Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта

CL

  • Please log in to reply
211 мнения по тази тема

#106 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 февруари 2019 - 16:56


Проработиха

Супер!
Честито!
"Братята" са мого напред с техниката!
  • 1

#107 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 15 февруари 2019 - 17:34

Супер!
Честито!
"Братята" са мого напред с техниката!

браво, бро-евала не се отказваш и не си ляв в ръцете, като мене...

Айде ся ТЮФ и си карай змея на воля :)  :beer


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#108 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 16 февруари 2019 - 13:41

Здравейте колеги! Няколко дни не ме хвана сън, докато не разбера философията на мотора на чистачките. Оказа се, че братушките знаят всичко! Десния мотор има 4 зъбни колела, което е от тях е бяло и служи за прекъсвач на микрорелето.Има и една термо пластина, която с години дава фира и не позволява на моторчета да върти. Тя се вади. Какво се оказа при мен. Десния мотор работеше окей, без да вадя пластината, само едно почистване и центроване на зъбното колело, което задвижва перото. Проблем имах с левия мотор. Почистих го на бързо и го включих да видя дали работи. Правеше по един оборот и спираш. Докато на третата проба въобще спря да работи. Притесних се да не би да съм изгорил нещо, и реших да и премахна термо платката, но уви пак не тръгна. Тогава реших да премахна и това бяло зъбно колело, което се намира до микрорелето и всичко заработи както трябва. Говорих с един руснак и каза, че моторчета та трябва да правят по 2 цикъла и да спират. В момента моите работят нон стоп с включване на фаровете. Трябва да намеря правилната позиция на това зъбно колело за да прави по цикъл и да спира. В крайна сметка това не ме притеснява, защото чистачките ще ги монтира само за тюфа и после адио Аморе мио до следващия преглед. Чакам в момента да ми докарат моторчета което подава вода към системата за чистачките за да го монтира и да видим дали водата ще потече по системата. Имах две изгорели крушки на габарит и трети стоп. Смених ги, но лампичката на таблото не угасва! Не мога да разбера, коя друга крушка работи. Проверих всичко, къси, дълги, мигачи, спирачки, лампичката на жабата, пепелник и купето. Някой да даде акъл от къде може да идва този проблем, защото трябва да го отстрана.
  • 0

#109 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 16 февруари 2019 - 13:47

.

Прикачени файлове


  • 0

#110 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 17 февруари 2019 - 01:08

за крушките:
имаш в багажника, имаш и над номера отзад


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#111 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 февруари 2019 - 01:59

Самурай брадъре може проблема да идва от там. Утре ще погледна

Прикачени файлове


  • 1

#112 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 февруари 2019 - 02:04

Някой знае ли как се свалят задните кори,защото искам да смажа повдигачите на прозорците.Преди година две исках да направя тази операция,но не разбрах как се свалят корите.


  • 0

#113 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 17 февруари 2019 - 10:52

Самурай брадъре може проблема да идва от там. Утре ще погледна

За осветлението на задния номер има 2 крушки - ако не ме лъже окото - от снимката се вижда, че дясната ти крушка не свети - заради нея ти свети индикацията на таблото (ако всичко друго е изправно)...


  • 2

#114 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 февруари 2019 - 17:01

Мисията възможна! От крушата на номера, смених ги и двете. Днес се рових по моторчетата на чистачки и обърнах внимание че едното голямото зъбно колело има два маркера за центровка,където трябва да сработва релето. При мен моторчета работи само в една посока. Моля, колегите които разбират от Ел диаграми ю според въс мотора трябва ли да върти в две посоки или само еднопосочно? Опитвах се настроя бялото зъбно колело, но прави два оборота и удря микрорелето и моторчета спира да работи на цяло. До като не го отворя и махна бялото зъбно колело няма пускане. Мисълта ми е дали цикъла на това моточе е еднопосочен или двупосочен?
  • 0

#115 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 февруари 2019 - 17:06

На една снимка се вижда голямото зъбно колело и две марки противоположни. Едната е по широка от другата, според мен там трябва да се обръща цикъла. На другите две снимки са новите ми стойки, които не ми вършат работа, защото мерца няма. Греда от долу и количката за бобслей

Прикачени файлове


  • 0

#116 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 17 февруари 2019 - 19:16

хм, това със стойките го мислех и аз, ама добре, че каза че не стават, да не се набутвам (освен ако не съм си ги купил вече, нямам никакъв спомен)

какво е решението, според теб, за вдигане на колата и работа под нея?


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#117 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 февруари 2019 - 20:25

хм, това със стойките го мислех и аз, ама добре, че каза че не стават, да не се набутвам (освен ако не съм си ги купил вече, нямам никакъв спомен)
какво е решението, според теб, за вдигане на колата и работа под нея?


Аз го реших Брадъре! Лопата и мотика. Утре ще копая двора и ще си направя канал! Ще използвам плочките за кофраж, ще им прасна и няколко летви успоредно за скеле и ще го пусна 50 Санта на метър. За да мога да влезна от долу и да зачистка цапаното от хидр. Помпа преди да е рециклирам. Купих спрей на лики моли. Утре ще си взема маска и ръкавици, но първо канала. Друго решение няма. Имам крик до 3 тона днес надигнах бях се наврял от долу, но нямам много вяра
  • 0

#118 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2019 - 00:05

Според мен ел моторчетата работят само в една посока. Цялото движение на рамото напред назад е механика. Дай малко по-детайлни снимки. Микрото какво прави само прекъсва веригата?


  • 0

#119 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 18 февруари 2019 - 00:41

Според мен ел моторчетата работят само в една посока. Цялото движение на рамото напред назад е механика. Дай малко по-детайлни снимки. Микрото какво прави само прекъсва веригата?

Да прави два оборота удря микрорелето и приключва работата, докато не махна пласмасата,която е бие по микрорелето.Гледах по клипчетата в ютуб и там обърнах внимание,че и на колегите се върти само в една посока.Не мога да разбера как аджеба ;) това зъбно колело се превърта за да продължи да работи чистачката с прекъсване,а не постояно.Детайлни снимки ще направя утре.


  • 0

#120 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 18 февруари 2019 - 00:43

Попаднах на това! Някой знае ли как може да се деактивира иммобилайзера? Дразниме всеки път,когато изгаса двигателя да трябва да изваждам ключа,да заключвам и отключвам и чак тогава да мога да запаля!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  140-1.jpg   143,36K   6 Брой сваляния
  • Прикачен файл  140 седан.jpg   114,13K   6 Брой сваляния
  • Прикачен файл  77.JPG   145,67K   6 Брой сваляния

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни