Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes V 220 cdi бушон на компресора за въздушното окачване


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 pacer

pacer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Burgas

Публикувано 17 януари 2015 - 00:10

Здравейте , отскоро карам Mercedes V 220 cdi 1999 Амбиенте и бушончето за компресора на възд окачване гори много често . Като му сложа ново и компресора си напомпва , но след известно време или да речем 10 км  лампата на таблото за възд окачване светва. Проверявам и бушона пак изгорял. Ще съм благодарен за съвети как да го излекувам.


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 17 януари 2015 - 18:19

с нов компресор


  • 0

#3 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 януари 2015 - 19:48

Като за начало вдигни колата на подемник, свали предна лява гума и подкалника, 

ще ти се открие прекрасна гледка към компресора . 

Прегледай и напръскай с контактен спрей всички връзки и клеймички . 

Ако компресора е много шумен, вибрира неестествено или работи странно направо го сваляй . 

Занеси го някъде където разбират и са виждали и друг път такова чудо за профилактика и рециклиране .

Смени релето на airmatic-а, намира се отпред в лявата кутия с бушони и релета на позиция М или О

не помня точно, ще си видиш на схемата, струва около 25лв във Балкан Стар .

Смени и филтъра, около 18лв във БС .


  • 1

#4 pacer

pacer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Burgas

Публикувано 18 януари 2015 - 15:07

Не мога да преценя шумен ли е или не , но се чува ясно и високо като се включи . Релето защо е нужно да се смени ?


  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 18 януари 2015 - 15:44

Защото понякога залепва и компресора, започва постоянно да работи, след което изгаря.


  • 0

The Best or Nothing


#6 pacer

pacer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Burgas

Публикувано 18 януари 2015 - 21:41

А някакви предположения защо гори предпазителя ?


  • 0

#7 pacer

pacer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Burgas

Публикувано 18 януари 2015 - 21:43

Възможно ли е цокъла на бушона да е хлабав , да не прави добър контакт и да грее и да гори по тази причина ? Защото той не изгаря докато компресора помпи ...


  • 0

#8 Н.михалев

Н.михалев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    W638/1998г

Публикувано 03 юни 2017 - 06:13

И от слаба връзка може да гори бушона.при мен беше така,оказа се филтъра на компресора беше задънен с конденз.

Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни