Трябва да си полирам фаровете отвън, че на единия имам много драскотини. Някой правил ли е тази процедура на фаровете с фабричния ксенон преди фейслифта (2006 г.). Интересува ме дали има дълготраен ефект след като се наруши заводското покритие. Чета, че някои слагат защитно фолио или някаква вакса. Полир пастите на ЗМ стават ли и за полиране на фарове?
Полиране на фаровес фабричния ксенон
Започната от krasimo, 18 юни 2015 - 11:13:09
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 юни 2015 - 11:13
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#2
Публикувано 18 юни 2015 - 14:04
Аз съм го правил на фарове на В203 - 2001 година.
Полиране + запечатване с лак. Ефектът беше чисто визуален, минимален до нулев относно повече светлина на пътя.
#3
Публикувано 18 юни 2015 - 14:26
0883337542 Обаждаш се на момчето и готово. Ефекта е дълготраен и качествен
#4
Публикувано 17 юли 2015 - 15:05
Обадих се на въпросното момче, което за почистване вътре, полиране отвън и залепяне на 3м фолио иска за двата фара 230 лева. На мен ми са доста тия пари и вчера го пастирах за 10 лева.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#5
Публикувано 17 юли 2015 - 20:42
Обадих се на въпросното момче, което за почистване вътре, полиране отвън и залепяне на 3м фолио иска за двата фара 230 лева. На мен ми са доста тия пари и вчера го пастирах за 10 лева.
Това са две различни неща.Той ти е предложил професионална услуга включваща почистване на рефлекторите,което е доста трудоемка и специфична дейност.Облепянето на объл фар също не е лесно
#6
Публикувано 18 юли 2015 - 11:08
А и облепянето ще го предпази за няколко години, иначе след пастиране обикновено стъклата пак пожълтяват или помътняват до 1 година и трябва пак да се прави. Е, зависи от пастата и качеството на работа на майстора, може и повече да изкара де. Моите roshen ги прави преди няколко години и все още са доста добре.
Лакирането също е вариант, но след време лакът започва да се бели и става на люспи.
Ако имаш ксенон, особедо нефабричен, трябва да знаеш, че стъклата помътняват и пожълтяват още по-бързо.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 18 юли 2015 - 11:24
Помага лакът. Бяхме лакирали пластмасите на бившата кола на жената. Все още не са мръднали.
Цената е адекватна... ако включва пълно разглобяване, ревизия, почистване, полиране и сглобяване без щети.
Аз лично не разбирам защо се предоставят такива услуги. Много малко хора оценяват колко труд отнема рециклирането на фарове.
Правил съм го 4-5 пъти досега и винаги е било поне ден като работа. Над 8часа при всички положения.
На Р170-ката си рециклирах фаровете. Направо подмених с нови стъкла. Получи се разкошно, но почистването на корпусите и презапояването на цялата инсталация, ми отне огромно количество време. (МБ са адски мизерници, дори инсталацията във фаровете на тогава 10 годишна кола се разпадаше).
Правил съм го на няколко мои БМВ-та, но тяхните фарове са много лесни, а и със стъклени бленди... олд-скуул винкел машинъри.
Правих го и на е46ицата на приятел, това беше кошмар... някой преди ги е лепил с поксипол-че, медна тел, дъвки, свински опашки и всякаква гняс.
Хванах да го правя понеже обещах. Идеята е била да спести някой лев от 150те лева, които са му поискали.
Ако наистина някой за 150лв може да направи тези боклуци като нови, аз ще си разплета чорапите.
Та за здрави фарове, 200ина лв. е доста адекватна цена, ако включва пълно рециклиране (без ново покритие на рефлекторите в Стрелча).
Цената е адекватна... ако включва пълно разглобяване, ревизия, почистване, полиране и сглобяване без щети.
Аз лично не разбирам защо се предоставят такива услуги. Много малко хора оценяват колко труд отнема рециклирането на фарове.
Правил съм го 4-5 пъти досега и винаги е било поне ден като работа. Над 8часа при всички положения.
На Р170-ката си рециклирах фаровете. Направо подмених с нови стъкла. Получи се разкошно, но почистването на корпусите и презапояването на цялата инсталация, ми отне огромно количество време. (МБ са адски мизерници, дори инсталацията във фаровете на тогава 10 годишна кола се разпадаше).
Правил съм го на няколко мои БМВ-та, но тяхните фарове са много лесни, а и със стъклени бленди... олд-скуул винкел машинъри.
Правих го и на е46ицата на приятел, това беше кошмар... някой преди ги е лепил с поксипол-че, медна тел, дъвки, свински опашки и всякаква гняс.
Хванах да го правя понеже обещах. Идеята е била да спести някой лев от 150те лева, които са му поискали.
Ако наистина някой за 150лв може да направи тези боклуци като нови, аз ще си разплета чорапите.
Та за здрави фарове, 200ина лв. е доста адекватна цена, ако включва пълно рециклиране (без ново покритие на рефлекторите в Стрелча).
#8
Публикувано 18 юли 2015 - 13:07
Да не говорим,че като започнеш да си миеш рефлектора с разни препаратчета и оставаш без...рефлектор!
Изобщо струва си вложението,ако искаш качество.
Изобщо струва си вложението,ако искаш качество.
#9
Публикувано 19 юли 2015 - 09:30
0883337542 Обаждаш се на момчето и готово. Ефекта е дълготраен и качествен
Това ли е момчето в Симеоново, че и моите фарове искат обгрижване?
#10
Публикувано 19 юли 2015 - 22:47
Това ли е момчето в Симеоново, че и моите фарове искат обгрижване?
ДА
Действай смело. Аз мога само да го хваля този пич.
#11
Публикувано 20 юли 2015 - 14:44
ОК - мерсаж. Скоро ще споделя впечатления и аз. :-)
#12
Публикувано 04 ноември 2016 - 17:44
Да повдигна темата, може да е от полза на някой, който към момента проучва въпроса.
Фаровете ми са с фабричен ксенон, външно не бяха никак лоши даже напротив, но както на повечето 211-ки просто не светеха. Отначало се опитах да карам така, после изчетох каквото имаше за четене на тема "Фарове на W211" и започнах да гледам цените на нови оригинални. В крайна сметка реших да подложа моите на цялостно възстановяване. За София се спрях на двама души, първият - момчето до Романс (мисля, че Герака беше) и вторият - Калин http://clearvisionbg.com/clear_vision/, към него ме насочи нашия колега gelevp (който и друг път ми е давал ценни пасове).
Говорих и с двете момчета, искам да подчертая, че при избора разликата в цената не беше фактор, но както и да е, спрях се на Clear Vision поради ред причини, основните от които бяха, че за него не срещнах лош отзив и че комуникацията с момчето беше перфектна. Като един истински перфекционист (сигурно досаден) го затрупах с въпроси, кое точно как ще извърши, той ми отговори подробно на всичко без да се дразни и с необходимото уважение.
И така, реших при него да ги правя и моето убеждение е, че не сбърках. Ясно е, че направо прогледнах! Момчето каза, че фаровете ми са много запазени, въпреки това сега разликата в осветяването е огромна.
Ако някой го интересува, цените бяха следните:
2 x 30 = 60 рефлектори
2 x 20 = 40 разглобяване и почистване лупи и др
2 x 15 = 30 полиране
2 x 20 = 40 фолио
Общо:170 лв
Общо взето съм много доволен, сега се надявам да изкарат и повече време и ще е супер.
Този пост е редактиран от Bokouser: 05 ноември 2016 - 08:13
#13
Публикувано 08 февруари 2019 - 16:34
дай кординати колега
#14
Публикувано 08 февруари 2019 - 18:32
Clear vusion - къде и как рециклират рефлекторите? Това е най важната процедура.
#15
Публикувано 09 февруари 2019 - 18:01
Фирмата е Евертлак. Възможно е да има и други фирми, но хората които рециклират взимат рефлектора ви и го пращат на тази фирма за изграждане на ново покритие върху рефлектора.
Но е важно да не се омаломажава труда на човека който отваря и чисти фаровете. Аз го сторих с моите по принуда и особено когато е биксенон, не е от най-приятните неща които съм правил. Но е факт че работят вече
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни