Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

SEC 380 Отстраняване на различни проблемиПокупка на SEC 380, първи впечатления.

SEC 380

  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#16 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 28 април 2015 - 06:29

Тия последните.. продаваш ли ги ? ;]


Мога да ги продам, но цената няма да ти хареса :)
  • 1

#17 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 13 май 2015 - 23:21

Здравейте колеги.

Скоро не съм писал по темата, но нямах много време и не съм се занимавал много с колата. Козметичните неща ги оправих из колата, осветление в краката сложих и в багажника.Прикачен файл  20150510_175309.jpg   78,01K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20150510_175310.jpg   77,51K   16 Брой сваляния Смених и тапицерията отзад на кората под задното стъкло, много добре се получи, ще снимам и ще пусна снимки. Остана разлепения махагон, но за сега ще изчака. Сега на дневен ред са спирачките и ABS-a. Накладките пристигнаха и като имам време тя дни ще ги сменя и ще проверя дали всичко е наред със спирачните апарати, смятам и спирачната течност да сменя, за ABS-a ще се радвам някой ако даде акъл, че нямам никаква идея какво да правя. Кормилната кутия има някакво чукане на моменти, трябва и там да видя какво да павя, първо ще пробвам да и обера хлабината от болта на кутията, но немога да развия законтрящата гайка, много на гадно място е и незнам дали няма да се наложи цялата кутия да сваля. Това са на дневен ред нещата и много че се радвам някой да сподели мнение, най вече за ABS-a. Сложих още снимки http://ognian1981.sn.../sec-380.862052

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от ognian1981: 13 май 2015 - 23:21

  • 1

#18 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 14 май 2015 - 20:49

А дали можеш да проследиш кабелите на предните два ABS сензора къде отиват в двигателния отсек?

 

Аз навремето имах проблем с ABS, който се оказа прекъснат кабел към преден десен сензор - външно не беше прекъснат, но при най-малкото размърдване вътре се прекъсваше и излизаше грешка на таблото.

При мен кабелите като влязат в двигателния отсек отиват към едни пластмасови цилиндърчета, към които се включват с букса. Дали и при теб е така?

Ако е така ще ти напиша какво да провериш.


  • 0

#19 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 14 май 2015 - 21:41

Имам ABS модул от 500 sec, мога да ти го пратя и него за проба, ако имаш съмнение за проблем там
  • 0

#20 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 15 май 2015 - 05:32

Тея дни ще сменям накладки и ще погледна и ABS-а. Спирачните апарати и те май не връщат добре и тях ще трябва да раздвижвам, и спирачната течност ще се опитам да сменя, тогава ще се опитам да замеря и датчиците на ABS-а дали дават сигнал, аз отпред имам два датчика, а отзад един на диференциала. Първо дачиците да се проверят, после вече за модула ще се обадя ако се наложи :)


  • 0

#21 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 28 май 2015 - 13:27

Смених накладките. Свалих, разглобих и почистих спирачните апарати, голяма хамалогия е, цял ден работа. Имаше много кал по апаратите и трудно се движеха буталата, Това трябва да се прави според мен за всички по-стари коли. Смених спирачната течност, обезвъздуших системата, което пак е голям филм и накрая не остана време за ABS-a. Сега колата има по добра инерция, като спирам не дърпа, само че като спирам с по голяма скорост(130-140) и волана играе малко, при ниските скорости го няма това, но тя колата и не е регулирана още. Аз щях да я закарам до сега, но като въртя волана при маневри и понякога трака нещо в дясно, а и като мърдам волана бързо наляво надясно и има пак нещо като леко тракане при смяна на посоката на въртене.

За ABS-а си мислих да почна от датчиците, но днес замерих релето за пренапрежение - това с предпазителя отгоре и се оказа че не работи, а уж го бях гледал. Днес обаче реших първо трите релета да погледна - двете който са върху ABS помпата и това и хоп - това не работи, по точно бобината не щрака. Ще мисля днес как да сменя само бобината или да намеря реле втора употреба.Дано проблема се окаже в релето.


  • 0

#22 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 май 2015 - 09:42

Проблема на ABS-а се оказа релето - вчера намерих от 190-ка такова с едно краче повече е, но не е проблем защото за заменяеми двете и релето си влиза в гнездото без проблеми (има оставен отвор в гнездото). Вече не ми свети лампата "ABS", а и като натисна рязко спирачката и педала рита :) 

 

Сега е на ход климатика - не работи, ходих да питам из Сливен и Ямбол за стария фреон R12 но никаде не намерих да пълнят, почетах малко и пише че е заменяем с R134, но трябва да се прочисти системата от старото мало, да се сменят "О" - пръстените с такива който издържат на новото масло, да се смени филтър-дехидратора и да се напълни с фреон.

Дилемата ми е този компресор ли мъча или примерно от W124?

Компресора как да пробвам дали работи и дали включва нормално?

Филтър-дехидратора лесно ли се намира в магазините за авточасти?

С какво да прочистя системата?


  • 0

#23 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 май 2015 - 10:10

Браво за отстраняването на проблема с ABSът. 

Иначе за климатика - дехидратор се намира лесно. За W140 имаше в Аутоплюс на доста по-ниска цена от оригинален в БС.

 

Колкото до климатикът - хората, които се занимават с климатици ще ти свършат тази работа. Не мисля, че е нужно да се сменят всички О-пръстени по системата освен, ако не изпускат. 

Новото масло изобщо не би трябвало да им повлияе.

Преди година ходих да сменям фреона на климатичната система на един много стар американски пикап. Ходих при хора, от които имаше много добри отзиви за работата и отношението. Там никой нищо

не споменя за смяна на О-пръстени заради новото масло.


  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 май 2015 - 19:10

Компресора ти е HARISSON USA.

не можеш да го смениш с такъв от 124. на нищо няма да пасне.


  • 0

#25 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 29 май 2015 - 19:17

...... и компресор имаме ....
ако имаш съмнения там, мога да ти пратя за проба
  • 0

#26 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 29 май 2015 - 21:40

Аз това си мислех - цялата система да сменя, компресор Denso, тръби, дехидратор и т. н. ,но най-добре ако мога моя да направя. Другото е филм голям, няма да го мисля още. 

Не ми свтва лампата когато бензина е на минимум, иначе като дам на контакт светва. Горе на буксата като дам между пинчетата връзка и лампата светва - значи със сигурност там е проблема, иначе нивото го покава добре. Поплавъка е зад задната лява облегалка, като се махне облегалката има едно гумено капаче, под него има букса и голяма гайка - 46 по мои измервания, само с чашка може да се развие. Утре съм си уредил чашка 46 и ще вадя нивомера, предполагам че ще има в най ниското някаква пластинка която ще дава контакт и ще светва лампата, а сега ще е зацапана. Ще направя снимки за който му е интересно.

Чистачките на фаровете и те не работят, и вода не пръска - явно цялата система за измиване на фаровете не функционира, и за нея трябва да поразгледам и да я почна от някъде???

Долу малко зад бронята имам два клаксона, с копче от таблото се пускат - двутонни били - не работят и двете - могат ли да се оправят или ????


  • 1

#27 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 май 2015 - 00:19

ако дясното моторче не заработва, и друго няма да тръгне. и водата няма да пръсне


  • 0

#28 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 30 май 2015 - 12:40

Благодаря за отговора! От там ще почна, ще замеря дали стига ток до там или от моторчето е проблема. 


  • 0

#29 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 02 юни 2015 - 07:56

До дясното моторче ток не стига. Да знаете кое реле е за чистачките на фаровете и къде се намира? При бушоните има реле за централната чистачка, най отзад по средата с 6 крачета, като го махна работи само моторчето за пръскане, но не и чистачката, но предполагам то е само за централната чистачка, за чистачките на фаровете дават релето да е с 5 крачета и май не е в кутията с бушоните?


  • 0

#30 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 юни 2015 - 10:29

на фейсовите е при бушоните с другите релета.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни