Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

SEC 380 Отстраняване на различни проблемиПокупка на SEC 380, първи впечатления.

SEC 380

  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#31 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 03 юни 2015 - 10:04

Вчера въртях релета, чудих се, търсих, нищо не намерих, ама чистачките тръгнаха. Как стана - тъй и не разбрах :) Сигурно някоя букса няма да е правила хубав контакт??? Сега само на лявата не пръска вода, ама това лесно се оправя. На ход е климатика, че там и финанси повече ще трябват :) и маслото на автоматика и филтъра.


  • 1

#32 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 05 юни 2015 - 05:53

Ето малко снимки от нивомера на горивото, не ми сетваше лампата когато горивото намалееше под минимума. Единственото което направих е - разглобих го механизма и го почистих - имаше малко буклуци и мисля е пречело да даде хубав контакт между двете чопчета и пластинкта на поплавъка когато горивото намалее. Пронвах го така разглобено, свързах го към буксата и го движех - показваше нормално, а в долно положение лампата светваше. Сега нарочно карах докато светне лампата и за пръв път се зарадвах когато лампата за горивото ми светна :)

 Ако някой има подобен проблем първо трябва да провери самата лампа в таблото дали свети - като се даде на контакт светва задължително, но малко по слабо. После на самата букса на нивомера има три пинчета - като се даде на-късо между две трябва да светва лампата на таблото, ама малко по силно отколкото когато колата е само на контакт. И ако след тези дете, не светва при минимум гориво - тогава или нивомера или имате повече гориво :)


  • 1

#33 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 05 юни 2015 - 05:53

Ето малко снимки от нивомера на горивото, не ми сетваше лампата когато горивото намалееше под минимума. Единственото което направих е - разглобих го механизма и го почистих - имаше малко буклуци и мисля е пречело да даде хубав контакт между двете чопчета и пластинкта на поплавъка когато горивото намалее. Пронвах го така разглобено, свързах го към буксата и го движех - показваше нормално, а в долно положение лампата светваше. Сега нарочно карах докато светне лампата и за пръв път се зарадвах когато лампата за горивото ми светна :)

 Ако някой има подобен проблем първо трябва да провери самата лампа в таблото дали свети - като се даде на контакт светва задължително, но малко по слабо. После на самата букса на нивомера има три пинчета - като се даде на-късо между две трябва да светва лампата на таблото, ама малко по силно отколкото когато колата е само на контакт. И ако след тези дете, не светва при минимум гориво - тогава или нивомера или имате повече гориво :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1008.jpg   96,5K   9 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1007.jpg   165,91K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1006.jpg   144,52K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1005.jpg   143,67K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1004.jpg   131,86K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1003.jpg   118,05K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1002.jpg   91,14K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1001.jpg   135,53K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1000.jpg   120,88K   10 Брой сваляния

  • 1

#34 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 15 юни 2015 - 18:38

Леле радвам се ,че се събират още СЕКове. Помня когато се чудеше дали да го взимаш от тогава не съм влизал много. Сега вече спокойно мога да ти честитя със здраве да си го караш СЕК е голяма болест ,но за щастие приятна. Казвай каквото има пък ще помагаме. Ще дам и малко акъл за дървото скоро.


  • 1

#35 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 октомври 2015 - 15:15

Здравейте колеги, да напиша някой ред, че скоро не съм се писал нищо. То нямам и много време да се занимавам, сега зимата ако остане време мисля с климатика да се занимая, с махагона по таблото и със шибедаха. 

Шибедаха отскоро започна да не може да се затваря докрай, затваря се почти до края и започва от към моторчето в багажника да чатка. Мисля, че ще е жилото, аз четох теми за 124-ка с такъв шибедах и жилото излиза да е проблема, трябва да го разглобя и да видя какво ще е, предполагам че жило от 124 ще стане, но не съм сигурен, ако някой колега се е сблъсквал да даде информация. 

За махагона - ще свалям таблото предполагам, ще сваля махагончетата и с помощта на няколко стяги и лепило мисля да ги оправя колкото мога. 

Климатика -  мисля да сваля компресора за да източа старото масло, да прочистя от системата със спрей, да сменя дехидратора и да напълня с новия фреон и каквото стане. Първо само може да надуя системата, да видя дали отнякъде не изпуска.


  • 0

#36 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 29 октомври 2015 - 16:06

Шибедаха е мъка. Свалянето е извръщение ,качването е издевателство ,а цената на подпирачите и плъзгачите е извънземна.Прикачен файл  IMG_2110.PNG   859,02K   9 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_2109.PNG   212,59K   9 Брой сваляния Не е е жило ,а червяк макар ,че и аз доста често си му викам жило. Вероятността да е точно от това е малка. Тавана при ранните В124 е висящ на едни телчета и се се опъва по самата ламарина със тола слепка е цепне ли се става сложно ,а плата е стар и изгорял. Хубавото е ,че съм виждал и В126 и В124 със съвсем свестен таван с подложка отдолу там нещата са по приятни. Виж твоя твоя от кой вид е. Цените на подпирачите/плъзгачите са 700левчета в Мерцедес без отстъпка и 100 долара някакъв турски ремонтен комлект само това успях да намеря. естествено ако някой знае други цени да пише. Иначе при В124 в зависимост от броя на вратите е зависим и размера на шибедаха. При двувратката е доста по малак. Това в случай ,че си намериш отнякъде работещ шибедах и направо да си го насадиш. При В126 не знам как е ,но май пак е така. Няма ли къде да си прибереш колата на сушина ,според мен недей да разглобяш. Все пак дано е нещо малко.

 

За дървото ако влезнеш където съм писал за колата има снимки как стана с фолио ,но пак си беше игра да изравня основата. Слепването на слоевето е сложна задача на която аз отговора не намерих ,но пък изчистих до алуминиевата основа чак. http://gworkshop.net/?page_id=26говорих с тези момчета да ми правят това на W124 след като видях тяхна работа наживо. Беше почти неразличимо от заводското. Но мойто не го изпратих понеже времето не стигна ,естествено и съм го оставил за по натам. Говорих и лично с тях доста са отзивчиви. Не пречи и ти да попиташ.

 

За климатичната уредба правилно си се насочил да е надуеш и видиш в какво състояние е.

 

Поздрави и успех с колата.


Този пост е редактиран от Ванюша: 29 октомври 2015 - 16:09

  • 0

#37 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 30 октомври 2015 - 22:00

За махагоните - таблото трябва да се махне цялото, колонките отпред, волана и той, както и централната конзола
Филма съм го играл, ако има проблем - свиркай
Между другото имам и сервизен диск точно за 126, има упътване за всеки възел, агрегат и болтче вама на немски ....
  • 0

#38 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 04 ноември 2015 - 16:45

За махагона трябва да намеря някакво добро лепило което да хване дървото към алуминия. Мисля да пробвам първо на жабката, че не е нужно махане на таблото! Ако се залепи тогава при наличие на свободно време ще махна и таблото! ако имате някаква идея за лепило - споделете!


  • 0

#39 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 04 ноември 2015 - 21:51

Тук ти трябва дърводелец, ама с много голям опит
Проблема е, че имаш много пластове, и дърво и поне един метал, а дървото се е опекло и разлепило и е кораво, мама си е ......
Първо махат лака, много е дебел, може да е нацепен и той, после със суха пара - над 200 градуса, размекват дървото, без да го овлажнят, лепило и достатъчно стяги или щипки го държат под правилната форма според металния пласт, докато лепилото изсъхне на 100% , после заглаждане, лак, колкото прецените, като полирате накрая, ще ти се иска да си намерил друг детайл, втора употреба, щото ръчната занаятчийска работа няма заместител и до днес.....
  • 0

#40 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 04 ноември 2015 - 23:15

Здрасти

 

тия дни си свалях тавана на каручката ,моя се оказа твърд и претапицируем общо взето ,и отдолу разгледах подробно и се сетих за теб изведнъж. Утре ще го нащтракам и ще ти кача снимки. Има леки разлика с този от W124 ,но аз съм с модивикация от първите цепената лайсна демек ,но той и твоя май е така.

 

За дърво питах в Мерцедес тук казаха ,че не можело да се поръчка не ,че и ще си го поръчвам де. Ако искаш тук мога да ти намеря здраво дърво и ще ти го пратя ,но цаката е ,че като цвят се оказва винаги малко различно въпреки ,че шарката ми е еднаква. Аз мислех да го отрека това ,но това дърво на капачето и от скоростомера при мен е много повредено и май ще си търся здраво и след това ще ги пратя да им изравнят вида на окраската ,но това някой ден ,че сега други неизправности изпипвам.

 

Ако искаш да подобряваш и музиката съм писал в страницата за моя какво става в заводските джобове без препрявяне ,ако кажеш ще ти пратя моделите на говорителите и размерите.

 

Доста работа си свършил вече сега ти прочетох всичко ,че преди това само прескачах ,поздравления малко остава.


Този пост е редактиран от Ванюша: 04 ноември 2015 - 23:23

  • 0

#41 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 06 ноември 2015 - 16:52

Ами не съм свършил чак много работа, може много повече, но имах лятото много други проекти и занимания и с колата почти не съм се занимавал. Лошото е че сега зимата пластмасите стават много трошливи и много трябва да се внимава при разглобяване, но мисля че таблото трябва да го направя - много ме дразнят така стърчащи махагончетата, а също и шибедаха. Аз махнах кората да мога да го затворя и сега ме дразни като погледна ламарината. За музиката - сложих някакви малки елипси на местата им - отпред на таблото и отзад на кората. Не се чува много добре, но толкова - исках да не променям нищо. По на татък ако мога и едни BBS-ки 16 ако мога да сложа с по голям борд и това ще е. За газово се чудя, но нещо сърце не ми дава - ама май ще се примеря и ще сложа на пролет. В града ми гори 25, а извън пада и под 15. Не мога да си позволя да карам много на бензин, а ми се кара много :) 


  • 0

#42 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 06 ноември 2015 - 18:34

Тва за разхода просто не е истина ,провери да нямаш нещо счупено за да гори толкова. Този който аз карам в града не качва никога над 17 литра ако ще да го счупя. Още повече ,че съм с различна от заводската глава на Джетроника ,а и имам липсваща част на горивната уредба от съществено значение за разпределението на нещата. Ако си чел http://forums.mbclub...о-загрее-гасне/ще разбереш какво е било при мен. Продполагам нещо вътре е потрошено. А и да кажем ,че ако тръгваш всеки път на заварка е възмоно ,но пак ми идва в повече.

 

За музиката аз постигнах задоволителен звук ,предполагам знаеш ,че и самия касетофон е от значение. Поставих тези Пайнер TS-a4613i общо звето с леко преправяне стават ,после обаще малко трудно се затварят капачетата.

 

За таблото и то е като на W124 само главите на болтчетата са с други краища май ,общо взето при колонките е хванато и при ръчната спирачка да откачиш другите капачета и пада. Отдоло е с алуминиева подложка и да се повреди е трудно.

 

В газовата уредба няма нищо лошо стига да е възпитано поставена.

 

П.П. Имаш ли представа как може да се провери въздушната помпа дали работи ,като си сложиш ръката на вслукателния мъркуч ,този при въздушния дърпа ли осезаемо ,аз мойта е погледнах абе направо неработи ,но ти ако имаш някаква представа ще се радвам да споделиш.


Този пост е редактиран от Ванюша: 06 ноември 2015 - 19:04

  • 0

#43 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 30 януари 2016 - 14:04

Доста време се каних да отговоря, но все нещо отлагах по някаква причина. Аз помпа за въздух на СЕК-а нямам. Като чета по тазни литератури излиза, че трябва да имам, но нямам, нямам и място на шайбата за ремък - имам общо 4 ремъка - два комплект за бодната помпа и помпата за хидравликата, един за алтернатора и един за компресора на климатика. Като гледам по разни снимки излиза, че трябва да има още едно място за ремък за тази помпа, но аз значи производствено нямам. На 124-ката имам такава помпа, но тя само докато колата е студена работи и маи никаква работа не върши. Само вредните емисии да са по малко, ако колата работи студена нормално, значи даже не ти трябва. Имам тема за помпата как я обслужих и сега уж работи, но не е направена да се ремонтира. 

Смятам да си сложа газова уредба. Какво ще ми предложите, за сега съм се насочил към обикновено газово, но още се чудя - не знам какви са вариантите на механичния да се сложи и газов инжекцион. Ако ще е обикновен, от къде да си взема плочка за газовото. Мисля с цилиндрична бутилка в багажника - някоя около 90 литра, и пълначката да ми е в багажника, че да не дупча ламарината. 

За разхода - оказа се че като съм сменял бензиновия филтър, съм разместил малко тръбичката към бензиновата помпа и от там по малко е капело бензин, смених дифтунгите и на бензиновата помпа и нещата заспаха, сега има осезаемо по малък разход. Още не съм замерил колко е. 

Таблото се пукна по средата сега зимата от парното предполагам, чудя се напролет, като го сваля за дървените орнаменти и таблото да притапицирам, но с какво да го направя и от къде да намеря материал който да се доближава до оригинала. 


  • 0

#44 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 26 февруари 2016 - 17:51

Мойто и то пукна ,тук пък от горещината вече всеки средно кадърен тапицер ги прави ,а в България има доста пък и се сваля лесно.ГБ Дизаин има добри впечатления от тях ,но лично не съм ги ползвал. Пък и на В126 не е кой знае колко сложно даже.

 

Благодаря за отговора за въздушната помпа аз имах доста ядове и последното което предполагах беше да не е тя. Би ли пуснал къде си писал за ремонта и да прочета без туи е татлузя и съм и купил работите поне да е оправя.

 

За газовата е възможно да е инжекциоон ,но цената е различна. Скапаната обикновена газова уредба смачка по старите старини двигатели да проста е приптна е ,но в случая твърде прецакана. Съвсем различно е газовия инжекцион просто ,а и с него може да се изстиска още сила от колата. Аз съм решил следващата ми кола да е W124 с М103 и нещата съм ги разучил и разгадал играта с М117 е подобна. Между другото със Събсоник изписахме един товар работи доста полезни за М117 ,но на лични ,като и тук му благодаря за отношението и съпричастността ,а и аз съм сабрал много неща за М117 и все се каня и казвам ,че ще ги кача ама нанайци. Та така. А ако знае някой къде може да се качва нещо да каже. Ще опиша как стават нещата с газовата уредба изпълнението.

 

П.П. С шибедаха какво стана.


  • 0

#45 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 27 февруари 2016 - 06:34

По колата от както се застуди нищо не съм правил, свалих само кората с тапицерията на шибедаха, да мога да го затворя добре и така си и остана. Даже маслото на автоматика не съм сменил още - но май тая седмица ще му дойде времето - купено е и стои от много време.

Ще видя и с климатика какво ще мога да направя.

За газта - мисля я още.

 

За помпата темата е: http://forums.mbclub...so-a0001402685/


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни