топлинно число по-студени от предписаните от производителя. От 14K8-DU на 14K7-DU.
#19
Публикувано 23 октомври 2015 - 11:08
един въпрос - моят катализатор е махнат, има гърне, средното си седи също.. ако махна задното и сложа тръба - да очаквам ли малко по-силен звук?
#20
Публикувано 23 октомври 2015 - 14:14
Не те съветвам да махаш крайното гърне.
Можеш да пробваш да махнеш средното и да го замениш с тръба, но го напави така, че да бъде обратимо ако резултата не ти хареса.
Днес в крайна сметка довърших генерацията на шестака.
Един проект, който започна в началото на лятото и продължи 4-5 месеца, поетапно, основно заради ограничени финанси.
Двуцевката беше събрана непосредствено след слизането на изпускателните тръби от моторния отсек. До настоящия момент там имаше байпас, пак по моя идея, временно, докато не бъде завършен проекта.
Специални благодарности на Радой, който отскоро работи в София, но ми е правил колектора за м102 проекта. Той постави финалния "щрих".
Специални балгодарности и на момчетата от "Ем Комплект 33", "Аспо" и "Крафт", защото всеки етап от проекта е правен на различно място.
Прикачени файлове
#21
Публикувано 23 октомври 2015 - 15:17
не знам, слушах разни клипчета и ми хареса звука
- вярно, че тази е с турбо и дори така с изцяло прави тръби не е прекалено шумна, но на други марки коли с цел по-добър и плътен звук разкарват задното гърне, а съм чел, че уж то се явява и най-голямата "тапа" на една генерация - та при положение, че мен не ме притеснява по-силния звук от махането му (даже и го целя), не би ли следвало да е една идея по-добре и за перформънса?
иначе проектът ти ме кефи, наживо сигурно ще е приличен звука, но аз бих сложил един дискретен широк и сплескан накрайник
#22
Публикувано 23 октомври 2015 - 16:29
Много зависи с какво е правено клипчето и от какво разстояние. Важно е също какво се чува вътре в колата, а не само извън нея, защото ти ще прекарваш вътре повече време, шофирайки, отколкото всеки друг отвън.
Недай си Боже да ти се наложи да шофираш от Варна до София примерно, ще ти бръмне главата.
Най-лесният начин е да пробваш да махнеш крайното гърне и да покараш известно време без него. Ако ти хареса резултата - значи е това, което търсиш.
Това на клипчето не звучи зле под товар, но не знам вътре в колата какво се чува .
Друг вариант е да имаш крайно гърне, но то да бъде само разширителна камера.
#23
Публикувано 23 октомври 2015 - 18:19
Какво значи разширителна камера?Правопоточно гърне ли?
#24
Публикувано 24 октомври 2015 - 09:24
или пък да се изтърбуши нацяло, или само ватата? щото изглежда здраво иначе.
#25
Публикувано 08 ноември 2015 - 16:58
Понеже никой не те взима насериозно без голям, лъскав кюнец отзад, вече и аз съм блинг-блинг.
Страничен изход на 45 градуса, Ф63мм, неръждавейка, Брабус.... ааа, такова...Subsonic стайл...
Прикачени файлове
#26
Публикувано 19 ноември 2015 - 13:56
Да ви потормозя с малко клипчета, с кюнеца :
#27
Публикувано 18 февруари 2016 - 15:51
Малко да пораздвижа темата, ще споделя, че наскоро се оплаках на един приятел, че на последните ми измервания нещо мощността понамаля и все към 145-150 коня излиза.
На всичкото отогоре има една гънка в кривата на въртящия момент около 3500 оборота, а м103 няма нито "ванос", нито "диса" нито v-tec. Нито смукталения, нито изпускателния колектора са настроени на тази честота или хармониците й.
И той чистосърдечно ми предложи "Смени горивото". Това не се бях замислял - обикновено сипвам в Еко, по-рядко в ОМВ и спорадично в Круиз.
Направих си експеримент и сипах гориво на друга верига. Обикновен 95.
На другия ден мухата в главата ме накара да си направя едно измерване, че нещо ми се сториха посъбудени от зимния сън кончетата. .
И ето ти почти 165 коня.
Меря с един и същи телефон, на една и съща предавка, на едих и същи път, в една и съща посока, като за максимална точност коригирам ръчно атмосферните данни - налягане, Т и влажност на въздуха, по архива на www.wundergorund.com за конкретното място, дата и час на измерването. Колата ползва една и съща крива на аванса на запалването, която се избира чрез октан-коректора, и няма т. нар. пълзящ аванс, т.е. да търси максимално допустимия за горивто аванс преди да се активира детонационния датчик.
Едното измерване е със 100% гориво Еко. - на 7 февруари
Второто е със 55% Петрол и 45% Еко - 11л. Петрол и 9л. Еко (резерва) - 16-ти февруари
Накрая за да съм справедлив, направих отново измерване с преобладаващо гориво Еко - 11л. Еко и 9 литра смес, от които около 5л. Петрол и 4л. Еко. Съотношението е около 25% Петрол и 75% Еко.
Мението ми няма за цел да прави реклама на Петрол - тази верига я бях отписал отдавна поради неяснотите около собствеността и прехвърлянето на дружествени дялове и задължения на компанията. Знам и че зареждането на веригите е конюнктурно - купуват от където и от когото намерят най-изгодно, така че няма гаранции за устойчиви качествени параметри на горивото.
Интересното е, че с Економи 95 на Еко, въртящият момент отмира по-рано във високите обороти и кривата му е по-крива в ниските.
Мощността е просто произведение на въртящия момент и оборотите, умножени по коефициент.
Прикачени файлове
#28
Публикувано 18 февруари 2016 - 20:51
Това е интересно наблюдение, и евала за експеримента който си направил. Говори много за нивото на горивото в различните фирми.
Аз искам да допълня нещо за горивата което може да бъде от полза на всички. Понаправих няколко коли и се срещнах и запознах с много хора. Извода до който са стигнали всички собственици на дино стендове е че няма аналог на 100 октановия бензин на Шел. Правят се периодични тестове и е факт че има защо 100-така на Шел да е най-скъп на пазара. Аз също неискам да правя реклама на Шел защото като цяло техния най-масов 95 бензин ме дразни... Просто апаратурата не лъже (а и само това гориво има сертификат за международно качество и еднаквост на състава : което е много важно за турбо колите настроени на ръба... Турбо колите са нещо като наркоманите... Получат ли голяма доза от химикал който са свикнали да взимат, но с различен състав и айде чао ) Отнесох се малко но се надявам да сте ме разбрали
Аз искам да допълня нещо за горивата което може да бъде от полза на всички. Понаправих няколко коли и се срещнах и запознах с много хора. Извода до който са стигнали всички собственици на дино стендове е че няма аналог на 100 октановия бензин на Шел. Правят се периодични тестове и е факт че има защо 100-така на Шел да е най-скъп на пазара. Аз също неискам да правя реклама на Шел защото като цяло техния най-масов 95 бензин ме дразни... Просто апаратурата не лъже (а и само това гориво има сертификат за международно качество и еднаквост на състава : което е много важно за турбо колите настроени на ръба... Турбо колите са нещо като наркоманите... Получат ли голяма доза от химикал който са свикнали да взимат, но с различен състав и айде чао ) Отнесох се малко но се надявам да сте ме разбрали
Този пост е редактиран от siriospepi: 18 февруари 2016 - 20:53
#29
Публикувано 19 февруари 2016 - 10:28
Извинявам се за офтопика
95 нитрото на Шел даже трябва да го харесваш Пепи
Едно 500че с него или с 100 ми дава един и същ разход на моето каране
Разликата идва при карането докато двиг е студен студено
С 100 все 1 не го барва , а 95цата си я пие като сокче за закуска
Този пост е редактиран от Наско: 19 февруари 2016 - 13:27
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#30
Публикувано 19 февруари 2016 - 12:45
Ще пробвам и на други вериги 95 октана.
Сега остава само да измеря отново с Петрол-ското гориво, за да завърша АБАБ теста.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни