Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с контактния ключ.Напоследък дава на контакт доста трудно.


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2015 - 07:53

Колеги, здравейте! От една седмица имам 190д 2000кб, 4 скорости ръчка 1988г. Взех я за служебна, за работа при много сурови условия. Доста добре се представи до вчера. Заключи се волана и доста трудно успях да го отключа. Брат ми ми каза, че може да е защото ключа е износен и трябва да си направя нов. Въпреки това след борбата със заключения волан все по-трудно дава на контакт, дори когато волана не е заключен. Прави ми впечатление, вече ключа не трябва да го вкарвам до край, за да си върши работата. Въпросът ми е- нов ключ от ключар ли да си правя, с по-остри зъби, или направо да сменя целия патрон. Благодаря предварително! Иначе колата за възрастта, километрите и ръждата ми стана любима за отрицателно време.


  • 0
Публикувано изображение

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 11 юни 2015 - 11:58

Иди при ключар, той може да пренареди патрона и да ти направи още един ключ. няма нужда да се сменя ключалката ако проблема не е в нея.

Успех!


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 юни 2015 - 13:37

Най-вероятно обаче проблема е в ключалката.
  • 0

#4 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 11 юни 2015 - 14:13

На мен ми се случи на скоро. Влизам, вкарвам ключа (190Д 2.5 - 1992) и не мога да го превъртя - волана си стои заключен в доста навито на ляво положение - не мога и да я бутам или дърпам - с една дума - Ужас. Пробвах и с 3те ми ключа (единия е чисто нов) - разлика никаква. Пръсках вътре и спрей (комбиниран за ръжда, раздвижване и почистване - подобен на WD40) и стана още по-зле - ключа започна въобще да не помръдва. Повиках си ключар - човека с доста мъка извади патрона и го занесе в работилницата си. Разглоби го и го пренареди - смазка, сглобяване и сега е като нов. Нарочно обаче аз си изисках (за да не се получава повече тоя фал) да ми изпилят онази щуротия която заключва волана. Отделно от всичките тези пластинки, които са вътре в патрона оставихме само крайните две - колкото да не пада ключа от ключалката. Т.е. сега пали с всичко що е ключ (стига да можеш да влезеш в колата). Вариант да направи засечка отново - вече няма. Колата си стои в гараж и не ме притеснява факта, че може да запали и с отверка. Пък и кой в наши дни ще открадне такава антика :tongue Надявам се, че помогнах с нещо и се извинявам за дългия роман :beer :beer :beer


  • 1

#5 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2015 - 17:50

 в края на днешния ден патрона блокира нацяло. баща ми щото  е мн светнат заключи волана щото така по-лесно раздвижвал ключа. да ама не . спрея не помогна. волана вън, таблото долу. флекса ликвидира пъпката за заключване на волана до момента сме направили всичко до пренареждането, обаче доста неща изпочупихме . даже не знам дали има смисъл да го нося на ключар патрона изобщо. страшно съжалявам че не прочетох последния отговор преди 30 минути. опитахме да  го разглобим, ама като не се върти ключа и е проблем. 

п.п. проблемът се реши по следния начин. както по-горе написах патрона беше блокирал. брат ми го занесе в един негов колега, който, дебело подчертавам не е ключар. върна се след 15 мин и ми вика готов си. младежите разглобили патрона премахнали нещата, които пречат и пак го събрали. сега вече пали със всякакъв ключ и няма никакъв шанс да блокира или да заключи волана и да ме остави на пътя. всъщност, за инфо на специалистите, белята е станала от механизма, който отключва заключения волан и от там блокира цялата работа. нов ключ нямаше да ме отърве. вече всичко е качено и нищо от голямо значение не е счупено за щастие, с две думи, ако имате същия проблем елементаризирайте патрона. благодаря на всички, които се отзоваха светкавично на темата. надявам се моите нерви днес и споделения опит да спестят такива на други колеги.


Този пост е редактиран от grafgin: 11 юни 2015 - 21:12

  • 0
Публикувано изображение

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 юни 2015 - 14:43

Преди около месец и аз имах проблем с ключа на стартера. Сагата започна малко по-рано, когато отведнъж започна да влиза и да превърта по-трудно ключа. Докато в един момент отказа съвсем.

 

Накрая реших проблема с ключар и нов патрон.

 

Но почвам да се съмнявам дали не е имало опити за неоторизирано палене. Сега след като няколко души се оплакват от същото - доста странно отведнъж на толкова хора да се скапят патроните на стартера. 


  • 0

#7 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2015 - 06:50

едва ли, просто с годините нещата са амортизират и стигат до тук. 


  • 0
Публикувано изображение

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2015 - 07:44

Старите механични ключалки го правят това и не е нещо невиждано. Преди години Владек беше ми дошъл на гости  иму се случи същото пред офиса. За късмет до офиса имам много добър ключар, свали патрона, ходихме до Ивайджет и купихме нов патрон... смени го и всичко 6.


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни