Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 200 kompressor проблем след махане на катализаторпроблем след махане на катализатор


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 27 април 2015 - 19:17

Здравейте, имам проблем с моето цлк 200 компресор и моля за съвет и някаква информация.

Днес ми свалиха каталзиаторите (2 броя) от колата и на тяхно място сложиха прави траби, до колкото знам когато колата е с 1 ламбда сонда

няма проблем да се махнат катализаторите без последствие за колата освен шума. Обаче след махането колата забива, тресе и не иска да

върви все едно е запушена и е в авариен режим. Какво да правя къде е проблема при положение че колата е с една ламбда сонда преди катализатора. Много ще съм благодарен за помощта и мненията ви, благодаря предварително!!!


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 28 април 2015 - 07:08

Вече няма да имаш Мерцедес,а Вктра с тези прави тръби.
  • 1

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2015 - 07:23

А тръбите поне достатъчно широки ли са ,да не са сложили такива с по-тесен диаметър и затова да е така?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 28 април 2015 - 11:27

Тръбите са точно колкото трябва като размер, сега за проба откачих буксата на дебитомера и колата се стабилизира а като я върна обратно почва да прекъсва.

Какво общо има дебитомера с катализатора, или като го откача от буксата колата си минава в предварителните настройки и затова се оправя?


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2015 - 11:49

Няма как да ти дадем конкретен отговор.

Ти пишеш след махане на катализатора, че е станало така. А преди това нормално ли беше? Принципно няма връзка м/у двете (или поне директна). Не търси там проблема.

Защо свали катализатора? За кеф или беше запушен. Ако е бил запушен, как разбра?

Не знаеш какви стойности ти показва ламбдата, не знаеш какви ти показва дебитомера. Не пишеш и с кой мотор си. (едва ли си със 163к.с., предполагам 192. М111.944 двигател? Да или не?

Не пишеш има ли газчица? Ако да обикновена или ГИ. 

 

"Обаче след махането колата забива, тресе и не иска да върви все едно е запушена и е в авариен режим". В авариен режим не тресе и не забива. Кога тресе, кога забива муцуна? Имаш ли стабилен празен ход?

 

Относно шума, който не ти е проблем в момента, но ще почне да те дразни, единственото решение е 2 малки гърнета, както са били катализаторите, със леко сплескани централни тръби, иначе винаги ще е шумна и ще звучи като всичко, но не и Мерцедес.

При откачен дебитомер, колата далеч не ти се оправя ;) Просто работи някак си, което е изненадващо, понеже моята се шашкаше.

Имаш ли масло по тръбите преди дебитомера?


Да не ти развалям настроението, но имаш комплексен проблем, който не се оправя с подмяна на дебитомер или сонда. Трябва да се направят доста неща преди това, за да си сигурен, че всичко е изрядно. Този мотор е изключително прост като работа, но си иска няколкото елемента, които са по него, да работят отлично.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 28 април 2015 - 12:06

Така почвам да отговарям подред:

1.Мотора е 192 коня 99-та година е колата че и това съм пропуснал, като номер не знам как се води мотора

2.Катализатора не беше запушен

3.Има газов инжекцион BRC проблема е и на газ и на бензин

4.На място без да подавам газ колата тресе (автоматик е и лоста е на позиция P); когато подам газ оборотите падат готова е да гасне и след това се "отпушва"

За дебитомера като е откачен знам че не работи коректно колата, просто положението се подобрява, до преди махането на катализатора не е имало проблеми с

прекъсване и дебитомер. 


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2015 - 12:17

Най-лесно:

Трябва ти диагностика. Най-малкото да рестартирате адаптациите, тъкмо ще видите дали ламбдата и дебитомера показват смислени неща.

ЕЛМ или Карсофт ще ти свършат работа, няма нужда от СТАР, но пък ако намериш, супер.

Можеш да откачиш акумулатора за една нощ, с идеята компа да забрави корекциите си. Хамалски подход, но понякога върши работа.

После ще се наложи вероятно да се пренастрои газовата, според мен тя обърква бензиновия комп, а на Бенцовете са злопаметни.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#8 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 28 април 2015 - 13:05

Аз съм карал такъв мотор с права тръба и нямаше абсолютно никакви проблеми !!! Само ни кажи откачихте ли акумулатора като заваряхте тръбите.......


Този пост е редактиран от sers: 28 април 2015 - 13:06

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#9 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 28 април 2015 - 13:18

Благодаря за вниманието и предложенията,
На диагностика ще я карам утре а тази нощ ще откача акумолатора както ме посъветвахте пък ще видим. Акумолатора го откачиха когато заварваха, обаче точно какво са откачили плюс ли минус ли не знам гледах отстрани.
  • 0

#10 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 28 април 2015 - 14:15

Няма начин да сте прецакали нещо от заварките.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#11 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 28 април 2015 - 14:36

Почвам да си мисля че ламбда сондата е почнала да си заминава и е станала бавна,
И сега като махнах катализаторите, газовете минават много бирзо през нея и тя не може да смогне. Или де да знам може и да бъркам, ще видим след диагностиката.
  • 0

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 29 април 2015 - 09:10

Аз не мисля че от ламбда сонда може да забива,по скоро от дебитомер.Възможно е също така при неоткачане на двете клеми на акумолатора при заваряване да се получи проблем.Диагностиката ще те ориентира,другото е гадаене.
  • 1

#13 PRangelov

PRangelov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR

Публикувано 29 април 2015 - 11:57

Резултат от откачането на акумулатора за цяла нощ няма, диагностика чак в понеделник сега много работа имали. Не казаха каква им е апаратурата ама щяло да покаже дали е дебитомер, до тогава ще чакам.
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2015 - 14:19

hint, hint: накарай ги да гледат данните на температурата на въздуха от дебитомера също.
 
Имате във Враца един БМВ-ист, който странно защо си е кръстил сервиза:
Враца, 'Криводолско Шосе' сервиз ''VW-AUDI''
0878 12 12 23; РАБОТНО ВРЕМЕ:8-18ч;СЪБОТА:8-13ч;НЕДЕЛЯ-С ПРЕДВАРИТЕЛНА УГОВОРКА
 
Можеш да ги преслушаш и тях.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 29 април 2015 - 15:26

По-принцип като махнеш катализатор, ако не си сложиш нов, най оптималния вариант е да сложиш резонатор, а не тръби.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни