Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

KOMPRESSOR


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 август 2015 - 11:45

Малко да се включа и аз...много често вече срещам поразбити компресори ИТЪН най вече от дълга експлоатация.Интересното е че ги дават необслужваеми а се оказва че не е баш така и е нужно поне смяна на маслото.Интересното е че забелязвам че почти всеки компресор има луфт във витлата,че как иначе ще издържа на такива обороти.Когато обаче се поразбие повечко е възможно да се чува едно неприятно тракане и чукане като го предава към мотора.Добрата новина е че каквото и да се случи въртът ли се витлата налягане има въпреки всичко.В самия компресор има задни иглени лагери които се износват бързо,сменят се лесно,не са скъпи но ги има само в Америка и се поръчват по Ebay.Предните лагери също могат да бъдат проблем като се вадят след вадене на зъбните колела посредством специална за целта скоба впредвид някои особености на детайла.И тези лагери ги има и са евтини като най трудното е правилното зацепване на витлата със зъбните колела.Другото което създава проблеми мн често са семерингите които изпускат понякога компресорното масло,мн често попадах на такива компресори втора ръка.Въпросните семеринги не отговарят нито на един европейски стандарт а са цолови,има ги в Америка.Аз ги побългарявам като разтъргвам леглото на фреза за стандартен размер семеринг високоскоростен 22 000 об двупосочен което е важно впредвид че витлата се въртят едно към друго.Много често има нараняване по тефлоновото покритие на витлата придавайки опасение че няма да прави добро налягане,Не съм забелязал да е така или е толкова малко че да не може да го замери бустметъра или да не се усеща на вървежа.Маслото което аз използвам е Мобил1 ДЖЕт за компресори АМГ като 1л е към 50лв а на нас ни стига 125 мл.Общо взето това за компресора...трудно спира да помпи не е като турбината..Да спомена също гаден номер от компресор,изпусна семеринг откъм витлата  и оттам компресорното масло отиде на дебитомера и колкото и да го чистих се наложи да взема нов.Неприятно!Доста компресори смених и се наложи да издиря тази информация,да я приложа и ви я предоставям и на вас,дано ви е полезна.


  • 12




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни