Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

SEC 380 Отстраняване на различни проблемиПокупка на SEC 380, първи впечатления.

SEC 380

  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#46 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 16 март 2016 - 22:24

Здравейте колеги,

смених маслото на автоматика Прикачен файл  20160228_095853.jpg   134,01K   11 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095917.jpg   214,15K   10 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095949.jpg   111,96K   10 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095956.jpg   119,28K   10 Брой сваляния и най-накрая се захванах с климатика на колата. Смених паразитната ролка Прикачен файл  20160313_123658.jpg   161,46K   10 Брой свалянияПрикачен файл  20160313_123733.jpg   129,08K   14 Брой сваляния, дехидратора Прикачен файл  20160228_091315.jpg   87,29K   12 Брой сваляния (там доста си поиграх че резбите много не съвпадаха, а и единия датчик му правих бронзов преходник) Прикачен файл  20160307_164436.jpg   41,69K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160307_164447.jpg   44,85K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160307_164507.jpg   44,21K   11 Брой сваляния, прочистих системата със спрейПрикачен файл  20160313_111838.jpg   190,37K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160313_111845.jpg   163,58K   12 Брой сваляния, смених и игличките на високото и нискоро налягане. Климачната система се провери на вакум - всичко си беше наред. Наплних системата с фреон, климатика алелуя - тръгна, но почна да изпуска от единия мачкуч - после пак на ново - източих системата, свалих компресора да мога да махна маркуча и сега трябва да сменям мачкучите Прикачен файл  20160316_105849.jpg   153,36K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160316_110027.jpg   230,3K   12 Брой сваляния. Търсих тук в Сливен, но няма такъв мачкуч и чашки - Дебелия е на 19мм, а тънкия е на 16мм. Тук имат само до 16. Дали знаете в София каде мога да отида да ми сменят маркучите, че тея дни ще съм из София?


  • 1

#47 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 26 март 2016 - 19:25

Здравейте, маркуча за климатика го оправих в София, ходих на няколко места и накрая ме пратиха на бул. Сливница и там го направиха - смениха чашките и маркучите. Удоволствието струваше 100 лева. Много съм доволен, сега имам работещ климатроник. Ето как стана:

Прикачен файл  20160322_174938.jpg   162,17K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174943.jpg   81,72K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174950.jpg   87,17K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174957.jpg   139,61K   19 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_175001.jpg   137,32K   20 Брой сваляния

 

 Сега на дневен ред е шибедаха, но ще видя кога ще е.

 

 Имам и едни допълнителни клаксони които не работят, свалих ги и се помъчих да ги разглобя - но единия се разпадна - целия е ръждясал вътре, другия го разглобих, но има някакъв надут кондензатор май - ще гледам да намеря такаъв и да го подменя, но така или иначе единия трудно ще го възстановя, ако някой му се намират за продаване може да пише. Ето снимка на това което търся: Прикачен файл  Untitled.png   829,24K   10 Брой сваляния

 

 Другото е, че колата според мен много гори, градско до 30 литра стига, при положение, че не я настъпвам много, карам нормално. Според мен е твърда богата сместа, при подаване на газ има леко замисляне и придърпване. Трябва или да чета или да нямеря някаде, някой който може да насройва механичен инжекцион. По горивната система само свещи съм сменял, може би и там да е проблема, но не знам? 


Този пост е редактиран от ognian1981: 26 март 2016 - 19:28

  • 2

#48 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2016 - 20:24

Не мисля въобще, че инжекциона ти е за настройка, той не се пипа принципно, ако няма повреда. Не знам в Бг да има майстор, който адекватно да го ремонтира/настрои. Ако не е пипан досега, няма причина да е развален. Ke-Jetronic е много прецизен и сложен уред. Общо взето ако не е наред, трябва нов. Провери си горивната система, кабели, свещи, задължително почистване на дистрибуторната капачка и палец или по-добре ги смени с нови. За кабели и свещи иди на диагностика, да закачат колата на стенд. Друг причина за богатата смес, може да е ламбда сонадата, когато е повредена/не действа. Това също може да се измери, тук Subsonic може да помогне и даде акъл как се прави. На моята кола с него три месеца се борихме с едно прекъсване и претрисане, при топъл двигател, всичко проверихме и накрая остана инжекциона...но той предложи да отворим дистрибуторната капачка и се оказа, че има малки пръски от масло и воден конденз, поради което искрата прескача. Много елементарен и прост проблем се оказа, а и аз бях на крачка да се пипа инжекциона, което ще предизвика повече ядове, отколкото решение. На М103 има екран върху дистрибуторната капачка, не знам дали на този мотор има, но трябва да провериш, ако има поръчай и си купи (на мой беше около 60лв). 


  • 0

#49 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 03 май 2016 - 15:00

Здравейте,

след няколко седмично каране, фреон изфиряса. Като гледам е изчезнал от осовото уплътнение на компресора. Компресора е "HARRISON". Някой знае ли дали мога да намеря и от къде мога да си поръчам осово уплътнение за такъв компресор за 126-ца?


Този пост е редактиран от ognian1981: 03 май 2016 - 15:26

  • 0

#50 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 17 септември 2016 - 10:05

Здравейте отново, 

цяло лято климатик правих. Смених осовото уплътнение с ново което е заместител на старото. Старото е от две керамични части, едната е с "О" пръстен към оста уплътнена, а другата с "О" пръстен към корпуса уплътнена.и двете керамични част се въртят една с спрямо друга и се притискат с помощта на една пружина. Това цялото се маха и се слага обикновено осово уплътнение. 

 Другото е двата големи "О" пръстена да се сменят с подходящи, Старите като ги свалих бяха много деформирани и не можах да им определя дебелината, сложих явно по дебели, сглобих компресора, и явно по дебелите"О" пръстени пречеха да се притиснат повърхнините и не се уплътняваше добре и нито налягане, нито вакум правеше както трябва, чак вече след 2000-2500 оборота се получаваше нещо. Отделно, че бях объркал и положението на пластините които играят роля на клапани и това ми костваше две разглобявания и слагане и качване компресора на колата .

 Сега от 3 седмици компресора работи, но пък колата почна да загрява градско с климатик - вдига до около 100 градуса. Перката отпред се включва нормално. Другото е че притискача на компресора беше доста износен и замазан и сега от време на време почва да превърта леко когато загрее. Първоначално не го прави. Разстоянието между притискача и шайбата е в рамките на нормалното според мен. Ще се опитам да я намаля още. Загряването може ли да е от термостат, по принцип първия път винаги отваря със забавяне. Колата вдига до 90-95- даже до 100 почти и като отвори го сваля до 83-4. 

 Другото ми питане е, колата при подаване рязко на газ има едно забавяне, забиване и чак като вдигне оборотите се усеща мощността и. Зад колата мирише на суров бензин. Разхода е около 15 извън градско с много внимателно каране и над 25 понякога  градско. Проблемите може да са електрически - кабели свещи, капачка и палец, но четох че слабо място са им дюзите. Как да ги проверя и може ли това да е проблема?


  • 1

#51 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 17 септември 2016 - 15:33

Защо първо не си провериш свещите, палците и капачките, пък после да дълбаеш за нещо друго?


  • 0

#52 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 18 септември 2016 - 23:12

Защото мисля, че не е там проблема.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0

#53 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 19 септември 2016 - 08:44

Да, ама те най-лесно се проверяват.


  • 0

#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 септември 2016 - 09:36

И аз бих проверил първо запалителната система, особено щом има момент на глъхнене при подаване на газ. Вероятно някъде се плучава утечка. 15 извънградско е прекалено висок разход, освен ако не караш със 130-150км/ч.

 

Имай предвид, че ако запалителната система не е изрядна, двигателят ще грее повече защото не работи оптимално.


  • 0

#55 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 19 септември 2016 - 10:24

Така бях и аз е без разходада де. Сигурен съм ,че не ти е от електрониката ,а от горивото и при теб. Ти си с ВУР както и моя това са някакви много праисторически сглобки който са малко странни ,но не и сложни. Вече ВУРа е дядото на ЕХАто и се настройва ръчно. Вътре е много нежен. С това гълтане на гориво най вероятно ти е от обогатяването на сместа смятам. Виж си горивната помпа дали нагнетява добре ,това ,че работи не значи ,че е достатъчно. Аз си ядох и главата заради това на вид малка разлика обаче значима. Все пак тук са 8 и иска яко нагнетяване не са 4 или 6 дори ,а помпите май са без разлика. Разпрасквачите са сложни за чистене ,но понякога се получава. Писах ти лично. Можеш да пробваш как разпръскава и като свалпш всеки един по отделно и му правиш един опит с обикновен компресор ,а може и да ги разкачиш всички разпръсквачи подлагш им по една чашка извиваш леко тръбичките пускаш помпата да върти постояно и натискаш с ръка нежно клапата да на въздухомера и така ще видиш добре какво се получава. Хем ще видиш дали помпата гориваната пуска достатъчно хем дали самите разпръсквачи са чисти ако само пикат вече ги свали и направи отделни опити. На тая кола дистрибутора и палчето трябва да са зверски изядени за да е от там ,мойте бяха пред изтъргване и пак си пърпореше. Аз залагам на горивото.

 

П.П. Опита с разпрасквачите го има качен в мойта страница.

 


  • 0

#56 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 12 октомври 2016 - 20:42

Здравейте,

някой да има представа дали мога да си поръчам от българия подобни клаксони: Прикачен файл  Untitled.png   829,24K   12 Брой сваляния

в e-bay намерих това: http://www.ebay.co.u...5wAAOSwdzVXkEmr

по принцип търся нещо близко до оригинала, моя единия е много ръждясал и се разпадна като се помъчих да го отворя, на старо нямам представа дали мога да намеря нещо, трянва да търся 126-ци на части, а те са доста кът.

По разни български саитове за авточасти намерих нещо подобно, но е много лошо описано, и не мога да разбера комплект ли са, на различни херцове ли са и т.н. http://www.avtochast...g/bosch/7288407

Много в размисъл се вкарах и много вереме загубих в търсене , а нищо на среща.


  • 0

#57 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 октомври 2016 - 09:03

Оригиналните са двойка с ралична честота - единия на 500, другия на 420Hz ако са такива като охлювчета. Другите са на 330/400Hz.

 

Линкът към авточасти е за единична бройка на 420Hz.


  • 0

#58 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 13 октомври 2016 - 09:21

Оригиналните са на 500Hz и 400Hz. В тоя сайт нещо са объркали, защото някъде пише комплект, някъде не - много неясно е, има много клаксони които изглеждат еднакво, а с голяма разлика в цената. Според ме са писали честотата само на единия. Писах им два пъти, но не отговарят, може и да им звъна. Ако не - от e-bay, но от там никога не съм поръчвал.


  • 0

#59 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 02 ноември 2017 - 09:12

   Здравейте колеги, поради различни причини не съм писал от много време, а и не съм се занимавал с колата, сега предполагам, че ще имам малко време и мисля да подновя ремонтирането на автомобила. От една година SEC-a стои в гараж и единственото което съм правил е да го препаля по веднъж на месец и да направя по едно завойче. 

   Климатроника не работи на студено пак - ще трябва да търся от къде избяга фреона пак, мисля че е от компресора, но няма нито масло по него, нито нищо, може да е от вътрешното тяло.

   Клаксоните така и така не намерих нови които да са същите, сега втора употреба търся, и днес ще ходя да гледам едни в една автоморга близо до София.

   Най - сероизното проблем е , че SEC-a гори много, от аспуха мирише на суров бензин и при подаване на газ има едно замисляне, според мен това са дюзи, но немога да съм сигурен без да съм проверил, другата седмица като ми остане време мисля с едни бурканчета на всяка дюза да проверя какво е положението и тогава да го мисля.

   Търся и джанти със спици и голям борд, задните да са по широки, мисля че 16-ки биха му стояли най добре.Колегата "rosen sn" беше показал два много добри варианта. А и мисля да му купя 14 оригинални - такива барокови  с който е излязал от магазина - такива като на 123-ка и да им сложа зимни гуми. 


  • 0

#60 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 02 ноември 2017 - 20:15

Джанти да искаш.....
А 14ки могат да ти почти подаря след 2-3 седмици от моето C123
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни