Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

на кръстовище губи обороти пада на 5000на кръстовище губи обороти пада на 5000 и после се изфорсира над 10000 оборота.


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 poni

poni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    slk 200

Публикувано 15 февруари 2015 - 01:23

Здравейте, колеги имам следния проблем появява се рядко, като съм спрял на кръстовище губи обороти пада на 500 и после се изфорсира над 1000 оборота.

Много рядко се появява но днес и при вървене загуби мощност все едно не и стига гориво, после се оправи.

На какво се дължи това все едно има нещо запушено и изведнъж се отпушва.

Кабели свещи горивен филтър, някой имал ли е подобен проблем.

Колата е SLK 98 г 136 коня.


Този пост е редактиран от Subsonic: 27 февруари 2015 - 23:14
Изтрих по една нула от оборотите. Надявам се, смисълът не се губи :)

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2015 - 09:36

Вероятно дебитомерчето е за смяна, но първо ги почистете - и него и дросела.  

 

След интервенцията, задължително СТАР за належащите допълнителни напасвания! Проба......и вероятно всичко ще бъде 6...

 

1 Как пали сутрин?

2 След запалването, можеш ли да потеглиш веднага без заглъхване на мотора? 

3 При подаване на газ, в други случай появява ли се глъхнене?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 mavrut

mavrut

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:вн

Публикувано 26 февруари 2015 - 18:39

Това формула 1 ли е или пистов мотор ? би трябвало! щом играят между "5000" и "10 000"


  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2015 - 19:17

Ясно е, че става въпрос за 500 и 1000


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 poni

poni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    slk 200

Публикувано 11 април 2015 - 19:34

Ходих на майстор каза пистов мотор и щом рядко се появява да не го пипам.

 

Иначе сутрин нямам проблем лесно пали като покарам малко рядко се появява и изчесва после да става въпрос между 500 и 1000


  • 0

#6 Tacho

Tacho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    MB CLK 200 -98

Публикувано 11 април 2015 - 19:56

И моя е със 136 к.с. и имам същия проблем с мощността и Вай Басо ми каза да почистя дросила и дебитомера и дебитомера го чистих,но не се оправи а дросела даже незнам и къде да го намеря (просто не разбирам и нямам и идея кое е това) и даже ми казаха, че само компресорите имат дросел...

Sent from my SM-N9002 using Tapatalk 2
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2015 - 22:48

Ходих на майстор каза пистов мотор и щом рядко се появява да не го пипам.

 

Цялата тема майтап ли е?

Въпросът е сериозен!


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2015 - 08:52

И моя е със 136 к.с. и имам същия проблем с мощността и Вай Басо ми каза да почистя дросила и дебитомера и дебитомера го чистих,но не се оправи а дросела даже незнам и къде да го намеря (просто не разбирам и нямам и идея кое е това) и даже ми казаха, че само компресорите имат дросел...

Sent from my SM-N9002 using Tapatalk 2

 

За м 111, при поява този проблем, първо се почиства дросела! 2.0 кубиковият няма дебитомер. 

 

Ако на тази кола инсталацията и е здрава,.. след като не се е оправила след почистване, търси причината в алуминиевото реле зад батерията, ако и това не помогне, обърнете повече внимание на дросела.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Tacho

Tacho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    MB CLK 200 -98

Публикувано 16 април 2015 - 18:02

Благодаря! Ще го видя като се прибера, защото го закачаха и ми казаха, че не могат да се свържат с компютъра на двигатела

Sent from my SM-N9002 using Tapatalk 2
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни