Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

карданбалансьор на кардана


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 14 април 2015 - 19:53

Здравейте

Изкам да питам проблем ли е ако карам без балансьора на кардана който се намира след гуменото каре на малкия кардан.
Смених скоростите заедно с малкия карда минах от 4 към 5 степенна кутия и на новия ми кардан нямаше гумен балансьор а на стрия имаше и незнам можели да навреди на нещо липсата му.
Иначе тресене няма поне до 120 още не сам я качвал на магистала и се чудя при 150 дали няма да прецакам нещо.

Надявам се да помогнете. Благодаря
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2015 - 19:58

Ако няма вибрации -няма проблеми ,има изпълнения без баланс каре и нямат проблем ,ако много те притеснява може да закараш кардана на баланс. Иначе усещаш ли разлика в динамиката сега с 5 степенната кутия?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 април 2015 - 21:15

Пробвай да намериш подходящия кардан.

 

Карданът е направен да се разделя на две и всяка част е балансирана по отделно. Зацепването става само по един начин.

 

На едната част има две резки, на другата една (при висящия лагер). Трябва да поставиш единичната на средата между другите две.

 

Шестцилиндровите са без балансьор, четирицилиндровите задължително имат.

 

Но както каза Хари, ако нямаш вибрация - всичко е окей.

Прикачени файлове


  • 2

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 15 април 2015 - 16:04

Освен, че се балансират двете части поотделно се балансира и целия кардан динамично. Не става например да размениш частите на два кардана, било то и еднакви и да се очаква нормално поведение.

Но ако нямаш вибрации няма да има проблем.

Щом няма вибрации до 120 км/ч, няма да има и при 150.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 15 април 2015 - 21:48

Аз си мисля да я опана към Стара Загора и да видя как ще се даржи че на 120 карах по по лош път и да не ме е заблудила нещо.

Иначе относно динамиката на 1ва и 2ра не намирам разлика 3та ми се струва малко по дълга а 4та тя си е директна така или иначе а относно петата оборотите спрямо скороста паднаха с около 700 ако преди с 100км бях на 3200 об сега с пета е 2500

Очаквам и спад на разхода на магистрала но да видим

А това баланс каре сменяемо ли е без баланс на кардана.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 април 2015 - 22:28

Ако имаше вибрация щеше да забележиш неминуемо :). Нямаше да се чудиш.

 

Относно разхода - ще падне в известна степен, но не колкото очакваш, и не пропорционално на промяната в оборотите, защото режимът на работа на мотора е друг като натоварване


  • 1

#7 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2015 - 07:46

Баланс каре или "гасител на трептения" е отделна част и може да се сменя при нужда.

Ако има проблем с вибрации от дебалансиране,ще се усети още след 50км/ч.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни