Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход на В140 с500 и с600http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=267755293&cd=635617554010000000&asrc=fa

http://www.autoscout24.bg/Det

  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2015 - 08:16

Само да вметна, че Благо е карал моето 500 което е с неработещ кикдаун, забил дебитомер и със старата кутия която тръгва от 2ра скорост при нормално потегляне.

320ката, която кара е с новата кутия 722.6 и там нещата са малко по различни, като сложим и по бързия диф, нормалното тръгване, тоест с около 50% поданена газ 320 е почти толкова пъргава колкото моята (пак казвам моята не я имам за пример за вървене на 500)

Другия момент е, че и двете 320ки на Благо са с последната еволюция на М104. Тоест освен друго запалване има и добра инсталация на мотора, която не се разпада и т.н.

Като цяло голямата разлика при вървенето я усещам след 70 - 80 между конкратната 320ка и моята 500.

Здрави са и двата мотора, но аз бих поддържал 500, да не говорим ако е с новото запалване тип бобина свещ.

И ако не се налага реставрация като при мен, тоест да вървиш по работата на БГ майсторите... кукла


  • 2

#17 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2015 - 09:39

М104 е най-здравия мотор за мен лично ,моя с прецакана водна помпа го картах 3м. и пак не го прегрях! Най-прост е и е най-балансиран! За разхода не е достатъчно икономичен ,а за спортно усещане в 140-ка неможе да се говори изобщо! Ако аз си взема 140-ка (никога повече) си бих взел 320-ка ,ако я карам всеки ден ,ако ще я карам на високосна година ,само за да и се накефя ,бих взел 600.

п.п. Стилиян Горанов си продава 600-нарката ,която не е за изпускане ,не е лошо да и хвърлиш едно око, ако си сериозен в намеренията си!


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#18 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 20 март 2015 - 10:07

Само да вметна, че Благо е карал моето 500 което е с неработещ кикдаун, забил дебитомер и със старата кутия която тръгва от 2ра скорост при нормално потегляне.

320ката, която кара е с новата кутия 722.6 и там нещата са малко по различни, като сложим и по бързия диф, нормалното тръгване, тоест с около 50% поданена газ 320 е почти толкова пъргава колкото моята (пак казвам моята не я имам за пример за вървене на 500)

Другия момент е, че и двете 320ки на Благо са с последната еволюция на М104. Тоест освен друго запалване има и добра инсталация на мотора, която не се разпада и т.н.

Като цяло голямата разлика при вървенето я усещам след 70 - 80 между конкратната 320ка и моята 500.

Здрави са и двата мотора, но аз бих поддържал 500, да не говорим ако е с новото запалване тип бобина свещ.

И ако не се налага реставрация като при мен, тоест да вървиш по работата на БГ майсторите... кукла

Ясна е работата значи.....нищо не е карал.
Неработещ нормално дебитомер може да направи колата толкова умряла, че не е за говорене даже. Навремето на Лазар V12ката имаше един окуцял дебитомер и едва вървеше, а като му сложихме моя щеше да ни строши вратовете с Бай Васил по една малка уличка. И без кик.....

Не мисля, че 3,2 може да се нарече по-балансиран, защото единствения по-балансиран двигател при 140 си е V8 - дава разход, който е близък до шестака, а вървежа му е близък до този на 12така.

320 с неговите 231кс просто е прекалено умрял за това купе.

 

Хари е прав единствено за това, че при 140 не може и дума да става за спортен вървеж, независимо за кой двигател става дума. Тоя кит няма как да е спортен.


Този пост е редактиран от shotgun600: 20 март 2015 - 10:10

  • 0

#19 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 март 2015 - 10:50

да не говорим че най младите са на по 18
  • 0

#20 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 20 март 2015 - 10:57

За поддържана кола тези години са нищо.


  • 0

#21 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 март 2015 - 11:04

Аз не съм карал 140ки, но пък и на двата двигателя 3.2 и 5.0 от 140 съм им правил кажи-речи пълен основен ремонт. При лагерите и сегментите разликата в цените не е толкова голяма, и двата имат предна и задна семеринга, от там нататък всичко е по 2 - 2 лица на блока, 2 глави за вземане на лице, М119 има 2 картера, съответно 2 гарнитури за картерите, 2 гарнитури за глави в сравнение с 1, 2 гарнитури за капаци на клапаните в сравнение с 1, водачите на веригата при М119 са 10 парчета заедно с този за маслената помпа, докато при М104 са общо 4, и двата имат кажи речи еднакви изпускателни гарнитури (афтърмаркет гарнитурите са едни тенекийки), но всмукателните на М119 са доста стабилни, докато при М104 има едни гумички.. И двата двигателя са гадни за ремонт, може би М119 е малко по-труден. Пълна смяна на масло е 8л за 3.2 и 10л за 5.0 (тва с промивка на картера, масления радиатор и корпуса на масления филтър). Като цяло бих казал че 5.0 е едни 30-40% по скъп за ремонтиране и за изхранване. За вървежа, не искам да ангажирам никого с мнението ми, но аз лично съм приятно изненадан от вървежа на 3.2 след ремонта, ще видим сега и 5.0 как ще е след ремонта.


  • 1
Follow your own star...

#22 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 20 март 2015 - 13:07

И кво излезна сега?Че 320-ката върви колкото 500 :yeah .

Само че последното поколение 320-ки не е 231к.с. а е 224к.с.

Само че при 500 имаш вървеж още от 1000 оборота докато при 320-ката при 3000 об.

100к.с. разлика в двигателите,едно и също тегло на купетата и 320-ката да върви почти колкото 500,е не мога да се съглася.

 

-Дай газ.

-Дал съм.


Този пост е редактиран от alipi: 20 март 2015 - 13:10

  • 2
Не хапи този,който може да те изяде.

#23 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 20 март 2015 - 14:21

Последното поколение 3,2 в W140 си е 231 коня или поне в моята е така (09.1998).

Акцентът ми е другаде, не коя колко върви. W140 по принцип не е кола, в която можеш да усетиш много тръпка от вървежа, нейната цел е съвсем друга.
Ясно е, че разходите за подръжка на по-големия мотор са малко по-големи, като според мен водещият аргумент си остава - по-запазената кола.
Иначе - повече не бих си купил. Преди няколко месеца аз си купих втора W140, след пет години и половина с първата. Нямам оплаквания, спрямо цена, комфорт, качества, разход за подръжка не съм намерил по-добър вариант.
  • 0

#24 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 20 март 2015 - 14:31

W140 по принцип не е кола, в която можеш да усетиш много тръпка от вървежа, нейната цел е съвсем друга.
 

 

Мани да не е кола, от която не може да се усети тръпка от вървежа - кажи го на стомаха ми, когато натисна кик при 0,50,100,150км/ч.....

Аз мисля, че никога не си карал напълно изправен 500 или 600, за да говориш така.


  • 1

#25 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2015 - 16:14

Аз лично никога не съм карал М119 който да тръгва от 1000об/мин ,Павка ,ако твоя е така с удоволствие ще направя едно кръгче!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#26 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 20 март 2015 - 16:57

Колеги, 500 и 600 в140 не съм карал.Моя 420 върви доста, онзи ден сефте направих един ластик и за отрицателно време бях на 170... Мога да си представя 500 и 600 как ще чупят врата при ускорение. Според мен с 320 няма база за сравнение! Имам аяери със доата скъпи коли, а като екстри и возия,комфорт, лукс и подръжка 140 ги бие, лично мнение!
  • 0

#27 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2015 - 17:44

Всички 3.2 -та са 231 к.с от 91 до 98.Това със скопяването на този мотор го има при 124-ката,231,224 та май имаше и 218 к.с ама не ми се търси.С почти всичко съм съгласен прочетено до момента и то че 3.2-то идва за возене не за каране и звукът му не е като на 119 матор ,ама не може да ме убедите че разхода им е сходен,разликата е 10 -12лв на 100км в полза на 3.2 ,а с тези цени на горивата покачващи се ежедневно бих обърнал внимание на някое 3.2 в безупречно състояние от последните години на производство ,а и ако се наложи газифициране е доста по евтино.


  • 0

#28 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 20 март 2015 - 17:45

Мани да не е кола, от която не може да се усети тръпка от вървежа - кажи го на стомаха ми, когато натисна кик при 0,50,100,150км/ч.....
Аз мисля, че никога не си карал напълно изправен 500 или 600, за да говориш така.

Допускам, че ти не си карал други мощни коли :)
Според мен, карал съм напълно изправни и 500 и 600, а и доста по-мощни. И не, няма спортна тръпка в W140, поне за мен.
Но, ако човекът си е решил, да си тества как е усещането за него и да скача. За мен състоянието на конкретния автомобил е по-важно - малко са хората, които имат желанието и възможностите да поддържат с любов W140 без да им прави впечатление.
  • 1

#29 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 март 2015 - 18:04

както един майстор каза, те тия коли по 400 коня ги правихме преди десетилетие, така че не мога да ти кажа върви ли, не върви ли...
  • 0

#30 Georgi_c280

Georgi_c280

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС ц280 95г 2.8 193
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2015 - 18:11

Благодаря пак колеги за мненията аз смятам че в12 ще почва от 25-30 градско все пак тук са 4 цилиндъра отгоре и си искат своето това ме интересуваше,мисля и вървенето ще е добро тези дни ще гледам едно с500 което взе мой приятел от форума


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни