Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с помпа за въздух DENSO A0001402685Виене при палене на студен двигател Е280 М104


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 юни 2015 - 09:16

Здравейте колеги,

Когато запаля колата студена се включва помпа за въздух, когато колата загрее и изключва. От известно време почна много да вие тази помпа когато е включена. Наложи се да свалям компресора на климатика и така и така колата не е в движение, реших и въпросната помпа да сваля, разглобих я до някъде, но тя маи не е направена за разглобяване - лагера на шайбата е капсолован, а после не мога да сваля оста и да махна лагера който е към шайбата който всъщност е натоварения - задния е иглен и не мога да намеря такъв да го сменя предполагам, само ще почистя всичко и ще го смажа. Ама как да извия оста от корпуса да се види предния лагер?

Ето помпата разглобена до някъде http://www.geocities...ump/190430.html, намерих и нещо подобно и е избита и оста и се вижда  и лагера - нормален ролков лагер - http://minkara.carview.co.jp/en/userid/1362249/blog/29931850


Този пост е редактиран от ognian1981: 04 юни 2015 - 09:46

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2015 - 09:53

Това е еко система и ако я игнорираш не пречи на работата на мотора. ...просто и изключи буксата.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 юни 2015 - 17:26

Ами не знам дали е само еко - ако е еко трябваше изгорелите газове да върти - а то въздух смучи. Без него предполагам наистина няма да е проблем да работи, но съм се захванал сега с него :)

 Не мога да го разглобя само лагера да извадя - има зегерка, но немога да стигна до нея!!! Това отзад тялото на което са пластинките трябва по някакъв начин да се свали (или е на резба или някаква топло-пресова сглобка) и под него има пластмасово капаче и под него зегерка. Какво ли не го мъчих и немога да го разглобя. Ето няколко снимки на това което трябва да разглобя, че да снемя лагера:

Прикачени файлове


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2015 - 18:15

Ясно! Съветвам те да не си губиш времето, смени му лагера , откачи му буксата и го ползвай като ролка.

 

Щом не е в движение, по-добре обърни внимание на често дразнещо течащата ви основа за масленият филтър или ако не е направена, му пипни и изолирай инсталацията на мотора ......


Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 юни 2015 - 18:39

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 юни 2015 - 21:41

Първото нещо което направих по колата беше инсталацията и и сложих газов инжекцион. За течащата основа ще погледна, че тече от някъде - тече, малко, ама тече, но така и не съм се задълбочавал, стана ми интересно и ще погледна.

То проблема е, че сега съм се захванал с трите коли едновременно, и май нещо в повечко ми дойде. Ама тоя път мисля нещата до края да ги докарам :)

На комбито е тая помпа, компресора на климатика, задната чистачка, виското, датчика за външна температира (него днес го нагласих) и накрая мисля чистачки на фаровете да сложа и да го боядисам тук-там.

Купето - Е200 има проблеми с дросела, алармата и сега от няколко дни спря да пали на бензин и аварийно го паля направо на газ. Ще проверя първо бинзиновата помпа, но май не се чува - ама нямам време сега и за него :) Там големия проблем е дросела - имам ги характерните проблеми и ще трябва да си търся читав дросел, но е трудно намирането на такъв.

За SEC-а има достатъчно писано. 


  • 0

#6 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 09 юни 2015 - 21:04

Тая помпа не е правена за рециклиране! Напревена е да я хвърлиш и да си вземеш нова :) Ще я помъча още малко и ако стане трябва да ме вземат инженер в "DENSO"  Ако стане нещо ще кача снимки и инфо. 


  • 0

#7 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 септември 2015 - 22:08

Доста време мина, но все не намирах време да пиша. Успях да разглобя помпата и да сменя лагера.Прикачен файл  20150604_092057.jpg   96,46K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150604_181428.jpg   116,54K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150604_181450.jpg   125,53K   2 Брой сваляния Някаква пресова сглобка е и няма разгобяване.Прикачен файл  20150612_151435.jpg   171,71K   2 Брой сваляния Пукнах корпуса при разглобяването - там където е зъбчето за зегер-шайбата, но в крайна сметка след много мъки разглобих всичко. После след като слпжих нов лагер, набих втулката с лепило и залепих и отчупеното от корпуса и за всеки случаи сложих и три винчета за допълнително подсигуряване.Прикачен файл  20150611_163622.jpg   96,19K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_151448.jpg   105,77K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_151534.jpg   109,48K   2 Брой сваляния После по обратния ред сглобих всичко.Прикачен файл  20150612_151358.jpg   102,49K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154333.jpg   119,59K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154355.jpg   116,68K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154638.jpg   117,14K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162331.jpg   131,79K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162342.jpg   126,96K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162400.jpg   100,59K   2 Брой сваляния Прикачен файл  20150612_151456.jpg   141,61K   2 Брой сваляния Доста беше се поизкривило тялото което се върти и на което са каналите по което се движат лопатките,Прикачен файл  20150612_151421.jpg   166,51K   2 Брой сваляния но с доста старание и търпение го изправих. Помпата работи вече 2-3 месеца (5000 километра) без проблеми. Дали с нея, дали без нея, колата няма значение, но си поиграх малко, поне беше в работно време :yeah


Този пост е редактиран от ognian1981: 29 септември 2015 - 23:33

  • 1

#8 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 септември 2015 - 22:20

Само да вмъкна - ето лагерите които смених: Прикачен файл  20150610_111621.jpg   73,26K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150610_111815.jpg   84,33K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150610_141317.jpg   199,75K   2 Брой сваляния На шайбата за да мога да махна стария лагер, малко струговах зъбчетата получени от преплескване на метала, за да държат шайбата към външната гривна на лагера. Като сложих новия лагер пак малко приплесках метала да не може да излезе шайбата.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни