Здравейте колеги,
Имам проблем с климатика от както съм взел колата преди 2 години. Като я взех и климатика не работеше, началото на миналото лято я закарах на майстор, вакуми системата, вика - не изпуска и я напълни с фреон, отначало работеше няколко дни, но в едно задръстване качи градусите на водата до 110 - много късно я видях и след това спря да включва - закарах я пак - и имаше останал около 200 грама фреон. Гледа я и вика - изпуска от осовото уплътнение на компресора. Свалих компресора - поръчах си семеринг от някаква фирма от София, преди това обиколих магазините в Сливен, на "Косер"-а имаше подобен, но не същия. Като го получих сглобих компресора, смених дехидратора, майстора пак вакуми системата, не изпускаше, пак напълни с фреон. Климатика работеше добре, но колата започна да загрява с пуснат климатик. Ходих до морето и на извънградско със скорост над 140-150 пак загряваше, някъде около 120 държеше около 90 градуса. Следих температурата през цялото време, не вдигнах над 100, но след няколко дни като се качих да карам и климатика пак не включваше - закарах я пак и майстора ми каза, че пак от осовия семеринг е изпускала. Дали може сама да си изпусне фреона ако е загряла над нормалното и това да е причината два пъти да изпуска? Според майстора проблема е само в семеринга, защото е поръчвал и други от тая фирма и пак са му правили проблем? Аз за това търся от някъде да е сигурно че е хубав семеринга, ако взема някой който да е еднакъв като размери (външен и вътрешен диаметър и дебелина) но не е издадено така напред това което ляга по оста мисля че няма да е проблем? Или някой ако знае от къде да си взема хубав семеринг?
Междувременно смених термостата и сега и виското ще сменя, да знам че проблема не е в охладителната система, между двата радиатора няма боклуци.