Проблем след сваляне на акумулатор за зареждане. Не разпознава ключа. C220cdi 99г
Започната от Kalin2007, 31 окт 2014 - 20:00:32
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 октомври 2014 - 20:00
Здравейте,
Преди ден свалих да заредя акумулатора, че беше паднал много, защото карам другата кола, а тази виси от месец пред блока. Заредих го. Сложих го, ама грънци. Не светват плафони или комфорт пакета, алармата също (фабрична е), централното го няма, а ключа като го пъхна в контакта изобщо не го разпознава.
Помагайте ако някой е имал такъв проблем.
Иначе ток има. Фаровете се включват и светят стабилно, авариините светлини светят, плафона също, но като го активирам ръчно, rest функцията на климатроника сработва и тя... Та не вярвам да е от липсата на ток.
Не знам да има някаква специална процедура за включване на акумулатор.
Прегледах и силовите бушони, всичко е наред. Явно някъде в блока с електрониката е проблема, според мен.
Преди ден свалих да заредя акумулатора, че беше паднал много, защото карам другата кола, а тази виси от месец пред блока. Заредих го. Сложих го, ама грънци. Не светват плафони или комфорт пакета, алармата също (фабрична е), централното го няма, а ключа като го пъхна в контакта изобщо не го разпознава.
Помагайте ако някой е имал такъв проблем.
Иначе ток има. Фаровете се включват и светят стабилно, авариините светлини светят, плафона също, но като го активирам ръчно, rest функцията на климатроника сработва и тя... Та не вярвам да е от липсата на ток.
Не знам да има някаква специална процедура за включване на акумулатор.
Прегледах и силовите бушони, всичко е наред. Явно някъде в блока с електрониката е проблема, според мен.
#2
Публикувано 31 октомври 2014 - 20:09
ключалка
да не си заправил ключа в ключалката
докато включва акумулатора
#4
Публикувано 31 октомври 2014 - 20:59
С рибка ли си? Закачай я с някаква диагностика и гледай какво е недоволно.
Вариант 2 (по-лесен), вади бушон след бушон и ги провери с мултицет дали нямаш някой издумкал.
За мен е предпазител.
#5
Публикувано 04 ноември 2014 - 23:34
Проблема е отстранен. Ключа е "забравил" да си говори с колата и фабричната аларма, защото не съм изчакал десетина минути след като съм я отключил преди да сваля акумулатора. Та това беше съвета на майстора за модели като моя. Отключваш (или гасиш) колата, изчакваш 10-ина минути, разните му там синхронизиращи се системи да прикючат и тогава откачваш акумулатора. На по-новите модели имало малки поддържащи акумулатори за целта, но на тези преди 2000 година било така.
#6
Публикувано 05 ноември 2014 - 20:08
твоя модел не забравя
ама дано да е така
и да нямаш повече ядове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни