Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

DIY ремонти на моя Мерцедес


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 23 май 2019 - 17:36

Привет на всички! Предстои ми грандиозно обслужване на бенца и имам нужда от малко помощ защото станах разноглед, но за съжаление не мога да намеря еднозначна информация. Искам да сменя всички течности по колата ми на предстоящото обслужване и настана драмата. От личното ми ровене по ЕРС и по WIS изкарах някои номера, но както става в общия случай информацията не е еднозначна. За това искам да помоля тези, които имат сигурна информация и опит да проверят и да кажат верен ли е следния списък и дали да съм спокоен ако поръчвам по него:

 

A0009898201    Motor oil 229.3 5W40, AAA6 - 1L    Масло за двигателя

A0019893303    MB 235.7/ 235.74 FE hypoid gear oil - Front Axle/Differential    Масло за преден и заден диференциал (дали е едно и също за двата или не е?)

A0019898803    HYPOID GEAR OIL VEHICLES WITH ALUMINUM AXLE GEAR 1L    Масло за заден диференциал САМО ???

A0019892303    MB 236.13 ATF - Transfer Case Oil    Масло раздатка

A0019896803    MB 236.14 ATF NAG2VSport - Transmission Oil    Масло скоростна кутия

От Елит кар вместо него ми дадоха : MB001989680511   ATLE MB236.14 1L - предполагам този номер си е някакъв техен и не зная как и дали може да го проверя дали е правилния или не, но спецификацията изглежда като да е същата....

A0009890807    MB 331.0 Bremsflüssigkeit - Break Fluid    Спирачна течност

А0019892403    MB 345.0 Pentosin CHF 11 S Hydraulic Fluid (steering)    Масло хидравлика на волан

A0009890825    MB 325.0 antifreeze with corrosion inhibitor    Антифриз

 

WIN-а на бенца ми е WDB2201841A385236
Предварително благодаря на тези, които ще се отзоват!


  • 0

#17 blaskowitz

blaskowitz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200K (W210.045 6-speed)

Публикувано 23 май 2019 - 20:56

Аз лично гледам спецификации на течности от руския сайт: http://web.archive.o...ids/typ/220.htm. На моята (W210) съм сравнявал с документи от WIS и инфо от С.Стар и информацията съвпада.


  • 1

#18 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 24 май 2019 - 23:25

Благодаря blaskowitz,

 

Сравних информацията от моя лист с руския сайт - съвпада 1:1, но все пак ще бъда благодарен ако още някой погледне и потвърди. После можем да заключим листа в началото на раздела - така всички собственици на W220 ще са сигурни за типа на флуидите. Благодаря още веднъж!


  • 0

#19 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 25 май 2019 - 12:19

Не може да се заключи листа. 

Новите спецификации покриват и заменят старите, нищо че не е отразено във WIS. 

Много от флуидите със старите спецификации вече не се произвеждат и риска да се намерят 

но с отдава изтекъл срок на годност никак не е малък. 

Нека всеки сам да си решава какво и що защото накрая сам ще си тегли теглото.


  • 0

#20 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 29 май 2019 - 16:07

Извинявам се за късния отговор.... vencislav, благодаря ти, но от това, което си написал става ясно само, че има нови спецификации, които покриват старите... Уви - това не помага кой-знае колко.... Би ли споделил от къде могат да се видят тези нови спецификации, след като както сам казваш ги няма отразени във WIS-a ?


  • 0

#21 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 27 август 2019 - 16:45

Привет отново! Да не отварям нова тема - пиша си в моята.... Започнах В обслужване и ударих на камък. На десния капак на клапаните в задния край от към купето е капачката дето държи филтъра на картерните газове... Оказа се, че някой е творил вече с любимия силикон.... още по-лошото е, че май разбрах защо.... след зверско търсене се оказва, че нито тоя капак, нито гарнитурата под него се продават отделно... а заедно с целия капак на клапаните. Тия са НЕНОРМАЛНИ! Парт номера на целия капак е: A1130100430, но нищо не намирам като части към него освен неговата голяма гарнитура. Моля за помощ - ако някой някога е попадал на информация за гарнитурата на малкия капак или знае от къде може да се поръча (ако може да се поръча изобщо) да каже. Предварително - ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Capture.JPG   31,77K   7 Брой сваляния

  • 1

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 август 2019 - 23:18

И аз намирам само целия капак. За някои м113 дават замяна с А113100530, който е почти двойно по-евтин, но не и за 4-матика. Иначе Елринг и Виктор Райнц продават гарнитура само за големия капак.


  • 0

#23 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2019 - 16:25

Аз доколкото разбрах тези малки капачета се лепят с силикон няма гарнитура за тях.


  • 0

1110907.png


#24 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 28 август 2019 - 16:54

Благодаря момчета - нямах кой знае какъв избор - налях го и аз със силикон... ще видим до кога ще изкара преди да потече отново...


  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 август 2019 - 16:57

Прикачам снимка с мое обслужване на 4матика,ако мога да помогна с нещо.
Има някакви уплътнения и гарнитури на ЕЛРИНГ с номера,но не знам за къде са.
Сменях всичко отгоре което може да протече.
  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 август 2019 - 17:11

Прикачам снимка с мое обслужване на 4матика,ако мога да помогна с нещо.
Има някакви уплътнения и гарнитури на ЕЛРИНГ с номера,но не знам за къде са.
Сменях всичко отгоре което може да протече.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от daimler1: 28 август 2019 - 17:14

  • 0

#27 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 28 август 2019 - 18:00

Благодаря! Прегледах ги в гугъла, ама ми приличат на гарнитури за капаците на клапаните + пръстените за масления охладител, от страни на чашата на филтъра... няма нещо дето да е за тоя капак.. 


  • 0

#28 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2019 - 04:54

Малкият капак няма заводска гарнитура. Залепен си е със силикон. Даймлер са творили там :). Презалепи я и не го мисли.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#29 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 29 август 2019 - 12:45

Само да спомена че капака от доло на двигател М112 също няма гарнитура а е лепен директно със силикон. 

М112 е по малкия брат на М113, така че явно чичо Мерцедес намира за добре да слага за уплатнение само силикон тук там.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни