Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лашкане при гасене


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 27 ноември 2014 - 20:01

по принцип ролката №1 трябва да е с фрайлаиф

така по снимката не мога да преценя тази каква е

но ти я виж на място е ако трябва я смени

при смяна внимавай щото е с обратна резба

ако въртиш шайбата

може някой преди теб да я е сменял и е сложил

по евтина


  • 0

#17 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 28 ноември 2014 - 12:11

Колеги помагайте. Шайбата ще я сменя но повече ме притеснява това лашкане на мотора от какво се получава.


  • 0

#18 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 29 ноември 2014 - 15:44

Колеги смених въпросната шайба и вече няма никакви излишни шумове при гасене. Мотора леко притриса като се гаси но незнам може и на този големия двигател да е нормално. Сравнявам го с Фордчето 1.3 на жената което като го гасиш няма грам разтрисане. Мерси на всички които помогнаха в темата и дано сме полезни на други колеги.


Този пост е редактиран от iliqn87: 29 ноември 2014 - 19:03

  • 0

#19 WazzaW

WazzaW

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB E280 CDI 177 ph/01,05'

Публикувано 29 ноември 2014 - 22:24

Здравей, колега,
Извинявам се, че ти се включвам в темата, но ме заинтересува и мене. Аз съм с 280 цди и при мен има същото разклащане и при палене и при гасене на двигателя. В началото имах и вибрации в купето, смених тампоните на двигателя с лемфьордер. След процедурата при палене спря това разклащане и остана само слабо при гасене. Но след месец започна всичко отначало и се върнаха вибрациите в купето. Направих рекламация на тампоните и ги смених с " оригинални " уж в сервиза така ми казаха :). Накрая нямам никакви вибрации и колата утихна много, но остана това като твоето разклащане и сега ми е чудно това наистина ли така трябва да е. Дали и при другите е така?
  • 0

#20 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 29 ноември 2014 - 22:43

Колега и аз не знам вече. Никой колега с този двигател не каза как му изгася колата дали им разклащане. Или е нормално или ни слагат МЕНТЕТА за 150лв бройката.


  • 0

#21 WazzaW

WazzaW

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB E280 CDI 177 ph/01,05'

Публикувано 29 ноември 2014 - 22:47

Аз от вторите тампони съм доволен от към вибрации и шум, но останах с убеждение, че това разклащане е нормално и не се бях замислял.
  • 0

#22 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 29 ноември 2014 - 23:00

А от Лемфйордера само на завой ли вибрираха, защото аз имам леки вибрации при нсика скорост на висока предавка но по скоро си мисля че вибрациите идват от кутията, която още не съм обслужил.


  • 0

#23 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2014 - 20:19

Колеги аз съм с V6 дизела и аз смених един от тампоните и според мен е нормално да се разклати мотора,все пак е голям и тежък мотор.Само това мога да кажа и моя се заклаща леко като гася мотора.


  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#24 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 03 декември 2014 - 23:07

До момента всички дизели които съм имал са заклащали мотора при гасене, друг е въпроса дали трябва да се усеща вътре. 

На моята 280 цди вътре не усещам заклащане но при отворен капак се вижда .


  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2014 - 08:42

аз имам леки вибрации при нсика скорост на висока предавка но по скоро си мисля че вибрациите идват от кутията, която още не съм обслужил.

 

 

Ааа, това е лошо. Обслужена или не, не трябва да вибрира! Опитай да уточниш, вибраций или придърпване?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 04 декември 2014 - 19:52

Когато е студена при първите няколко превключвания се усеща ритане, но само ако е в ниски обороти. Ако я поизрежа си превключва добре, но мага ли всеки път да я режа студена- не става. Вибрации се получават при превключване от 2-ра на 3-та в при ниските обороти и то по-скоро го определям като някакъв резонанс в който изпада колата при превключването, но е само за секунда. Когато загрее си ги сменя без никакви проблеми( поне според мене). Масълцето мисля да го сменям утре, но се чудя дали не трябва да се прави нещо по кутията заради това ритане, а се обезмисля да го сменям ако след това трябва пак да се слага ново след ремонт.


  • 0

#27 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 10 декември 2014 - 13:25

Провери нивото на маслото, моята правеше така когато изтече маслото. Ако ти сълзи от картера кората събира няколко литра спокойно масло и не се вижда на земята :)


  • 0

#28 iliqn87

iliqn87

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 98 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Попово

Публикувано 11 декември 2014 - 19:06

Да утре ще го премеря. Разбрах че може да се мери с жило като стойностите трябва да е между 54мм и 63мм, а имате ли представа с какаво друго мога да го премеря че нямам жило под ръка?


  • 0

#29 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 12 декември 2014 - 08:44

С оригинална щека за 722.6 кутия, която има при студено и топло масло на кутията http://olx.bg/scheka...sedes-i64122874


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#30 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2014 - 17:35

Нормално е дизеловите мотори да се разклащат при гасене...но е ненормално да се усеща това в купето.

Момчета има внимавайте когато купувате части с марката Лемфьордер, защото пазара е претрупан с гаражни изделия.

Гледайте знака на Лемфьордер (совата) трябва да бъде отпечатана вътре в триъгълника.....аз съм засичал много части вътре не със сова а със удивителен знак (!)


  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни