Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсва на газРаботи като на 2 цилиндъра


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 17 декември 2014 - 19:26

Здравейте, колеги. Имам следният проблем с моята 124 -ка, 2000 бензин 136к.с.На колата е монтиран газов инжекцион. От около месец започна да прекъсва на газ, отначало по-малко и постепенно се усили, като най-много се усеща на ниските обороти - до 1500 оборота. После също го има , но по слабо.На бензин си работи добре.Свалих свещите( на около 20000км са) и са добре. Махнах последователно кабелите при работещ двигател - на 1 и 4 цилиндър хвърлят силна искра, а на 2 и 3 няма никаква искра.Разхода отиде от 12-13 градско на 20/100! Та питането ми е дали е възможно да са кабели, или по скоро да се насоча към бобината? Също така ще съм благодарен да ме насочите към някой читав диагностик който се занимава с Мерцедес.Благодаря предварително!


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 декември 2014 - 10:54

Toва с кабелите не го прави повече да не ошашкаш съвсем компютъра и да не изгориш някой краен транзистор в комутатора. Като няма искра, компютърът не пръска и съответните дюзи.

 

Този мотор е с 2 бобини като едната отива на цилиндри 4 и 1, другата на цилиндри 2 и 3.

 

Системата се нарича "wasted spark", т.е. когато пали цилиндър 3, който е в края на такт компресия, пали и цилиндър 2, който е в края на такт издухване.

 

Проблемът може да е в комутатора, бобината или кабелите. Газово въздушната смес е по-силен диелектрик от безиново въздушната смес и напрежението на искрата е по-високо на газ, отколкото на бензин. От там по-лесно пробива на газ ако има някаква неизправност, отколкото на бензин.

 

Също така може и да бъде неизправност в самия газов инжекцион - примерно твърде бедна или богата смес на цилиндри 2 и 3.

 

Отиди на читава диагностика да прочетат дали компютъра не е записал някакви кодове за грешка, и ако има - пиши какви.


  • 3

#3 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 18 декември 2014 - 17:31

Дали някой ще сподели за добър диагностик, където да я закарам?


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2014 - 08:23

На бензин си работи добре.

 

 

Добре - значи ли ОК ?  Ако не, се насочете към инсталацията.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2014 - 08:25

Как пали сутрин и колко оборота държи?.....направете клип.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 21 декември 2014 - 15:45

В крайна сметка след направената диагностика, т.к. на бензин си работеше добре стигнахме до извода че е проблем от газта. Оказа се рейката-дефектни буталца, и след като ги смених в един сервиз с ремонтен комплект(24 лева) и калиброване(още 20) колата си заработи идеално :beer


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни