Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при работа на двигателяПрекъсва първи цилиндър (w208 163кс)


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 28 ноември 2014 - 10:06

Хайде да се включа и аз :)

Според мен трябва да тръгнеш от това, че ти гаси само един и същ цилиндър.

 

При мен го правеше същото, когато ми беше влязла вода в компютъра на ГИ-то и беше понагнила една пътечка. Гасеше ми винаги 2ри цилиндър.

 

Нищо не ти пречи да размениш местата на 2 свещи.

Помисли и за дюза която не е настроена, повредена или почва да се запушва.

4те маркуча към дюзите ти с еднаква дължина ли са? Премери ги и си ги подравни/скъси. За компресорен двигател не трябва да са дълги.


  • 0

#17 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2014 - 12:21

Тъжната истина е, че колата наистина трябва да е изрядна преди поставяне на газова уредба, което както споменах на повечето газаджии не им дреме дали е така и само гледат да си сложат системката и да вземат парите на човека, пък после ще го карат да сменя всичко. И аз смених почти всичко дето имаше общо с паленето на газта в цилиндрите, докато не се оказа, че трябва всъщност да сменя целия мотор :) Понеже газта си е капризна, както предложиха вече колегите, най-правилния начин е да се мине на бензин за по-дълго време и да се гледа на колата като на такава без газ. Ако изникне проблем, оправя се и тогава пак се бара газта. И аз така почти 2 години тъпчех на едно място, но не защото бях упорит, а просто щото не разбирах, и щото имах доверие на разни газаджия, преди да се науча, че така не бива :)

 

Наистина ще е хубаво да се погледне по-специално въпросния цилиндър, ако наистина винаги гасне само той. Възможно е да е дюзата, но другата възможност (ако свеща и бубината не са проблема) е проблема да е в самия цилиндър. Аз да си призная имах частично този проблем, и никога не ми мина през акъла да се съсредоточа в/у самия цилиндър. Няколкократно исках майсторите (различни) да ми тестват цилиндрите (компресия и т.н.), но всеки отказваше, щото я нямало смисъл, я не показва признаци, а всъщност просто ги мързи... Крайния резултат както казах беше смяна на мотора :) Не казвам че при теб е нещо подобно, но си струва да се погледне.

 

И все пак имах голям проблем точно с един цилиндър, който най-често изгасваше (въпреки че в моя случай всичките цилиндри бяха щета :D)

Прикачени файлове


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#18 МерцБенц

МерцБенц

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E250D 20V 1994

Публикувано 29 ноември 2014 - 15:18

Не се занимавай с глупости да разменяш свещи,бубини и дюзи покарай я 1 седмица само на бензин като преди това изтриете всички грешки и я наблюдавай ако няма грешка ясно къде е проблема отиваш да ти направят хубава настройка и си готов .Ако има тогава започваш да разменяш-сменяш със нови.Казвам ти го от личен опит най-евтино ще ти излезе

 

Послушай колегата . После ще си му благодарен


  • 0

#19 amgsport

amgsport

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич, София...
  • Автомобил:
    Mercedes CLK230 2000g

Публикувано 30 ноември 2014 - 11:53

За да доразвием проблема, държа да отбележа, че моята като я настроиха миналата зима - цяла зима вървя без проблеми. В топло време не го прави. Термостатът е сменен и си държи точно 80 градуса постоянно, така че не е от температурата на антифриза - 100% е свързано с температурата на въздуха. Тази зима започна да прави проблем в момента в който смених филтъра на газта. Държа да отбележа, че настройките не са пипани при смяната на филтъра, защото съм го сменял лично аз.

Не знам как точно може това да повлияе на работата на газовата, но - това са ми наблюданея за два зимни сезона и съм 100% убеден, че проблемът не се проявява когато карам на бензин, свързан е с температурата на входящия въздух, оправя се с настройка и се появява отново след смяната на филтъра, защото вече съм го констатирал многократно.

Между другото, всичко друго ми е изправно по колата, имам си домашна стар диагноза и се проверява редовно. Освен това на бензин си върви съвсем нормално.

 

Здравейте,

 

Преди ден бях до едни момчета в Пловдив за да погледнат газовата и при мен проблема се оказа доста очеваден и той беще от газовата. Помпата ми е за смяна, не прави достатачно налягане и поради този факт не може да храни мотора и от там идва прекъсването и следователно изключване на цилиндър. Стандартн помпата ми трябва да работи минимум на 3 бара, а тя работи а 1.5 бара на свободен ход. Сменял съм я веднъж, но най-лошото е, че не могат да ми дадът сериозна гаранция при смяна отново. При мен проблема ще се решава с инсталирането на нова газова.

 

П.С. Газовата ми е JTG Icom, което е най-недоизмислената газова система. Много проста и икономична, но с един и същи проблем, който не е отстранен години наред - помпата.

 

Поздрави!


  • 0

#20 LISUNGERA

LISUNGERA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W211 E500

Публикувано 30 ноември 2014 - 12:17

Колеги и аз имам същия проблем с цлк 200 компресор 192кс. на газ. Откакто застудя на празен ход сякаш губи цилиндри. Усеща се като пропадане в оборотите. Смених свещите кабелите и бубините с чисто нови бош. Смениха ми един спукан вакумен маркуч на дросела и няма подобрение. Проблема го прави и на газ и на бензин, но на газ е много по-осезаемо. Ходих на диагностика и не изкара никакви грешки... Настройваха ми газовото няколко пъти вече и никаква промяна... Газовото е Optima  с 2 изпарителя и бързи дюзи baracuda, обръща на газ на 40 градуса. Някаква идея от какво може да е вече, защото ми писна вече... ПС: Миналата година сменях гарнитура на главата и правих основна ревизия на главата, така, че  явно няма да е това :D 


  • 0

#21 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 30 ноември 2014 - 13:12

Дирекната фаза е различна с другите ГИ.Така не може да се каже без да се види но винаги при застудяване се получава проблем при не добре сложен или настроен ГИ.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни