Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МВ 124СЕ CoupeПерката не се включва


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 26 август 2015 - 15:43

Здравейте,
Перката отпред не се включва. Пуснати са две жици и се включва ръчно от ключ в купето... Как мога да я оправя?
  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#2 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 16 септември 2015 - 17:36

Водата от радиатора изчезва... Температурата се вдига над 80 градуса.
Каква е причината?!
  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 септември 2015 - 19:30

Задръстен радиатор,пукнато водно съединение,разхлабена скоба,пукнато радиаторче на парното,издухана гарнитура,пукната глава ако надува в разширителния съд.
  • 0

#4 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 17 септември 2015 - 23:47

Оказа се спукан маркуч и проблем с датчици, в резултат перката не се включва и колата прегрява.
  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 септември 2015 - 13:29

Перката включва на 100 градуса.

 

Провери датчика най-отпред на главата, с 3 извода, единичният е за Т индикация на таблото, двойнията е контактен и включва перката.

 

Ако след замостване на изводите на двойната букса, перката включва, значи датичкът е за смяна.

 

Не се шашкай, че Т подминава 80 градуса - на този двигател Т се движи в диапазона 80-100 градуса.


  • 1

#6 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 21 февруари 2016 - 23:51

Действително се оказа датчика с трите извода. Вече работи.

До него има друг датчик с два извода ... той за какво е...


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 февруари 2016 - 22:57

За климатика най-вероятно


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни