Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

помпа хидравликашум


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 17 ноември 2014 - 19:26

Здравейте.Появи ми се шум от двигателния отсек.След като свалих ремъка и завъртях шайбата на помпата на хидравликата се чу същия шум,който е при работещ двг.Шумът е като лагер/износен/и се чува на празен ход.Има ли лагер,който се сменя в тази помпа или нещата са на друг ремонт.Рових в нета но не разбрах.Като,че ли рядък проблем.МПСто е Е250Д 98г.Ако някой има някакви подобни случки,нека сподели.


  • 0

#2 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 17 ноември 2014 - 22:27

Не в помпата няма обикновения тип лагери-съчмени , всичко лагерува на втулки с маслен клин се смазват.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 ноември 2014 - 22:29

Разглоби я.

може да има чужд метал при лопатките. И да има и да няма ще е надрана, щом има звуци...


  • 0

#4 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 21 ноември 2014 - 19:51

Мисля да сменя течността и да видиме ефекта. Ако не се получи тогава, ще я разглобявам.Възможно е да си прав Lorinser.Каквото и да е ще се търси и ще пиша.


  • 0

#5 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 16 декември 2014 - 16:53

Здравейте! Днес реших да погледна маслото в хидравликата и се оказа,че е като ново.Толкова бистро,че няма смисъл от смяна според мен.Все пак ще търся съвет от Балкан стар.Все си мисля,че там е конструирано така,че да не може да блокира.


  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 декември 2014 - 10:38

от Балкан Стар ще те посъветват добре: НОВА


  • 0

#7 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 17 декември 2014 - 10:57

Не, не ме съветваха така! В БС се сменя с нова.Има варианти за ремонт срещу 100тина лв или каране така.Но гледам ,че се предлагат някакви нови по 350лв или втора у-ба 80лв.


Този пост е редактиран от bobi9922: 17 декември 2014 - 11:06

  • 0

#8 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 19 декември 2014 - 16:59

Здравейте!Взех едно бързо решение-добавка.Издърпах със спринцовка 300мл масло и долях добавката.Интересно е,че маслото не е така както изглежда в малко количество.По-голямо количество като извадиш и виждаш,че не е толкова бистро,а точно обратното-черно.Но да видим ефекта. Така ще караме зимата.Добавката е ABRO за кормилни с-ми,помпи,рейки.Друго интересно е,че доста майстори питах и почти всички казват да карам така,ако не ме притеснява шума.Ще пиша за някакво развитие на нещата и за подобряване и за влошаване. :)


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 декември 2014 - 19:15

Сигурно късно се включвам,но исках да имаш предвид,че вида на течността в казанчето не е като в помпата и още по-малко в кормилната кутия.Същото важи и за спирачната течност:-) .
  • 0

#10 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 02 март 2015 - 20:08

Здравейте! Настъпи момента за смяна на хидравличното масло.Добавката която бях сложил,намали шумът,което ме накара да мисля,че ако сменя маслото и всичко ще се оправи.Има ефект,но не изчезна напълно.В момента е с ново оригинално масло и се чува много по-малко и смятам да карам до като се увеличи.Интересно,много майстори казват,че обикновено виели тези помпи,а тази "хъркори".Предишната ми кола/124ка/виеше тази помпа,но нямаше проблем както и тази до момента.


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 март 2015 - 10:35

Не съм голям фен на добавките,но сега е момента да сложиш такава на новото масло.
На старо масло добавка не се слага.
  • 0

#12 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 05 март 2015 - 13:57

И аз така мисля,но майсторчето, при което ходя, каза да не слагам такива добавки.А той е бивш БС-работник.


Този пост е редактиран от bobi9922: 05 март 2015 - 14:01

  • 0

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 05 март 2015 - 17:12

Ако някога тази помпа е останала с малко течност са се деформирали лопатките и шума няма да изчезне.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 05 март 2015 - 20:01

Не,при мен не е оставала с малко течност, но като сваля ремъка и завъртя шайбата, лопатките се чуват в нормалното си"почукване",а това "хъркорене" е различно,няма синхрон с лопатките и се усеща луфт,който си е по остта, т.е. перпендикулярно на движението на лопатките.Ако е била с малко течност е било в Италия,но имаш право не е невъзможно.Все пак не е моя от 98г януари,а като пробег.....300 000км...!


  • 0

#15 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 13 юни 2015 - 15:26

Здравейте,помпата е сменена - втора употреба.Според майстора,"кантарчето" на ремъка е било разбито и то унищожило и помпата.А тя, наистина беше пред разпадане.    


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни