Здравейте,
С радост искам да се похваля, че вече и аз съм част от МБ клуба!
преди няколко дни си закупих доста запазен екземпляр W208 200 Kompressor - facelift.
Не крия, че сбъднах една своя, бих казал "мечта". Исках от много време точно този модел, с точно, конкретни екстри и характеристики. И ето, че след дълго търсене, мисля, че открих моята кола.
За съжаление в момента нямам много снимки, но по-нататък мисля да кача.
Към момента нямах възможност кой знае колко подробно да се запозная с дребните детайли по колата и ето, че сега изникнаха някои въпроси, които може и да ви се сторят елементарни, но...какво да се прави, учим се.
Първият ми въпрос, който най-живо ме вълнува е, защо когато е студен двигателят(поне на мен тогава ми се струва, че го прави) километражът ми се нулира сам всеки път (всяка сутрин примерно). Признавам си, че може и да съм бутнал нещо без да искам, когато исках да си засека разхода?
Вторият ми въпрос - беше ми изгорял 1 габарит, съответно светеше грешка, смених го, всичко свети и пак ми излиза, че имам изгоряла крушка...възможно ли е това да е крушката над огледалото на сенника на шофьорското място (забелязах, че е изгоряла)?
Третият ми, и може би най-глупав въпрос, как се прибират автоматично огледалата..?? Продавачът ми го показа, но не помня и ме е страх да пипам, като не разбирам
Четвърти и последен, как мога да си изкарам още един ключ (имам метална заготовка от ключар)? За съжаление колата беше само с 1 ключ(рибка) и тази метална заготовка. Бих искал да имам минимум два.
Иначе, като цяло, всеки който я поогледа, твърди, че съм случил на кола. Включително майстори и т.н. казват, че съм направил много добър избор ии ми става някак си хубаво...
Ще съм ви благодарен, ако ударите едно рамо по посочените въпроси.
Поздрави!