Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 мнения по тази тема

#91 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 03 ноември 2017 - 12:15

Имаме бус с ОМ651 до сега сме нямали никакви проблеми,чукам на дърво.Вчера сменихме веригата ,че беше леко разпъната на 380 000 км което за едноредова верига е добро постижение.Като през тези изминати километри винаги е бил претоварен и настъпван яко от шофьорите.

 

Ами явно имате късмет, от другия форум един колега се оплака, че неговия бус с ОМ651 строшил колянов вал на 290 000 км. ... Като цяло съм чувал, че са с делфи дюзи, делфи компютър, едноредова верига, калпаво окабеляване, слаба карантия и т.н. ... общо взето плащаш за мерцедес а получаваш фиат (да не се обиждат ако има колеги с фиати) :beer


Този пост е редактиран от bat_lambo: 03 ноември 2017 - 12:17

  • 1

#92 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

Публикувано 03 ноември 2017 - 14:52

Възможно е да е сменян вала или дюзите докато са били в гаранция.Знам ,че е имало сервизни акции с първите пиезо дюзи на Делфи.Миналата седмица профилактично им направихме стенд и всичките бяха в норми.Иначе видимо карданите бяха сменяни от сервизна акция в Германия.По правило 315-ките доста по-често чупят валове или превъртат лагери.


Този пост е редактиран от /////AMG: 03 ноември 2017 - 14:52

  • 0

#93 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 03 ноември 2017 - 21:30

Възможно е да е сменян вала или дюзите докато са били в гаранция.Знам ,че е имало сервизни акции с първите пиезо дюзи на Делфи.Миналата седмица профилактично им направихме стенд и всичките бяха в норми.Иначе видимо карданите бяха сменяни от сервизна акция в Германия.По правило 315-ките доста по-често чупят валове или превъртат лагери.

 

Да ти кажа,предпочитам 315-ка пред 316-ка.Поне за ОМ646 има части,подлежи на ремонт и има по-голям ресурс.Докато ОМ651 е направен целия от некачествени материали,то и за това изкарва 300хил.км.

 

Ако търсите бус след 2010г. по-добре гледайте Крафтер с 2.0ТДИ мотор със 109 и 136к.с.Битурбо са 143 и 163к.с.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 03 ноември 2017 - 21:32

  • 0

#94 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Публикувано 07 ноември 2017 - 15:52

Някой знае ли дали C220/170 к.с. от началото на 2009 г. е с въпросния проблемен двигател?


  • 0

#95 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2017 - 16:15

До 2009 е стария мотор OM646. Но колата която гледаш може да е и с новия OM651 но пък може да е производство 2008 със стария мотор и само първа регистрация да му е 2009.


  • 0

#96 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 07 ноември 2017 - 16:53

Някой знае ли дали C220/170 к.с. от началото на 2009 г. е с въпросния проблемен двигател?

Провери си я по рама колега - там ще се види с кой мотор е излязла от завода (ако не е сменян де - че вече с нашите джамбази на какво ли не се нагледахме) :beer


  • 0

#97 shango

shango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204 220cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 януари 2018 - 17:46

Вече минаха година и 3 месеца откакто имам w204 та мисля да направя едно кратко ownership review след 1 година в БГ

 

Внесох колата от Германия от първи собственик на 160к км. 

w204 комби, Avantgarde, мотор 220cdi 170к.с. OM651

Произведена 2010, първа регистрация 2011. 

 

Пробег за 1 година - 25к км, основно дълъг път

 

Механични проблеми: никакви 

Проблеми с мотора: никакви

Ремонти: почистване DPF, и ЕГР след прекалено зацапване от БГ нафта и неуспешна авто-регенерация.

 

Това е моето ревю след 1 година и 25к км :)

Изводът е - кола на реални километри

 

Забележки по интериора при 188к - освен пласмасата около подлакътника, която бе захабена като я купих - никакви. Като търсих моята почти всички коли в БГ за продан които гледах имаха налющени копчета, волан, седалки - със сигурност тези коли не са на обявените километри, защото при мен на 6 години и 188к км колата вътре е като нова, с изключение покритието около подлакътника и поставките за чаши.  


  • 0

#98 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 25 януари 2018 - 18:03



Ремонти: почистване DPF, и ЕГР след прекалено зацапване от БГ нафта и неуспешна авто-регенерация.


А как разбра, че DPF-a ти е за почистване? Аз вече почти 100К ще мина с българската нафта и не съм имал проблем.

Честито и все така безаварийно :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#99 shango

shango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204 220cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2018 - 22:56

А как разбра, че DPF-a ти е за почистване? Аз вече почти 100К ще мина с българската нафта и не съм имал проблем.
 

 

С диагностика. 

Long story short: 

DPF-а тръгваше да се регенерира, но вдигаше твърде висока температура и спираше регенерацията + ограничаваше мощността. 

Почистване с препарат + почистване EGR и пак излетя. Иначе EGR-а хората казаха че бил нереално чист като за кола на 180к км. 


  • 0

#100 shango

shango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204 220cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2018 - 13:38

Ъпдейт: 

След чистенето, проблема се върна. 
Тогава осъзнахме, че датчика за налягане на изпускателния колектор отчита стойности дори при изключен мотор. 

Сменихме го и колата излетя отново. 
Та ако имате проблем с DPF е много вероятно да е от входните / изходни датчици а не самия DPF. А дори да е самия той, има добра процедура за пълно почистване. 


  • 2

#101 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 09 февруари 2018 - 19:06

И каква е добрата процедура за пълно почистване на DPF ?


  • 0

#102 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 09 февруари 2018 - 19:28

Почистването е едно безсмислено харчене на пари. Редовно добавки за дпф и... дойде ли ми времето нов... в документацията не случайно пише има ли черно по ауспуха да се сменя...


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#103 Goche

Goche

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W202 C180 - ех
    W219 CLS500

Публикувано 09 февруари 2018 - 20:03

Малко извън темата за 204, но свързано с дпф и катализаторите, та някой тази услуга ползвал ли я е ?

http://emk-service.c...-dpf-fap-filtri


  • 0

#104 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 09 февруари 2018 - 20:14

Почистването е едно безсмислено харчене на пари. Редовно добавки за дпф и... дойде ли ми времето нов... в документацията не случайно пише има ли черно по ауспуха да се сменя...


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Добавки пък защо? Аз не ги ползвам, но съм чувал, че правят повече поразии отколкото да помагат.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#105 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 09 февруари 2018 - 20:30

Малко извън темата за 204, но свързано с дпф и катализаторите, та някой тази услуга ползвал ли я е ?

http://emk-service.c...-dpf-fap-filtri

Вчера бях там за да сложат на едно волво допълнително гърне и гледах трансперанта за DPF почистване с тази " авто-мивка" :)

Любопитно ми е обаче кое е най-доброто и най-лесното.

 

По принцип съм забелязал,че при регенерация звука на колата са променя.

Снощи се прибирах и на светофара на мол Сердика звука стана доста БОБОТЕЩ .В движение вкл. OBD и телефона и ми показа 651 градуса на DPF.Веднага смених посоката на движение и направих един тегел на северната тангента. Още бях на сев.тангента когато градусите паднаха на около 250 при нормално подаване на газ.На място( N или P) ми показва около 150 градуса. 

 

Иначе пък от днес мога да покажа снимки от един камион в моя гараж. Може и да са ви интересни.Това което ми направи впечетление,че всяка пита има каталожен номер (червен надпис на питата ).Общо 4 пити разбити и извадени с канго (перфоратор).

Прикачени файлове


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни