Бутонът RESTза какво е
Започната от KPAHK, 27 фев 2007 - 10:46:53
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2007 - 10:46
един приятел си взе Ц200 и дискутирайки бутоните по конзолата изникна следният въпрос:
за какво е Бутонът REST
Другите са ясни, но ако все пак някой ги преведе точно няма да му се радсърдим
за какво е Бутонът REST
Другите са ясни, но ако все пак някой ги преведе точно няма да му се радсърдим
#2
Публикувано 27 февруари 2007 - 11:17
Хм и аз имах такъв бутон на предишната кола.... Обясниха ми, че това се слагало на такситата основно, за да може при изгасен двигател да завърта топлия въздух и да топли купето с остатъчната топлина от двигателя. Нещо като парно без да е включен двигателя. При мен работеше и имаше известен ефект - излизаше топлина. Аз съм го пробвал 1-2 пъти, но не е кой знае какво.
#3
Публикувано 27 февруари 2007 - 11:38
restwarmetaste означава "копче останала топлина", а какво прави
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Публикувано 27 февруари 2007 - 12:03
restwarmetaste означава "копче останала топлина", а какво прави
Точно, каквото казва колегата р22.
Има помпичка, която върти охладителната течност през парното, така че да може да духа топло и при изгасен двигател, поне за известно време.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 27 май 2007 - 18:24
А студено държи ли или само топло това копче?
#7
Публикувано 27 май 2007 - 21:02
И аз на моя го имам същото - 124ка 200д и мога да ти кажа че върши многоо готина работа примерно като температурата на вън е -6 -7 градуса и го пусна при загрята кола и изгасен двигател си държи спокоино 40-50 минути топло в колата много добра работа върши
#8
Публикувано 27 май 2007 - 23:27
И студено държи, ама само за климатрониците - на мен "ми духа" студено - (и не завиждайте... ) - ама само за 5-7 мин. - после темп. на вкарвания въздух май ставала равна на външната - ама поне прави циркулация някаква в купето ако си със затворени 'джамове.Само топло колега, то има си хас помпето и компресора да развърти
REST си включвам когато съм на контакт - разбира се обаче не съм си го пробвал за повечко час - два да речем. след изпитанията ще се обадя пак!
#9
Публикувано 28 май 2007 - 07:02
И студено държи, ама само за климатрониците - на мен "ми духа" студено - (и не завиждайте... ) - ама само за 5-7 мин. - после темп. на вкарвания въздух май ставала равна на външната - ама поне прави циркулация някаква в купето ако си със затворени 'джамове.
REST си включвам когато съм на контакт - разбира се обаче не съм си го пробвал за повечко час - два да речем. след изпитанията ще се обадя пак!
На щъркела бузите държи студено
Може и да държи, ама докато обдуха и затопли изпарителя до външната температура.
А това ще стане доста бързо като нищо не се изпарява в него
Идеята му е за топло.
Освен това някъде четох, че ако мотора се изгаси докато е много горещ, тази помпа въртяла водата докато се поохлади и доколкото разбрах, това става автоматично.
Не помня къде го четох но ето за това помпе става въпрос - цък.
Не знам обаче дали е вярно, карам на спомени.
#10
Публикувано 29 май 2007 - 14:23
Ето тук-http://www.gdtm.ru/W202RusGuide/023.htm
#11
Публикувано 29 май 2007 - 21:36
OFF ама не се стърпях - изкефи ме с тоя лаф!На щъркела бузите държи студено
Като дойда в Перник на клюна на щъркела ще ядем сладолед
ама ти казвам верно бе - духа си студено - после хладно - после....... - ами кака настина - иначе как да докажа
После цяло лято ходя със схванат врат
#12
Публикувано 30 май 2007 - 20:01
OFF ама не се стърпях - изкефи ме с тоя лаф!
Като дойда в Перник на клюна на щъркела ще ядем сладолед
ама ти казвам верно бе - духа си студено - после хладно - после....... - ами кака настина - иначе как да докажа
После цяло лято ходя със схванат врат
Може и с мастичка, гледайки на жабата циците
Сега сериозно, ама нали това ти казвам и аз бе човек, при REST духа студено само докато охлади изпарителя.
Естествено ако до момента си ползвал климатика и изпарителя е студен. След това започва да влиза въздух с външната температура.
Има-няма 2-3 минути постъпва хлад и после си като всички останали
Системата за охлаждане не може да работи в този режим, просто защото няма кой да върти компресора.
Климатроника пак се опитва да регулира температурата но прави каквото може без нея.
Абсолютно същото е ако го пуснеш в движение и натиснеш бутона EC.
Ако зададеш по-висока температура от околната , вече пуска и парното в купето - това вече го прави за доста по-дълъг период от време.
Без значение дали вътре духа топло или не, рециркулационната помпа си върти водата около блока.
Тоест мотора се охлажда.
Накара ме днес да го тествам - така е
А ходиш със схванат врат не заради климатика а защото сигурно много се въртиш по абитурентките
#15
Публикувано 10 юни 2009 - 22:06
RESTWAERME - буквално "остатъчна топлина (енергия)" , а какво точно прави, аз незнам, щото аз нямам такова нещо в 124 -ката
Дали ако двигателят вземе, че качи температурата малко повече ... 100 - 110 градуса и спреш на место с изгасен двигател, REST бутона ще свали температурата?
Също искам да попитам нормално ли е като пусна климатроника и да ми се вдигне температурата с 10-15-20 и повече градуси?
W202 95 C200. Благодаря.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни