Здравейте, колеги. Имам следният проблем с моята 124 -ка, 2000 бензин 136к.с.На колата е монтиран газов инжекцион. От около месец започна да прекъсва на газ, отначало по-малко и постепенно се усили, като най-много се усеща на ниските обороти - до 1500 оборота. После също го има , но по слабо.На бензин си работи добре.Свалих свещите( на около 20000км са) и са добре. Махнах последователно кабелите при работещ двигател - на 1 и 4 цилиндър хвърлят силна искра, а на 2 и 3 няма никаква искра.Разхода отиде от 12-13 градско на 20/100! Та питането ми е дали е възможно да са кабели, или по скоро да се насоча към бобината? Също така ще съм благодарен да ме насочите към някой читав диагностик който се занимава с Мерцедес.Благодаря предварително!
Прекъсва на газРаботи като на 2 цилиндъра
Започната от moleca, 17 дек 2014 - 19:26:04
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 декември 2014 - 19:26
#2
Публикувано 18 декември 2014 - 10:54
Toва с кабелите не го прави повече да не ошашкаш съвсем компютъра и да не изгориш някой краен транзистор в комутатора. Като няма искра, компютърът не пръска и съответните дюзи.
Този мотор е с 2 бобини като едната отива на цилиндри 4 и 1, другата на цилиндри 2 и 3.
Системата се нарича "wasted spark", т.е. когато пали цилиндър 3, който е в края на такт компресия, пали и цилиндър 2, който е в края на такт издухване.
Проблемът може да е в комутатора, бобината или кабелите. Газово въздушната смес е по-силен диелектрик от безиново въздушната смес и напрежението на искрата е по-високо на газ, отколкото на бензин. От там по-лесно пробива на газ ако има някаква неизправност, отколкото на бензин.
Също така може и да бъде неизправност в самия газов инжекцион - примерно твърде бедна или богата смес на цилиндри 2 и 3.
Отиди на читава диагностика да прочетат дали компютъра не е записал някакви кодове за грешка, и ако има - пиши какви.
#3
Публикувано 18 декември 2014 - 17:31
Дали някой ще сподели за добър диагностик, където да я закарам?
#4
Публикувано 19 декември 2014 - 08:23
На бензин си работи добре.
Добре - значи ли ОК ? Ако не, се насочете към инсталацията.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 19 декември 2014 - 08:25
Как пали сутрин и колко оборота държи?.....направете клип.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 21 декември 2014 - 15:45
В крайна сметка след направената диагностика, т.к. на бензин си работеше добре стигнахме до извода че е проблем от газта. Оказа се рейката-дефектни буталца, и след като ги смених в един сервиз с ремонтен комплект(24 лева) и калиброване(още 20) колата си заработи идеално
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни