Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Долен ляв педал, евентуално?От време навреме потъва и се налага принудително да го връщам.


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2015 - 11:58

Здравейте, колеги! Карам W 210 Е290 тд, 97г РПК, вече 3 години.От няколко месеца ми се случва едно явление, на което не отдавах голямо значение, а именно при натискане съединителят ми остава в най-долната си точка. Като го побутна с крака и се вдига. Не обръщах особено внимание, защото мислех, че закача в стелката(случвало ми се е с други коли). Мойта веднъж ме прибираше от някъде преди две седмици и вика съединителят потъна. Казах и да отбие на аварийни и да отвори вратата, посегнах с ръката между женските крака и с леко усилие педалът се върна на нормалното си положение :yahoo . В понеделник след малко градско и после селско пак ми потъна и си го издърпах с крака по обичайния начин, НО след минути тръгвам да паркирам на реверсна предавка пред една кръчма на паркинга, влизам си в джоба, а от зад  зад бордюра дърво по средата. Нагласям се аз на полусъединител и натискам до край, за да изключа от скорост, но лоста не мърда. тръгвам да пускам съединителя, колата потегля назад в дървото, без да се вдига педала. Натискам пак до дупка, колата спира и загасих, върнах педала с ръката натиснах и чак тогава успях да изключа от скорост и да я сложа на първа с паркинг спирачка. Имал ли е някой подобен проблем, помпа ли е, нещо механично ли, вилка, лагер, мембрана на притискателя ли е или нещо друго?  


  • 0
Публикувано изображение

#2 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 15 април 2015 - 16:25

Няколко са вариантите.

Помпа, старо масло, старо маркуче.

Не ми се вярва да е нещо друго.


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2015 - 16:26

Здравейте, колеги!

 

 Казах и да отбие на аварийни и посегнах  :yahoo

 

:goodjob

 

Често ви се прецаква горната помпа. Намира се в купето над педала. Сменя се с нова или се ремонтира старата с ремонтен комплект за 4/5 лв.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 15 април 2015 - 16:28

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 април 2015 - 19:15

Най-напред си смени цялата спирачна течност, включително от помпите на съединителя и спрачната.

 

п.с. Имах същия проблем преди години, от тогава съм сменил два пъти течноста и няма грижи.


Този пост е редактиран от Ivan W210: 15 април 2015 - 19:16

  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 07:12

Не е излишно, но строшената пружина и изпусналите гумички в помпата няма да се оправят със смяна на течността!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 16 април 2015 - 07:15

  • 3


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 април 2015 - 15:01

Байо, майстора искаше да смени помпата направо, след като в два последователни дни ми пропадна педала и стоеше на пода.

Само течноста смених, въпреки неговото мнение и .....от тогава минаха 5-6 години  помпата си е същата :)


  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 19:27

Байо,

Ако обичаш ,това обръщение да не го виждам повече! Бай Василе, Васе, Прасе, ок, каквото и да е друго го приемам, но това много селско ми звучи!

 

Помпата е била здрава, имал си въздух в системата, но това че някой не е догледал, не значи че разрушаващата им се масово помпа ще се оправя с подмяна на течност на всички. 

 

п.с Не целя да те обидя с забележката! ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 19:28

братовчед ми е майсторче и ми каза, че на една 124-ка само са сменили течността и всичко се е оправило. мисля първо да сменя флуида и ако пак пропада да нося помпата на "шкодрата", каквото и да значи това. 


  • 0
Публикувано изображение

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 19:37

124 е със съвсем различна и корава помпа.

 

Първо се уверете че вашата не изпуска ...

 

Отвийте щуцера на долната помпа.. ако излиза желе, обезвъздушете и би трябвало ако е здрава пружината в помпата, да се оправи...но временно. Има ли желе, има и разкашкани гумички в помпата!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 16 април 2015 - 19:49

  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 21:41

ок, майсторе, ще направим точно каквото казваш и ще констатирам какво се е случило най-рано следващия уикенд.


  • 0
Публикувано изображение

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 17 април 2015 - 06:36

Ако обичаш ,това обръщение да не го виждам повече! Бай Василе, Васе, Прасе, ок, каквото и да е друго го приемам, но това много селско ми звучи!

 

Помпата е била здрава, имал си въздух в системата, но това че някой не е догледал, не значи че разрушаващата им се масово помпа ще се оправя с подмяна на течност на всички. 

 

п.с Не целя да те обидя с забележката! ;)

Добро утро!

 

Приемам забележката ти за объщението, всеки има вкус :)  Байо, в моя край е крайно уважително обръщение към по-уважаван и опитен човек, т.е. "титла". Няма как да ме обидиш със забележката си, аз се годрея с моя град!

По въпроса за помпата, нямах въздух в системата, причината е обяснена много одавна. При нагряването и охлаждането на спирачната течност се образува конденз в системата, а както знаем, тази течност е хигроскопична и вследствие на това губи свойствата си. За това производителя, препоръчва смяната й на 3 години.


  • 1

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2015 - 07:34

Обяснено е, но обяснението в случая не трябва да се приема за панацея на 100%. ;) Точно от влагата се руши пружината, щото ръждясва и се троши на 2.

Конденз се отделя и при нова течност, а когато ръждата вече е започнала да я яде, край няма и с новата течност. Затова и твърдя че само смяната на течност води до 'временна' оправия, докато не се спраска пружината!

 

Но! Помпите от този тип, работят и със строшена пружина, това води до отделяне стружки (понеже тя започва да стърже и по цилиндърчето), което поврежда и долната помпа. Големият проблем се явява при 6 степенните защото не е външна и се налага да се свали кутията за демонтаж и подмяна на долна помпа....още по кофтито е че тази помпа не е само помпа ами е с интегриран лагер и цената не и е 40 кинта като при петстепенните.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 април 2015 - 08:16

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2015 - 13:00

не съм пипал абсолютно нищо по колата, от когато отворих темата. просто не е правила повече проблеми, вече над 2хил км. 


  • 0
Публикувано изображение

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 юни 2015 - 13:33

не съм пипал абсолютно нищо по колата, от когато отворих темата. просто не е правила повече проблеми, вече над 2хил км.

Въпреки всичко не е лошо да смениш течността,защото е хубаво да е прясна,а пък и при източването ще изчистиш мръсотиите и водата които се събират в дъното при щуцерите.
  • 2

#15 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2015 - 21:24

да съгласен съм, ама все няма време, пък и сега взех един малък звяр- 190д, който ме разкарва навсякъде и за големия лъв не остава много време


  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни