Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Търся осово уплътнение за компресор на климатикМерцедес 124 Е280 комби


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 юни 2015 - 15:22

Здравейте колеги,

Имам проблем с климатика от както съм взел колата преди 2 години. Като я взех и климатика не работеше, началото на миналото лято я закарах на майстор, вакуми системата, вика - не изпуска и я напълни с фреон, отначало работеше няколко дни, но в едно задръстване качи градусите на водата до 110 - много късно я видях  и след това спря да включва - закарах я пак - и имаше останал около 200 грама фреон. Гледа я и вика - изпуска от осовото уплътнение на компресора. Свалих компресора - поръчах си семеринг от някаква фирма от София, преди това обиколих магазините в Сливен, на "Косер"-а имаше подобен, но не същия. Като го получих сглобих компресора, смених дехидратора, майстора пак вакуми системата, не изпускаше, пак напълни с фреон. Климатика работеше добре, но колата започна да загрява с пуснат климатик. Ходих до морето и на извънградско със скорост над 140-150 пак загряваше, някъде около 120 държеше около 90 градуса. Следих температурата през цялото време, не вдигнах над 100, но след няколко дни като се качих да карам и климатика пак не включваше - закарах я пак и майстора ми каза, че пак от осовия семеринг е изпускала. Дали може сама да си изпусне фреона ако е загряла над нормалното и това да е причината два пъти да изпуска? Според майстора проблема е само в семеринга, защото е поръчвал и други от тая фирма и пак са му правили проблем? Аз за това търся от някъде да е сигурно че е хубав семеринга, ако взема някой който да е еднакъв като размери (външен и вътрешен диаметър и дебелина) но не е издадено така напред това което ляга по оста мисля че няма да е проблем? Или някой ако знае от къде да си взема хубав семеринг?

Междувременно смених термостата и сега и виското ще сменя, да знам че проблема не е в охладителната система, между двата радиатора няма боклуци.


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2015 - 16:54

Ужасно!

 

Пробва ли в Балкан Стар, Ивай Джет?

 

 

 

....или те е шубе да не ти предложат целиьо агрегат.  :D


Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 юни 2015 - 16:56

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 юни 2015 - 17:08

Единственото което съм вземал от Балкан Стар е ремонтен комплект за автоматична антена :) - антената с жилото около 70 лева :)

Ще видя някой който прави климатици дали може да ми даде съвет? Намерих едни момчета в Разград които само с климатици се занимават - пращаш им компресора и те ти го пращат обслужен, имали и стенд за изпитване. Не вземат и скъпо, но искам аз сам да си го управя - чувството е по хубаво :) Хубваото е че майстора който ми слага фреона ми е приятел и поне на негови цени му го пълни :) 


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2015 - 17:43

но искам аз сам да си го управя - чувството е по хубаво 

 

:cool

 

Дрънкаш на този номер: 0898 461 365 ,търсиш Гено и го питаш 'дали си се свързал със Сибир', така ще го подсетиш нещо - таман да се откине малко от постоянната му заетост. Той ги чопли тези компреси и ще ти даде правилен съвет. ...подходи деликатно обаче, че е кибрит и ако му дими главата, ич нема да е сговорчив. 

 

Направи снимки на интервенцията, ще е бая полезна за всички.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 септември 2015 - 23:49

Така, поради различни причини пиша доста по късно.

Проблема с климатичната инсталация е решен, но доста ходене по мъките беше.

Първото е, че пак свалих, разглобих и рециклирах компресора на климатика, смених осевото уплътнение Прикачен файл  20150608_123850.jpg   80,32K   14 Брой сваляния Не намерих от другаде и пак от същата Софийска фирма поръчах. Ето малко снимки от разглобяването:Прикачен файл  20150605_102144.jpg   85,43K   6 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_102237.jpg   144,51K   8 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103152.jpg   132,26K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103159.jpg   109,54K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103415.jpg   94,6K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104630.jpg   111,71K   5 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104634.jpg   116,96K   5 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104708.jpg   111,28K   7 Брой сваляния

 Този път хромирах и после шлайфах оста където контактува с осевото уплътнение. имаше наранявания по оста, шлаифах я ди зачистване, но се оказ че 3-4 десети съм свалил от размера, на работа имаме хромажно и там нанесоха няколко десети, после пак на шлаиф за заглаждане и нещата се получиха. Смених всички "О" - пръстени Прикачен файл  20150609_150835.jpg   158,27K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150609_150929.jpg   143,22K   8 Брой свалянияПрикачен файл  20150609_151050.jpg   131,69K   7 Брой сваляния

По обратния ред сглобих всичкоПрикачен файл  20150609_150846.jpg   134,12K   5 Брой сваляния, като е необходима пластмасова капачка която да подвежда осевото уплътнение по вала и да го предпазваПрикачен файл  20150611_153516.jpg   119,37K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_153551.jpg   109,28K   6 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_153701.jpg   123,08K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  20150611_155318.jpg   104,75K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_155329.jpg   101,11K   9 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_160429.jpg   115,19K   7 Брой сваляния


  • 1

#6 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 30 септември 2015 - 00:14

Напълнихме системата с фреон и пуснахме климатика - на машината показваше че държи големи налягания - около 25-30 бара на високия кръг, иначе на вакум показваше, че уж няма загуби. Аз викам само запушен радиатор ще е - махнах скобите да го пооделя от водния и гледам, че долу е леко омазнен - значи от там е изпускала системата, тея операции с компресора са били ненужни. Махна майстора фреона, поръчах нов таивански радиатор и с известни донамествания го смених. Прикачен файл  20150711_102822.jpg   197,02K   8 Брой свалянияМежду пластмасата и радиатора имаше много боклуци. Прикачен файл  20150711_102826.jpg   183,53K   8 Брой свалянияПрикачен файл  20150711_102830.jpg   191,36K   9 Брой свалянияПрикачен файл  20150711_102835.jpg   159,44K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150711_102839.jpg   281,72K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150711_102903.jpg   177,07K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150711_102925.jpg   157,89K   9 Брой сваляния

После пак на машината, зареждане с фреон и този път всичко заспа Прикачен файл  20150707_192250.jpg   141,49K   6 Брой сваляния налягане между 13-15 бара. перките отпред се включват :yeah

Преди това смених  виско-съединителя и термостата. 

Сега при включване на климатика, перките отпред се включват на първа степен, втората е май само авариина, от  датчика за температурата се вклучва. Ако махна буксата от датчика (датчика е с два пина) и само тогава се включва на втора степен. Лятото в задръстване на място ми е вдигала температурата до чертичката която е между 80 и 120 - това нормално ли е? На мен ми се струва малко много! 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни