Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

SEC 380 Отстраняване на различни проблемиПокупка на SEC 380, първи впечатления.

SEC 380

  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#1 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 16 април 2015 - 10:22

Здравейте колеги,

купих си SEC 380, аз исках по голям мотор, но тоя беше в много добро състояние според мен и за ниска цена и реших, че е моя! Ето снимки: http://ognian1981.sn...862052.35226558

Доста проблеми има, най вече по предното окачване, и мисля малко - по малко да ги отстранявам.

1. ABS-a свети, датчика на  накладките и той, ходих за предни накладки, но спрели да ги внасят, сега чакам да видя дали с поръчка може да доставят. На  ABS-a има ли някакъв начин диагностика да се направи, дали проблема е в някой датчик или в модула?

2. Отпред има нещо като преден мост, на четири тампона хванат към купето - там където се захваща има ръжда на купето и мисля това първо да направя, тампоните са добре, само болтовете мисля, че са сменяни, отгоре трябва да има по една ламарина за контра и тя липсва някой места.

3. Демпфера на кормилното управление и той е за смяна. 

4. Много е вирната колата отпред, пружините не са оригиналните според мен, и мисля че малко трябва да се скъсят, но за целта, ще трябва някакво приспособление да си направя от две дебели шини и шпилка, да мога да стегна пружината и да я измъкна.

5. Разлепени са махагончетата по таблото - трябва да се свалят и с някакво хубаво лепило да се залепят наново.

6. Трябва и стандартното обслужване да се направи - масла и филтри.

7. Единия колан не се подава, само леко премърдва, трябва да го разглобя, да видя нещо да не е закачено.

8. Автоматичната антена не работи.

 

При отстраняване на проблемите, ще гледам да има и снимков материал.

Ако имате някакви препоръки - бих се радвал, най много за сега ме интересува ABS-a и спирачките?


  • 1

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2015 - 08:55

1. ABS-a свети, датчика на  накладките и той, ходих за предни накладки, но спрели да ги внасят, сега чакам да видя дали с поръчка може да доставят. На  ABS-a има ли някакъв начин диагностика да се направи, дали проблема е в някой датчик или в модула?

релето проверете

2. Отпред има нещо като преден мост, на четири тампона хванат към купето - там където се захваща има ръжда на купето и мисля това първо да направя, тампоните са добре, само болтовете мисля, че са сменяни, отгоре трябва да има по една ламарина за контра и тя липсва някой места.

снимай местата на липсите

3. Демпфера на кормилното управление и той е за смяна. 

4. Много е вирната колата отпред, пружините не са оригиналните според мен, и мисля че малко трябва да се скъсят, но за целта, ще трябва някакво приспособление да си направя от две дебели шини и шпилка, да мога да стегна пружината и да я измъкна.

Ако мислиш да режеш съществуващите, не ги измъквай, помисли как да ги прибереш нагоре докато се отделят от носача. Шпилка и подложка-която да вмъкнеш между 2та и 3та витка, вършат работа (обаче и двете трябва да са много яки, не експериментирай с шпилки за други коли)

5. Разлепени са махагончетата по таблото - трябва да се свалят и с някакво хубаво лепило да се залепят наново.

Снимай

6. Трябва и стандартното обслужване да се направи - масла и филтри.

7. Единия колан не се подава, само леко премърдва, трябва да го разглобя, да видя нещо да не е закачено.

+1...ремонтират се успешно

8. Автоматичната антена не работи.

Като я разглобиш и нея, ще си покаже, снимай.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 април 2015 - 08:57

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 април 2015 - 09:36

2. контрите изгниват. Можеш да си вземеш нови от балкан стар и не са скъпи. Самоче развиването на старите е гадно. леко трябва да поразщириш отвора, да не кажа МНОГО, няма да ти е трудно щото там гният пурите.

 

8. на антената и блокира телескопа. Ако е оригиналния хиршман до 85та (вътре е с моторче с брояч на механизма), в алуминиевата кутия,  телескопа се намира-само от БС.

Ако механизма се е скапал, потърси ме, имам запазен, без телескоп обач.

 

колата е хубава. хубав цвят. каква пара я взе ако не е тайна.


  • 0

#4 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 17 април 2015 - 12:41

Колата я взех за 7000 лв. без акумулатор и с джанти и гуми в ужасно състояние. 

Самото купе и то е изгнило където са гайките, там явно е рязано да се сменят болтовете, пък и като гледах е място където най много гният тези коли. Утре ако мога ще го правя и ще снимам подробно, контри мисля сам да си направя от ламаринки.

Антената е хиршман в пластмасова кутия цяла, на 124-ката ми електрониката ми е в отделна кутийка отгоре, едно че телескопа е блокирал, но и моторчето е хванато към алуминиев корпус, където е ремъчната предавка и червячната, че този корпус е счупен, а и вътре на едното голямо колелце е счупено зъбчето - то това е най-слабото място на тези антени. Аз имам някакви части, но те са за тези на който електрониката е отделно, то почти няма разлика де. Иначе се мъча да раздвижа телескопа, остана едно звено още което не мърда, другите с много мъка се раздвижиха, иначе в БС телескопа беше някъде около 70 лв - преди съм си поръчвал :) утре ще снимам какво имам от антената. То и на купето и на комбито ми работят антените, ама след правене :)

Трябва да видя кое е релето за ABS-a.


  • 0

#5 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2015 - 13:21

Време е да си смениш аватара. :yeah


  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 април 2015 - 22:51

единственото с бушон отгоре. намира се до сервото за спирачките

 

НО, на пурите до 85та, май не беше с реле за пренапрежение като на мерцовете след 85та.


  • 0

#7 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 20 април 2015 - 23:19

Свърших малко работа събота и неделя!

Поизкърпих каквото трябваше - http://ognian1981.sn...k-rpvane.862736, но се оказа, че и тампоните са за смяна, то се вижда на снимките как са спукани, по един тампон на страна - по малкия. Като ги сменям, ще срежа и пружините.

Направих и ел антената, даже почистих и смазах и ел. антената и на W124-ката. Имат разлика, аз поне мисля, че тая на 126-цата е малко по добра, и производствено е по скъпа - на който му е интересно - http://ognian1981.sn...l-antena.862738

 Сега на дневен ред е автоматичния колан, дали електрониката му е съшата като на W124 - че тоя май има проблем в релето.

 Ще претапицирам и кората до задното стъкло, свалих я съм дал да я претапицират със сив плат, че тая сега е много изгоряла и направо се разпада.

 Търся и сенници с осветление сиви :)


Този пост е редактиран от ognian1981: 20 април 2015 - 23:20

  • 0

#8 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 22 април 2015 - 04:22

Разглобих и от двете страни за автоматичните колани, оказа се че е развален блока за управление на десния колан, завартях го и от другата странаи пак същото прави (цъка релето и прави движение около 5мм) хванах един електричар, провери елементите и според него е или интеграла или някоя писта на платката, другите елементи като ги замери според него са добри. Варианта сега е да смени местата на интегралите, да може да хване къде е проблема, но това е голама играчка. Аз имам цял механизъм за 124-ка заедно с блока, но там буксите са много по различни, а и вътре самата платка е различна. Сега търся или блок за управление да купя от някаде или трябва да пробвам да оправя моя.


  • 0

#9 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 22 април 2015 - 19:25

намери му едни широки 16ки, 8-8,5 отпред и 9-10 отзад - това е истината! Росен от шумен има два комплекта брабус 8/10 инча, ако не ги е продал, rosen sn му е никнейма, и той има сек :)


  • 0

#10 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 23 април 2015 - 17:45

Сенници имам, реле или управление за колана - и него го имам, ама снимай точните номера, може да имат разлики
Ако ти трябва друго - свиркай, имам доста неща за модела
а колкото до джантите - те са като обувките - колкото повече -толкова повече ......
  • 0

#11 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 26 април 2015 - 21:41

Поработих малко събота и неделя, смених тампоните на това като мост което се явявя и намалих пружините с една витка, това с пружините е голяма хамалогия. Боядисах чaшите където ляга пружината. Приспособлението си го правих аз от две шини и една шпилка. Ето снимки - http://ognian1981.sn...-prujini.863522

От багажника махнах всички мокети и ги изпрах, аз всъщност и всички мокети махнах от колата, задната кора за претапициране дадох, ама май ще почакам докато стане. В багажника в двата странични джоба имаше малко ръжда - изтърках го и го боядисах - http://ognian1981.sn...bagajnik.863524

Имах проблеми и с алармата и ходих да ми сложат нова, и смених и CD - то с такова с флашка.

Сега се заемам с  ABS-a  - релето е това с бушон отгоре?  http://ognian1981.sn...rele-abs.863266

Ако е това, отворих го но видимо му няма нищо, има ли някакъв начин да се разбере от кой елемент е поне повреден - помпа, датчици, релета, блок за управление?

Другото как да възстановя разлепения махагон по таблото - http://ognian1981.sn...-mahagon.863525

С автоматичните колани съм в процес на изчакване :)


  • 0

#12 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 27 април 2015 - 06:33

Да не те плаша, ама това с махагона е доста голям чеп
Всички тези детайли са хванати с гайки отвътре на таблото, така че за да ги извадиш - първо трябва да извадиш цялото табло
Отделно самите детайли са от 4 части - дърво, алуминий, пак дърво и после фурнир с поне 1 мм лак
Ако разлепеното ляга плътно на мястото си - ок, но акосе е разкривило с времето - почти е невъзможно да се направи добре за нормални пари
Моя съвет е първо да ги огледаш добре, да намериш кой да ги възсъанови изцяло ( лепило, шкурене, нов лак и полиране)
И тогава всички детайли долу и си сигурен че ще са поне с еднакъв финиш
и ми дай адрес да ти пратя релето,
  • 0

#13 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 27 април 2015 - 10:10

малко джанти за модела

 

 RIAL  16'' 8+9 J , ET 11

 

Прикачен файл  RIAL 8+9 016.jpg   86,67K   21 Брой сваляния

 

 BRABUS monoblock 1, 16''   8 J ,et 16   +10 J , et 10

 

 Прикачен файл  BerichtBrabus-1.jpg   96,9K   20 Брой свалянияПрикачен файл  BRABUS 10x16 003.jpg   84,69K   20 Брой свалянияПрикачен файл  Brabus816ET354.jpg   47,55K   20 Брой сваляния

 

ATS 15" - това са оригиналните за модела

 

Прикачен файл  ATS 15''.jpg   112,37K   21 Брой сваляния

 

имам ги налични и трите модела, като стигнеш до джантите ......


  • 0

#14 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2015 - 18:39

Тия последните.. продаваш ли ги ? ;]


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#15 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 27 април 2015 - 20:40

И трите много ми харесват! Труден е изборът :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни