Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какъв материал за изработка на изолация на капак на двг


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2015 - 09:52

Имам странна питанка...

 

Оригиналната ми изолация на капака на двигателя е направена доста гадно и евтино. Провисва в краищата.

Нова е 150ина лв. и не мисля, че ще изкара много време... иначе бих си купил. (все още не изключвам възможността, ама ми се човърка нещо)

 

Прикачен файл  temp3.jpg   130,25K   15 Брой сваляния

 

Няма странни форми, това са декоративни удебелявания.

Гледах наскоро едно Субару... имаше супер твърда и готина изолация от завода.

 

Та... някакъв материал, който е дебел около 5мм, черен, може да се реже и е що годе термоустойчив?

Нямам намерение да лепя някакви изолации тип Dynamat. Не ми харесва идеята.

Не искам и ромбовидните изолации на 3М. Има такива, като дунапрен, на малки пирамидки. Не са лоша идея, просто ще изглежда тъпо.

 

Не е голямо парче, около 120х60см.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#2 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2015 - 07:50

Миналата година ползвах микропорест дунапрен 10mm на K-flex (не помня модела точно и фирмата,но беше от София) на цена около 15лв на квадрат по спомен. Ползва се за изолация в индустрията на тръби-дават някво шумозаглушаване, както и негоримост (пробвах го с запалка и е така ). Доволен съм но аз го ползвах заедно с заводския плат,който изчистих от стария дунапрен и залепих за новия и после цялото за капака.Ползвах на Хенкел лепилото -moment universal classic 800ml ,което го дават от -40 до +110 градуса целции и вече над 1 година не е мръднало. Единственото което сбърках е ,че не изчаках достатъчно лепилото преди да лепна тоя заводския плат и на места се пропи с лепило и сега си личат петна по него. Иначе преди да го сложа при дъжд направо се вдигаше пара от предния капак и зимата обираш котките на квартала :D ,отделно не е хубаво за боята според мен. Моя съвет е да гледаш техническите параметри и безопасността преди външния вид,ако няма да е оригинално.


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2015 - 09:43

Да, то основният техн. параметър е негоримост :) Визуалният ми параметър е да не е очевадно грозно. Пак ще се захваща на нормалните места.

Иначе не мога да ползвам оригиналната като подложка, понеже тя е от няколко слоя и точно те провисват, не е като на предните модели (поредното поевтиняване) :)

Със сигурност почти всичко ще заглушава повече от тази фабрична... 

Един приятел има същата бензинка (някои от малолитражките като моите нямат изолация), но капакът се нагрява много.

 

Сега ще потърся из нета какво има и как изглежда.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2015 - 11:10

Ами те са големи рола метър на широчина,черни на цвят и режат на дължина колкото искаш.Някои нямат нищо, други са със залепване,има и такива с метално фолио от единия край. Сигурно има по-подходящи материали,но аз това намерих тогава и ме устройваше (покриваше критериите ми). Взех обикновенното щото нямах вяра много на тяхното лепило и без фолио защото бях си решил да ползвам фабричния плат-иначе и с фолио щеше да стане много добре при положение ,че цвета на колата е сребрист. Тогава смятах да снимам как е станало ама петната от лепило ме отказаха :) Все пак няма да го гледам всеки ден и го оставих така, не е като гола ламарина все пак


  • 0

#5 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2015 - 08:00

Здравейте,

 

Това навярно е изолацията, за която говори колегата. Преглага се в повечето строителни магазини. Даже аз работя в един и при нужда бих могъл да съдействам.

 

Поздрави,

 

http://www.kflex.com/


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2015 - 15:48

Да, тя е. но това колкото повече го гледам, толкова по-сигурен съм, че ще е ужасна грозотия :)

Aз се бях загледал по тези:

http://www.tregaltd....cts.aspx?id=782

и по-конкретно:  TV-120 SIL-HD 2C Стъклена тъкан с висока плътност, силиконово покритие двустранно

 

Но да си кажа честно, вероятно ще е някакъв страшен филм да се направи... не знам колко е еластична, предполагам с тежест ~1kg/m2 няма да се огъва много, но не е сигурно.

 

На това мога да му лепна и шумоизолация от другата страна, за здравина и би се получило супер откачено :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 август 2015 - 17:13

Само да ти кажа че орг. изолация е най-качествената .Направена е от нишки от каменна вата(ако ти говори нещо това).

Говоря ти  за мерцедес а не за бмв.

Не си се замислял защо не е с алуминиево покритие на 100 процента.


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 август 2015 - 20:35

Аз като пека под фолио във фурната на макс около 275°С нищо не става освен вкусна манджичка,че ще ми е интересно чудото на алуминиевата изолация.

Този пост е редактиран от daimler1: 13 август 2015 - 20:36

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни